Neee da's niet goed! Mgoed..als het beter is voor de kindjes ntuurlijk wel...of als er iets aan de hand is in de buik. Maar 't gaat nu heel goed met beide (zijn al paar maanden oud ondertussen) Maar vanaf 24 weken is een kindje levensvatbaar buiten de buik.
@Scorpion....zou wel lekker zijn...zomaar een weekje kado Voel je je goed? Laat hier wel ff weten hè hoe de echo gegaan is.... @Linda...ik heb er ook echt zin in om met de baby kamer aan de gang te gaan....Ik denk dat wij half dec gaan beginnen....Ik ga als thema "Burberry" doen.....Ik vind dat ruitje zo leuk....Mijn zwager doet in stoffen dus ik kan mooi voordelig aan stof komen en ga dan zelf aan de slag voor een hemeltje en lakentjes. Niet te veel, maar wat burberry accenten Ik weet niet wie dat nog meer leuk vind...ik ken een leuke website die Burberry look artikelen verkoopt....Welkom | kadoshop pienelien Ik ga daar zeker dingentjes bestellen... PS ik heb een nieuwe foto geplaats....buik 18 weken.....
ben benieuwd scorpion; succes morgen! @ sim: ben benieuwd naar het resultaat over een tijdje van de kamer!! @ hier: mn buik schiet nu echt naar voren! Zal binnenkort nog eens een fotootje maken. Ben nu iets meer dan 4 kilo aangekomen..
Scorpion....succes morgen!! Linda...nog maar 4 kilo???!!!! Netjes hoor, ben jaloers Ik al 8 kilo!!! :x GRRRRRRR
Oh maar dat komt er nog wel aan hoor! hihi. Tot de 20 weken was ik maar 2 kilo aangekomen, maar nu ben ik elke week een kilo aangekomen! Dus als dat zo doorgaat... Super dat de echo goed was!! Was je inderdaad een week verder?
Super, scorpion, dat de echo goed was!!! Heb vandaag met m`n zus ff roze babykleertjes geshopt....zo schattig!! De kleine meid heeft straks al een over vol kastje!! Ik ben wel vd roze voor de meisjes....echt n meisjes meisje.... @linda...dat valt toch reuze mee....hahahaha, 1 kilo per week, dan kom je nu nog maar 18 kilo aan
Hoi dames, Het is enige tijd geleden, maar dat komt omdat ik alles even uit had gezet qua zwangerschap. Het is nogal veel om bij te lezen dus heb het niet helemaal doorgenomen maar ik begrijp dat het oude clubje helemaal zwanger is!! Nu ik nog hahahahah!! Ik heb inmiddels veel op een rijtje kunnen zetten en ben weer bij de mensen om het zo maar even te zeggen (ik ben aardige tijd ff helemaal weg geweest sorry dames!!) , ik zal niet hier ineens veel inbreken omdat jullie zo lekker aan het babbelen zijn, maar wilde wel even laten weten hoe het met mij verder gaat. Momenteel zit ik in de overgang, en start op 1e kerstdag met de 1e injectie voor ivf. We hebben er erg veel zin in, en mocht het allemaal niet lukken, dan is dat geen ramp meer voor mn gevoel nu. We zijn ook in de prille beginfase om te kijken of we een pleegkindje zouden kunnen opvangen, en altijd kunnen we nog gaan voor adoptie. Dames, ik wens jullie een fijne en gezonde zwangerschap toe en hopelijk spreek ik jullie weer! Ik zal dit clubje wel in de gaten gaan houden Dikke knuff!!
hey lotte!! lekker mee kletsen hoor!!!! niet alleen in de gaten houden! Mooie vooruitzichten dus! zou wel een leuk kerstcadeautje zijn als dat goed gaat! ik duim voor je!!
Hi Lotte, Dus de eerste stappen zijn gezet?! Spannend! En net wat Scorpion zegt....zou een mooi kerstkado zijn.... @hier....heb me een dagje ziek gemeld....ben zo ontzettend verkouden....niet normaal....snuit aan 1 stuk door, veel niezen en hoesten, brandende ogen enz enz....en erg slecht geslapen, dus ik kruip zo lekker weer in m`n bedje....
haaa lotte, wat leuk dat je er weer bent en het clubje gevonden hebt!! gewoon mee kletsen als je dat leuk vindt hoor! Wij wel!! Spannend zeg, over iets meer als een maand dus de eerste injectie... Wel ons op de hoogte blijven houden hoor!!
Hi allemaal... Wat een rust hier... Ik neem aan...geen nieuws=goed nieuws?? Ik voel me gelukkig weer ietsjes beter, maar ben nog lang niet fit....pffff....ben t wel zat om "ziek" te zijn.... Fijn weekend allemaal!!!
Lotte! Wat leuk om weer van je te horen! Ik sluit me aan bij de rest; jij mag altijd meekletsen hoor, gezellig! Spannend meid, over een maand de eerste spuit. @Sim: balen dat je zo ziek bent geweest! Ik heb vorige week een echo gehad waarbij alles weer prima was. De kleine heeft de vaccinatie in ieder geval overleefd, want ik voel haar nu ook dagelijks. Ik heb vrijwel geen last gehad van de inenting. Fijne dag verder!
@baboe.....dus jij voelt haar al?? Ben jaloers!! Ik dacht ooit, toen ik bijna 15 wkn was, dat ik iets had gevoeld.....maar dat is blijkbaar inbeelding geweest. Bij de echo zagen we dat mijn placenta aan de voorkant zit.....precies tegen mijn buikwand en voor de "uitgang".....dus de echoscopiste zei al dat het wat langer kon gaan duren voordat ik haar ging voelen....Maar ze zei erbij dat de placenta nog wel wat ging verschuiven...... Ik hoop van wel,want anders heb ik een probleem tegen de tijd dat ik moet bevallen Vind het echt wel heel jammer dat ik nog niets voel....
Hey Sim, Ja, ik voel sinds een dag of 4 wat! Mijn placenta ligt aan de achterkant, dan schijn je het ook wat eerder te voelen. Ik twijfelde de eerste paar keer, maar nu is het zo duidelijk. Af en toe voel ik gewoon een soort tikje, precies in het midden, ter hoogte van de baarmoeder. Meestal een paar achter elkaar en dan stopt het weer. Vind het heel geruststellend (denk steeds; ah, ze leeft nog!!). Balen dat je placenta zo laag ligt. Dat was bij mij in het begin ook, maar nu is hij al een stukje omhoog gekropen. Hij ligt er nu niet meer voor. Ik hoorde idd ook van de gyn dat hij echt nog een heel eind omhoog kan gaan. Ik hoop dat dat bij jou ook gebeurt. xx
ha meiden! @ baboe: wat fijn dat je al iets voelt zo vroeg! Hier echt duidelijke schopjes, maar nog niet richting pijnlijk ofzo. daar zijn ze nog te zacht voor. maar wel heel goed aan de buitenkant te voelen; ook arno heeft ze gevoeld echt zooo leuk. Ze reageren ook echt op mijn hand. Als het rustig is, en ik leg mijn hand erop, beginnen ze recht daar te schoppen en dan bewegen ze mee met mijn hand. suuuper verder; joehoeee onze babykamer wordt op dit moment geschilderd!!!
Dat lijkt me helemáál leuk. Als papa ze ook kan voelen. Ik voel ze zelf echt niet aan de buitenkant. Dat zou ook wel heel vroeg zijn natuurlijk.