Hoi dames! Mooie buik hoor! Goed rond Wat fijn dat ik mee mag babbelen ! Ik hem nog niet zo veel te vertellen maar vind het erg leuk om weer over jullie mee te lezen ! Ik vind het lief dat jullie me zo'n warm welkom weer geven! Ik was beetje bang dat jullie misschien klaar met me waren omdat ik ff tijdje weg ben geweest Baboe wat super dat je al wat kan voelen! Hoeveel weken zijn jullie allemaal nu? (ik zie nl geen banners om deze site... ligt wx aan mn pc,... ga ff kijken of ik dat kan gaan fixen). Ik ben iig weer helemaal happy en klaar voor de strijd met de naalden !!! dikke knuff!!
ha meis Ik ben morgen 23 weken alweer, Sim is vandaag 19 weken, baboe is 17 weken en 4 dagen en Scorpion is 11 weken en 2 dagen. Nu jij er nog gauw bij en dan is het echt helemaal compleet!
lotte, deze topic heet toch "temp clubje" jij zat ook in dat clubje en je had een goede reden om even weg te gaan! Weet je wat ik hier mis... de temp kaartjes
ahha Ja die tempkaartjes! Was wel altijd spannend inderdaad! Kan je tijdens ivf eigenlijk je temp ook bijhouden??? Voor punctie en erna ofzo?? Blijft natuurlijk wel kunstmatig hoger door de behandeling, maar zag toen op FF weleens mensen met ivf... iemand een idee??? Kan ik vanaf dan wat spanning hier brengen hihhiih alhoewel... dan s linda al aardig op weg ... naar grotere spanning
ja dat kan, want na je behandeling zit er dus een eitje en blijft je temp hoog als de bevruchting goed blijft gaan. Maar zou je dat wel doen? Het lijkt mij dat ivf al heel veel spanning met zich mee brengt en dan nog zo een temp lijst. Ik zou het gewoon een cadeautje laten zijn dan! Gaat goed komen lotte! Voor 31-12-09 willen we hier graag iedereen zwanger hebben, dus de druk is hoog voor je
oww euh... dat ga ik (helaas) niet halen ik heb pas ergens rond 20 januari de punctie (denk ik) .... als alles "goed" zou gaan dan weet ik op zn vroegst pas in de 1e weken van februari of de poging geslaagd is....
jaaaaaaaaaaaa!!! al hoewel ik me er wel erg al op instel dat ik het onwaarschijnlijk vind als het zou slagen... maar zou het wel graag willen natuurlijk!!! ik leg nu heeel vaak tarotkaarten en hoop dat ze een antwoord gaan geven... maar helaas er komt niet echt iets uit tja het enige is echt afwachten tot die tijd...
@linda...je hebt echt een mooie buik!! En ik vind hem niet zo heel groot, als je weet dat er 2 in zitten!! En hoe gaat t met de kinderkamer? @lotte...ik denk ook dat je wel een temp kaartje bij kan houden na ivf....spannend hoor! Ik dacht dat je met kerst al een terug plaatsing had, maar dat heb ik waarschijnlijk verkeerd begrepen. Waar is die eerste injectie voor nodig dan? @scorpion...jij gaat al mooi richting de 12 weken! Wanneer heb je weer echo? @baboe....wanneer heb jij de 20 wkn echo? Ik over 2 weken, op 8 dec. Ik vind wel weer spannend... @hier....ik voel me sinds gister gelukkig weer wat beter....moet nog wel veel hoesten en ben snel kort ademig...maar dat had ik al voor dat ik "ziek" werd. Hebben jullie daar ook last van? Kortademig? Als ik een trap loop, moet ik eerst een kwartier uithijgen.... En ik merk vooral `s avonds dat mijn buik (dan is ie behoorlijk opgezet) mij al in de weg gaat zitten...met uitkleden enz...Dat beloofd nog wat voor de laatste maanden...
Hoi dames! Hoe gaat het vandaag met iedereen? Wat gaat dat vlot zeg die zwangerschappen! Ik kan me nog heeeel goed herinneren dat dat nog zeer pril was bij iedereen! @sim: fijn dat je je al weer wat beter voelt! Wel goed uitzieken hoor! Gaat de zwangerschap verder allemaal goed? @baboe: hoi meid, ook lang al niet gesproken! Hoe gaat het met je, de laatste keer dat ik je sprak ging het wat minder omdat je wat bloedingen had, maar ik begrijp dat dat gelukkig (!) helemaal goed is gekomen? @scoprion: oww dat zou wel super zijn als je ze een keer voor me zou willen leggen! Misschien beïnvloed ik het zelf ook wel door mn spanning @linda: wat super dat jullie de schopjes zo goed al samen hebben gevoeld! Kan me zo voorstellen dat dat een heel magisch moment moet zijn geweest! Hier gaat alles lekker zn gangetje; afgezien van mn overgangskwaaltjes! Hebben jullie trouwens veel last van zwangerschapsbuien? Ik zal nog even mn ivf traject kort uitleggen, ik moest eerst 3 maanden in de overgang komen om de endometriose rustig te krijgen. Ik merk nu na ca 8 weken wel heel goed verschil en heb de laatste 2-3 weken haast geen klachten meer! Op 25 december mag ik gaan prikken met decapeptyl (weer ander overgangshormoon), die legt weer je eigen huishouden helemaal plat. Op 7 januari krijg ik dan een echo om te kijken of mn slijmvlies in mn baarmoeder goed dun is geworden. Als dat zo is mag ik die avond starten met een puregon wat de eierstokken gaat stimuleren om eiblaasjes te vormen. Dit worden er meer dan normaal (als het goed is) zodat ze op de punctie meerdere eicellen hebben. Deze worden dan bevrucht in reageerbuis (vind ik nogsteeds het ergste onderdeel wat me emotioneel veel pijn doet, maargoed) en als dat geslaagd is worden die ca 3-4 dagen na de punctie teruggeplaatst. En dan is het 15 dagen afwachten of het gelukt is... vanaf de punctie moet ik wel iedere dag veel progesteron tabletten vaginaal inbrengen om het baarmoederslijmvlies goed te laten groeien. zowww heeel verhaal, maar dan weten jullie een beetje hoe of wat... zonder allemaal losse flodders die ik hier in gooi! xxx lotte