Ons mooie meisje is vrijdag heel onverwacht gekomen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door giebel, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Ten eerste, gefeliciteert met de geboorte van jullie kleine Nathalie.

Ten tweede, wow wat een schrok! Wat een geluk dat ze het al zo goed doet. Ik hoop dat alles goed blijft gaan en jullie haar snel mee naar huis mogen nemen.

Ik zeg wel dat jouw verhaal ervoor gaat zorgen dat hierzo het ziekenhuis koffertje met 25 à 30 weken klaar staat hoor! Gewoon voor de zekerheid.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Gefeliciteerd en wat fijn dat ze het toch zo goed doet! Heftig allemaal hoor!

O, enneh.... 36 weken is wel een beetje laat om je vluchttas in te gaan pakken hoor ;) Die stond hier ruim voor mijn verlof (34 weken) al klaar, juist voor dit soort dingen dus.

Maar geniet ervan!

3. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Nathalie (mooie naam!).

Wat een heftig verhaal, kan me voorstellen dat jullie flink geschrokken zijn!
    Maar wat fijn dat het goed gaat met Nathalie, hopelijk ligt ze gauw thuis in haar eigen bedje!

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jeetje das schrikken! Maar wat fijn dat het met jullie zo goed gaat!
    Gefeliciteerd!!:D

5. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

27 dec 2008
    267
    0
    0
    Wat een heavy verhaal meid! Super gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine wondertje..

Hoop dat ze snel met jullie mee naar huis mag en dat jullie lekker thuis kunnen gaan genieten!

6. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Wat een heftig verhaal meid. Gelukkig gaat het goed met jullie. Geniet ervan, hopelijk mogen jullie snel samen thuis gaan genieten.

7. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Oh ja, gefeliciteerd natuurlijk!!

8. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!! En wow,... wat een prachtig gewicht voor deze termijn (even ter vergelijking; mijn jongens waren bij 33+1 weken 1585 en 1690 gram). Hoop dat ze alle slangetjes e.d. snel kwijt is, en dat jullie haar mee naar huis kunnen nemen, zodat jullie deze onverwachte gebeurtenis kunnen gaan verwerken....

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Waah, wat een verrassing zo vroeg! Maar fijn dat het zo goed gaat, en dat ze zelfs al live bij je gedronken heeft :)

Gefeliciteerd!

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wow wat heftig!!
    Gefeliciteerd!!!

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wow wat een verhaal... wat een geluk dat je vk toch nog kwam!
    Gefeliciteerd met je meisje!

12. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    He giebel van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en wat enenprachtige naam al zeg ik het zelf hihi. Geniet lekker van jullie meisje en ze komt er wel hoor. Heel veel sterkte en geluk gewenst met jullie meisje en jeh wat is al groot zeg echt een een sterke meid.

Geniet ervan.

Xxx joyce

13. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie mooie dochter! Zo plotseling! Wat super dat ze het zo goed doet!

14. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    wat een verassing! hopelijk mag ze snel mee naar huis!
    gefeliciteerd!

(ga morgen maar s mn vluchttas inpakken, het kan zomaar beginnen)

15. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Wow dat moet zeker een schok geweest zijn! Fijn dat het met jullie allemaal goed gaat, dit is iets wat je gewoon niet verwacht!
    Gefeliciteerd!! Mooie naam :) .

16. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    zo he wat een verhaal... ik ben er stil van! Gelukkig kon je man bij de bevalling zijn.

van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!

17. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Bedankt voor alle fijne reacties!

Mijn zwangerschap was ook niet echt vlot verlopen, aangezien ik eigenlijk 6 maanden lang heel misselijk ben geweest... Ben vergeten nog op de weegschaal te gaan staan weer thuis, maar met 32 wk zat ik nog maar 2 kilo boven startgewicht dus ben benieuwd waar ik nu op zit, nu de baby en alles eruit is (hoewel de borsten weer een hoop tegengewicht geven :)

Ons meisje doet het super. Is van de 4e op de 5e dag de CPAP voor longetes kwijt geraakt en het infuus voor de antibiotica. Vandaar dat wij voor 't eerst gister in haar ogen konden kijken, hoe bijzonder (door opgezwollen gezicht kon ze die niet eerder open doen).

Na ikzelf zondag, heeft mijn man haar gisteravond voor 't eerst bij zich gehad (buidelen) en ze hebben anderhalf uur zo gezeten, ze vond het heerlijk! Een plaatje om te zien, echt waar!

Nu is ze alleen wat te gelig en ligt daarvoor sinds gister onder een blauwe lamp.Maar dat is niet heel ernstig dus daar maken we ons niet teveel zorgen om. Ze krijgt nog voeding via de sonde, hoewel soms ook beetje uit fles en behalve die blauwe lamp, is er medisch niets meer met haar. Nog wel wat plakkers op borst voor hartslag en lampje om voetje voor zuurstof, maar wat doet ze het goed. We gaan ervan uit dat ze nog minimaal 3 weken daar moet zijn, maar aan de andere kant gaat ze met zulke sprongen vooruit... als ze een beetje gaat groeien (was ook weer 300 gram afgevallen, teveel eigenlijk) dan kan 't misschien wel sneller gaan als wij denken... We wachten rustig af maar zijn supertrots op haar en dolgelukkig!

18. nairam

nairam Actief lid

8 okt 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    Jemig, wat een verhaal...
    Gefeliciteerd !
    En hopen dat jullie meisje snel mee mag naar huis !

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Gefeliciteerd mama! Wat een verhaal, maar wel zo'n wonder dat jullie haar al bij je mogen hebben. Geniet van elkaar en zorg goed voor elkaar.

Deel Deze Pagina