Maandag 3 december zijn wij de trotse ouders van Ties geworden! Na een zwangerschap van 41 weken en 6 dagen moest ik me ´s ochtends in het ziekenhuis melden voor het inleiden. De donderdag ervoor heeft de gyn me gestript en dat begon in het weekend zijn vruchten af te werpen, maar echt doorzetten deden de weeen niet, dus toen toch maar maandag naar het ziekenhuis! Daar bleek ik 3 cm ontsluiting te hebben en werden om kwart over 9 mijn vliezen gebroken. Ook dit had niet echt het beoogde resultaat, zodat ik om kwart voor elf aan het infuus aangesloten werd. En toen ging alles als een trein. Ik belandde in een weeenstorm en daar reageerde Ties (godzijdank) ook heftig op. Het infuus werd weer wat lager gezet en het was allemaal wel weer te doen. Totdat ik om half 2 7 cm ontsluiting had en persdrang kreeg. Na anderhalf uur pogingen gedaan te hebben om de persdrang weg te puffen, mocht ik om 10 over 3 eindelijk gaan persen. Na een knip (wat persen betreft is paardrijden dan toch niet zo geweldig voor je bekkenbodemspieren ), werd Ties om 6 minuten voor 4 geboren. Alles erop en eraan, kerngezond, apgarscore van 9 en 10. Foto´s volgen nog, ga nu ff lekker genieten van mijn mannetje!
hoi hoi van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon ties geniet er maar lekker van groetjes nathalie