Vreselijk, wat een verlies. Ik hoop dat je toch mooie herinneringen aan jullie meisje hebben. Ook al heeft zij maar kort geleefd. Sterkte. x Linda
Ow wat verschrikkelijk... heel veel kracht en sterkte voor jullie. Je hoort net zo goed hier op het forum als alle andere mama's en mama's to be. Jullie meisje is een prachtig vlindertje.
Wat verschrikkelijk meis.. Weet niet wat ik moet zeggen. Ik wens jullie heel veel sterkte toe! Wat een groot verlies... Heel veel liefs Britt
Je hebt groot gelijk dat je hier ook een berichtje plaatst! Ze hoort er zeker weten net zo goed bij!Het is in en in triest dat jullie niet lang van haar hebben mogen genieten. Het is zo oneerlijk Het is een plaatje om te zien. Ik weet zeker dat ze je van boven in de gaten houdt en dat ze super trots is op je! Want een kanjer ben je, echt waar! Ik wil jullie nogmaals heel erg veel kracht en sterkte toewensen. Liefs, mussie
Ben helemaal stil ,, Maar toch wil ik jullie van harte feliciteren met de geboorte van jullie meisje! en tegelijkertijd moet ik jullie helaas condoleren Ons meisje is ook te vroeg geboren maar mocht wel bij ons blijven, wat een oneerlijke wereld! heel veel sterkte namens ons allemaal! dikke knuffel en een sterke arm om jullie heen. liefs Annemarie