D.ylan is geboren op 09-07-2013 Maandag was ik al heel de dag onrustig en uit mn doen. Dinsdag ochtend vanaf 2 lichte weeën. Half 3 waren ze om de 2 a 3 minuten dus vk gebeld. Die was er om 3 uur. Op dat moment viel de stroom uit en had ik 3 cm ontsluiting. Dus werden we naar het zkh gestuurd omdat je zonder stroom niet mag bevallen. Dus op naar het zkh. We pakte mijn auto omdat die een hogere zit had zei man lief. Prima haha als ik er maar kom. Daar aangekomen werd ik naar de verloskamer gereden en was het wachten tot de weeën weer terug kwamen, die waren door de adrenaline weer helemaal weg. Om 4:30 kwam er een andere vk omdat degene die ik had bij een bevalling was. Ik werd gestript en moest veel lopen. Daarna kwam de vk ook naar het zkh omdat er bij de andere bevalling iets niet goed was gegaan. Strippen leverde te weinig weeën op. Dus werden om kwart voor 7 de vliezen gebroken. D.ylan was nog steeds niet ingedaald. Om 7 uur kreeg ik buik en rug weeën in de vorm van een weeën storm. Ik werd naar de douche geholpen en heb daar 20 minuten met een warme straal op mn buik gezeten. Daarna 15 minuten er over gedaan om terug in bed te komen ik kon amper lopen door de weeenstorm. Kwart voor 8 had ik 7 cm ontsluiting maar onwijze persweeen. 10 voor 8 mocht ik persen. 2,5 perweee en d.ylan was er! Ditmaal zonder grote schade en met weinig vloedverlies. Om 11 uur was ik weer helemaal klaar met douchen en aankleden. Ik had geplast, d.ylan zijn temp was goed dus we mochten naar huisssss jeeeeej! 3870 gram en 51 cm.