@sim, ik heb donderdagavond weer een echo. Korrte adem heb ik ook. trap op is 5 min. bijkomen Jeetje lotte wat moet jij veel over hebben voor zo een frummel! Je verdiend het gewoon! ik ga voor je duimen dat de eerste ronde raak is en als ik lekker in me vel zit zal ik ff kaarten voor je leggen.
Hoi dames! Alles goed vandaag? Ik ben weer helemaal verslaafd alles op deze site aan t checken Dus dacht ik ga dan ook maar ff hier langs,... en babbelen .. maar t is hier rustig! Ik babbel wel door hoor hahahhaha tot spreeks xxx
Hier nog zo'n hijger hoor. Het lijkt wel of mijn conditie naar het nulpunt is gezakt. Volgens mij heeft het te maken met je hart, omdat het veel harder moet werken door de toename van het bloedvolume. @Sim: ik heb de 9e de 20wk echo. Ben benieuwd of alles goed is met onze frummels! Ben ook wel heel benieuwd of het écht een meisje is (hoop het wel, want we zijn al wel gewend aan het idee!!) @Scorpion: wat is het toch onwijs geweldig dat het met jou ook allemaal goed gaat dit keer! We zijn echt een wonderforum begonnen toen! Nu hopen dat dat wonder ook overslaat naar Lotte en dat zij onze hekkensluiter mag worden. @Lotte: we gaan massaal kaarsjes branden zodat jullie in februari eindelijk ook een positieve test in handen mogen hebben. Ik zit momenteel midden in een opvlamming van de darmonsteking. Kon ook niet uitblijven na alle stress van de bloedingen en het overlijden van mijn schoonmamsje. Ben gisteren bij de bedrijfsarts geweest en mijn ijzer is veel te laag, mijn ontstekingswaardes erg hoog. Hij heeft me nu tot januari voor 50% in de ziektewet gestopt. Ik voel echt dat ik tot rust kom nu. Ik slaap beter en voel me minder gespannen. Buik groeit aardig hard nu. Ineens ziet iedereen het! Wel heel leuk hoor, die aandacht, hihi. Liefs voor jullie allemaal
Ooh voor de helft in de ziektewet meis... Succes komende tijd dan, doe rustig aan en kom maar goed tot rust! @ lotte: hahah erg he...eenmaal weer hier en je bent gelijk verslaafd eraan
Goedenmorgen allemaal, Kom net terug van VK, en alles was goed! Had ook niets anders verwacht Hartje klopte prima, kleine meid lag precies zoals t hoort bij de duur van zwangerschap, bloeddruk goed enz enz...Dus dat was wel weer ff prettig te horen. @scorpion...succes vanavond met echo! Atlijd weer leuk om ff "binnen" te spieken! Fijn dat alles goed gaat met jou!! @lotte....met mijn zwangerschap gaat t prima, hoef niet meer naar gyn, ga nu naar de VK. Alle uitslagen van de 12 weken echo en bloedtesten waren helemaal goed! En net wat baboe al zei: we hopen hier allemaal dat jij op kort termijn ook mag volgen! Het is jullie zo gegund! En ik heb geen last van zwangerschapsbuien.....geen rare eetgewoonten, geen dingen die ik nu opeens vies vind enz enz...heb niets te klagen! @Baboe....wat vervelend weer die darmontsteking...hopelijk voel je je snel weer wat beter en het is natuurlijk wel prettig nu dat je wat minder kan gaan werken, zodat je rustig aan kan gaan doen. Ik ben ook benieuwd naar de 20 wkn echo, we volgen elkaar precies op, ik moet een dag eerder als jou. Ik ga er vanuit dat t nog steeds een meisje is , anders heb ik een "probleem"...heb de kast al vol hangen met meisjes kleren Fijne dag allemaal!!!
fijn dat alles goed was! Al zoveel kleertjes ingekocht ja? hahah wij hebben nog niet 1 jongens setje.. hahah Wel rompertjes enzo, maar nog niet echt een kleding setje. Kan niet kiezen, alles vind ik zooo lief en leuk! Gister wou ik iets kopen maar toen was arno er niet bij, en ik wil toch wel echt ons eerste pakje samen kopen! hihi.
Hahahaha, ja erg hè?! Ik heb gewacht tot na de echo, zodat ik wist wat ik kon shoppen....en ben toen samen met m`n zus helemaal los gegaan!
