wij zijn aant proberen voor een 2 de kindje . wij hebben al een dochtertje van bijna 3 jaar en vonden het tijd voor een broertje of zusje. ik heb eind december de laatste keer mijn regels gehad en ben heel regelmatig (28 dagen). vorige week woensdag had ik het gevoel dat ik ongesteld moest worden (bijna een week te vroeg) ik heb toen 2 dagen ligt bruinverlies gehad (nomaal heb ik mijn regels 5dagen). Normaal zou ik dus gisteren echt ongesteld moeten worden , ik heb wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden , maar word niet ongesteld. mijn tepels zijn donkerder en heb van die witte bultjes op mijn tepels. mijn baarmoeder zit lager en is gezwollen. Ik ben zeker geen snoeper en doe de laaste dagen en niks anders dan snoepen , lust geen chocolade en nu ineens heel graag . doe niks anders dan zweten en anders heb ik het altijd kou met dat bruinverlies van vorige week denk ik dat ik niet zwanger kan zijn , maar voel mij wel anders dan anders .
heey het kan 2 kanten opgaan bruinverlies kan ook van een innesteling zijn, dus het zou ook toch kunnen dat je wel zwanger bent maar je bent ook nog maar kort bezig voor een tweede was je daarvoor aan de pil? want dan kan het ook ontpillen zijn, ik heb iedergeval vaak gedacht dat ik zwanger was en me lichaam was ook zo anders... dus kan allebei succes xx