even snel tussen door voordat ik weer naar het ziekenhuis ga, wil ik even laten weten dat maandag avond om 17.23uur nienke is geboren. een schitterende dochter van 52,5cm lang en weegt 4180gram zwaar, helaas zijn er complicaties maar dat vertel ik nog wel eens heb een zeer heftige en zware week achter de rug. mvg kest haanstra
Gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam! Hopelijk gaat het snel beter en mogen jullie allemaal naar huis!
iedereen ontzettend bedankt voor de lieve reacties, even in het kort tijdens de bevalling is onze dochter met de schoudertjes klem komen te zitten doordat ze niet draaide zoals het hoort. en door al dat trekken, blijkt nu achteraf waar voor ze opgenomen is geweest in het sophia kinderziekenhuis. dat ze een stridor heeft of te wel een vernauwde luchtweg, de kno arts heeft geconstateerd dat de rechterstemband stil staat en deze even buitenwerking is. waardoor ze tijdelijk problemen heeft met de ademhaling het is gekome doordat er zo veel aan het hoofd is getrokken de zenuw van uit de schouders naar de nek die teven met de stembanden in verbinding staan even niet werken. dit komt wel weer goed maar daar gaat veel tijd over heen minimaal 1 maand tot maximaal 1jaar, moeder en dochter zijn woensdagmiddag uit het ziekenhuis gekomenen rusten thuis lekker uit.