Ja, t is verleidelijk he, dat shoppen! Ik heb me nog in kunnen houden. 1 klein spijkerjurkje met schattig maillotje. Dat kan nog wel lijden als het stiekem toch een knul zou worden. Mijn schoonzus en schoonbroer hebben beiden vorig jaar een dochter gekregen dus ik wacht de stapels kleding even af voor ik ga shoppen....
haha Net de echo gehad en alles helemaal super weer!! Daarna even naar de prenetal geweest en daar dan toch eindelijk ons eerste setje kleding gekocht! hihi. Wel maar 1 setje hahah, dat was eigenlijk voor nu alles wat we echt leuk vonden.. dus 1 kindje moet 't nog ff zonder een setje doen wel nog 2 slaappakjes gekocht, zo'n klein pakje met van die voetjes eraan..echt zoo super lief
Goedenavond dames! leuk hoor dat shoppen! en gewoon lekker losgaan want zo vaak maak je dit allemaal niet meer, wx 1-2-misschein 3x... maar de 1e keer mag echt alles! (naar mijn geloof hhahah) @baboe: wat jammer dat je darmen zo vervelend doen! Hopelijk trekt het snel weer weg, maar goed dat je wat rustiger aan doet! En wat fijn dat de bedrijfsarts je daar in steunt. @sim: fijn meid, dat alles goed gaat! Heerlijk lijkt me dat, als je terugkomt van de VK en alles is goed, moet je wel zelfvertrouwen weer geven. Hier alles druk we gaan morgenochten ff lekker een weekend naar london (met de trein= avontuur!)! Zat te denken, bijna sinterklaar... over 2 jaar zitten jullie frummeltjes er dan heeeel vrolijk bij want dan kan je het ongeveer met ze gaan beleven... LEUK !!!! tot volgende week xxx lotte
wij hebben net ook een echo gehad, en ze wist bijna zeker dat het een meisje is! 15-12-09 gaan we weer en dan weet ze het zeker. Alles was goed en het kindje weegt nu 53 gram zo lief! Heb weer hele mooie 3d foto's! en 1 waar het hele beentje gestrekt werd. Morgen scan ik ze ff in.
Wow?! met bijna 12 weken kon ze het al zien?!? Dat heb ik nog nooit gehoord, dat ze het zo snel al konden zien! Wel super hoor!! hihi dan heb ik tot nu toe de enige jongens hier Maar wel gelijk twee, dat trekt de verhoudingen weer 'n beetje recht
ik heb het wel eens gehoord, maar komt niet vaak voor, maar dan neemt ze natuurlijk wel iedere week flink de tijd voor me he, en met 3d en alles. Ow en ukkie had ook al de hik!! zo lief om te zien!
@Lotte....heel veel plezier in London! @Linda....fijn dat de echo weer goed was!! En in vind die pakjes met voetjes eraan ook zo schattig! Dat is echt baby, vind ik! @scorpion....wat gaaf dat ze t nu al konden zien dat t een meisje is! Waar hebben ze naar gekeken dan? Naar hoe de NUB staat? Ben benieuwd naar de foto`s van jullie kleine meid!! @hier....ik ga vanmiddag ff naar HA...ben nog steeds niet helemaal fit....hoest nog steeds heel erg en heb t dan heel benauwd. Vooral s avonds in bed. En sinds gister heb ik ook pijn op rug bij t hoesten...Longen??? Dus ik ga maar ff voor de zekerheid langs HA....
Hey Sim, wat rot dat je nog steeds helemaal niet lekker bent! Wat had de HA erover te zeggen? @Scorpion; ongelovelijk dat ze al konden zien wat het wordt. Bij ons zeiden ze zelfs bij 15 weken nog dat het onzeker was en die echo duurde bijna een half uur! Geluksvogel, jij! Kzou nog ff wachten met de roze kleertjes, hihi.
@baboe....het is volgens ha bronchitisch.....gelukkig geen longontsteking, want daar was ik ff bang voor....de pijn die ik voel komt gewoon door t hoesten. Pufje gekregen en wat bruistabletten om het slijm ( sorry, lekker smakelijk ) wat beter op te hoesten....En wat tabletten voor t maagzuur...heb ik sinds deze week bijna elke avond last van....erg vervelend. Hoesten en maagzuur :x Dus nu maar hopen dat t snel weer wat beter gaat!!
Kan ik wel tegen hoor, vieze praatjes! Heb die tabletten zelf ook (acetylcysteïne?). Smaken naar rotte eieren maar werken supersnel en goed. Rot man, bronchitis. Zal wel lekker benauwd zijn. En dan ook nog maagzuur. Allemaal niet onoverkomelijk, maar wel heel vervelend. Sterkte ermee, ik hoop dat je snel weer opknapt. Gelukkig dat het geen longontsteking was!
Ik heb Regla PH of zo iets voor het maagzuur gekregen....zijn net pepermuntjes en helpen tot nu toe goed. Ik neem ze dan ook alleen s avonds en voor t slapen gaan, want tot nu, toe overdag nog geen last van maagzuur. Fijn weekend allemaal en tot gauw!!