Lieve Aly Ik vind je zo sterk! Geen woorden voor. Ik hoop dat je snel weer een klein mensje in je buik mag hebben en daar eeuwig van mag genieten. XXX
Aly, wij weten dat dit moeilijk is! Ook mijn vriend die meestal de boodschappen doet, vond dit naar en zag er tegenop. Was bang midden in de AH in tranen uit te barsten als hij een klein kindje zou zien. Veel sterkte de komende tijd... Neem je tijd.
he alyke, geef het rustig z'n tijd, je kleine meisje schittert elke dag naar jullie en zal voor altijd in jullie hartje aanwezig zijn.
aly, ik weet hoe moeilijk het is om weer naar buiten te gaan, boodschappen te doen, mensen tegen te komen, het is verschrikkelijk. Maar er komt een tijd dat ook dat weer makkelijker wordt meid! Maar gaaf iig wel toe aan je verdriet. Nogmaals sterkte!
Meid gecondoleerd! Wat een zwaar verlies, verschrikkelijk. Woorden schieten tekort hiervoor en waarom? Heel veel sterkte komende tijd.
Ooh lieve Aly toch...ik lees net pas je verschrikkelijke berichtje wat vreselijk voor jullie...vreselijk dat je zo langhebt moeten wachten op dit mooie meisje en dat ze dan niet bij jullie mag blijven...ik heb haar foto met tranen en pijn in mijn hart bekeken, wat een ontzettend mooi gaaf meisje... Ik hoop dat jullie alle kracht kunnen vinden om hier een beetje door te kunnen komen...en ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie snel weer zwanger mogen zijn en dan zal Iris* over dat kindje waken en zal alles goed komen... Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel...liefs van pjetje en een hele dikke vlinderkus voor Iris* van Kylian*
Aly, ook ik ees nu pas je bericht. wat hebben jullie een mooi meisje gekregen, en wat verschrikkelijk verdrietig dat ze zo te vroeg kwam en is overleden. ook van mij veel sterkte gewenst
bedankt dames voor jullie lieve berichten. onderzoeken hebben niets uitgewezen, als ik weer zwanger ben kijken ze naar bacterien en mijn baarmoedermond. we hopen dat de vroege weeen eenmalig zijn geweest en dat de volgende zwangerschap gewoon verloopt. we zullen de volgende zwangerschap wel lang onzeker zijn of het kindje dan lang genoeg blijft zitten zodat het levensvatbaar is.
Jammer dat ze de oorzaak niet hebben achterhaald.... dat lijkt mij heel moeilijk. Ik wens je nog steeds sterkte toe. Veel liefs,