Hoera ons zoontje is er, wat zijn we trots! 19 mei ben ik ingeleid om af te starten met 1 centimeter hierop bleven we een hele tijd haken, daarna van 3 centimeter na 5, ongeveer 2 uur later hadden we 9 centimeter maar zijn hoofdje wou niet verder na beneden komen dus 2 dagen later op 21 mei om 12.26 is Dann geboren met een spoedkeizersnede! Wat is hij mooi en perfect Dann ligt nog wel in het ziekenhuis aan de beademing omdat zijn neusje geblokkeerd is daarom kan hij zelf niet ademen op het moment hij zal snel geopereerd worden en hopelijk zal hij snel bij me zijn, lekker thuis bij ons, zodat ons huis een thuis word, Wat zijn we ontzettend trots!! Bekijk bijlage 153532
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Dann! Wat een leuke naam en wat een mooi ventje is het zeg! Hoe komt het dat zijn neusje geblokkeerd is? Hopelijk verloopt de operatie voorspoedig en mag hij snel lekker met jullie mee naar huis!
Dit hebben wij ook gevraagd en hier kunnen ze ons geen andwoord op geven,waarschijnlijk in de zwangerschap iets fout gegaan. Maar verder doet hij het onzettend goed
Gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een lekkere bink zeg! Wauw! Wel een pittige bevalling zo te lezen. Hopelijk kan hij snel mee naar huis!
Gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie kleine man snel mee naar huis mag en dat de operatie voorspoedig zal verlopen. Toch vervelend zo'n start.
Moppieee !! Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoontje !! Wat een knappe vent Bereid hem maar vast voor hij gaat trouwen met onze aankomende kleine meid hahaha Wel vervelend voor je dat het zo moest gaan ! Hoop dat jullie kleine man snel naar huis kan Dikke knuff heel veel liefss
Nogmaals bedankt voor alle lieve reacties! Het is inderdaad erg vervelend zo'n start Ben er ook wel kapot van moet ik zeggen want ik mis hem zo. Morgen zal hij om 1 uur geopereerd worden en tot de tijd dat hij naar huis mag blijven wij in het ronald macdonald huis zodat we lekker dicht bij hem kunnen blijven, Voor morgen ben ik erg zenuwachtig. Nog maals bedankt voor julie reacties!
Hey moppie Heel veel succes voor vanmiddag !! Ik zal een kaarsje voor jullie branden .. Hoop dat alles goed zal verlopen dikke knuff