Ja, wij ook al! Wij hadden vooral problemen met jongensnamen....en waren daar drukker mee, dan met een meisjesnaam.... Toen we hoorden dat t n meisje was, hadden we zo de naam rond!
wij hebben ook al de naam rond. Jongen en meisjes hetzelfde makkelijk dus. Alleen krijgt een meisje ook een 2e en een 3e naam en een jongen niet.
haha fijn dat jullie de namen hebben! Wij zijn er ook helemaal uit, hebben stickers besteld voor op de meubels en op de bedjes komen de namen.. Dus ALS we nog veranderen, zullen we nieuwe stickers moeten bestellen Verder een buikfoto van gister: Bekijk bijlage 33689
Ja, dat ziet er echt gaaf uit!!! Waar heb je die letters besteld? Ik wil graag een muursticker op de babykamer...
Uhh woordsticker heb ik ook een besteld hihi.. Maar wel weer op een andere site, want die letters moet je echt zelf typen zeg maar en hier heb je hele stickers. Deze site, en deze sticker heb ik besteld.. is wel een maand levertijd hihi dus heb hem nog niet binnen. Woordsticker.nl
@linda....zal zo ff die site bekijken. @Baboe...nee, heb nog steeds niets gevoeld :x Ik ben blij dat ik die angelsound heb, anders was ik weer behoorlijk in de stress geraakt....Ik baal er echt wel van, zit er op te wachten want vind het nu wel eens echt tijd! En ik snap het ook niet....op de echo was ze zo beweegelijk....nu ze nog weer groter is, moet ik dat toch een keer gaan voelen???? Gelukkig dinsdag weer een echo. En voel jij je kleine meid nu elke dag?
Bijna iedere dag, maar soms echt maar 1 of 2 keer op zo'n dag hoor. En dan word ik DAAR weer gestressed van (waarom schopt ze de hele dag al niet...zou er wat mis zijn?), haha. Maar het is wel iedere keer een mega-geruststelling als ik dan een duwtje of trapje voel. Echt balen voor je dat je nog niets voelt. Het kan nu iedere dag gaan gebeuren hoor! Nog even volhouden!
hahaha stelletje stresserts! @ Sim: tis écht niet gek dat je je kindje nog niet voelt hoor!! Bij mij was dit ook pas rond de 22 weken, terwijl een van de twee ook super beweeglijk was, en geen placenta voor zich had liggen. En ik heb ook niet echt een vetlaagje waardoor ik het niet kon voelen ofzo.. dus geduld geen zorgen!!! Dan ligt het er nog heeeel erg aan waar je placenta ligt; weet je dat? Als die voor tegen je buik ligt en je kindje erachter, voel je ook nog niets eventjes.. Een vriendin uit een ander topic voelde hun kindje pas bij 26 weken, en da's echt niets geks hoor ..dus niet teveel zorgen maken! @ Baboe: ahah gelukkig ben ik er erg nuchter in...als ik ze voel; suuuuper, maar maak me echt geen zorgen als ik ze op een dag maar 1 keer gevoeld heb ofzo. Nu scheelt het wellicht wel veel dat ik ze elke 2 weken een keertje zie..
Het is ook niet zo dat ik super ongerust ben....maar t maakt me wel onzeker. Ook door reacties van mensen om me heen: "heb je al wat gevoeld? Nee? Goh, wat laat, of wat vreemd... ik voelde de kleine al vanaf 18 wkn...enz enz..." Mijn placenta ligt aan de voorkant, dus ik weet dat het daarom wat later kan komen....Ik wacht het wel af, zal vast wel komen Waar ik de laatste tijd wel veel last van heb, is slaap in mijn rechterhand\arm......heel vervelend! Vooral als ik ga slapen, en word er ook wakker van....Iemand tips om dit te verminderen??
Klinkt een beetje als carpaal tunnel syndroom....Dat is een beklemming van de zenuw in je pols/hand. Als je googled op CTS dan kom je vast tips tegen. Het is wel echt een zwangerschapskwaal en de pijn ontstaat voornamelijk 's nachts omdat je weefsels dan wat meer vocht vasthouden en opzwellen....
Thanx, baboe....Ik wist dat het een zwangerschapskwaaltje is....wist alleen de naam niet...heb ff gegoogled...als t goed is verdwijnt t weer na de zwangerschap...Afwachten dus maar. Proberen om met arm omhoog te slapen, dat kan helpen...Vannacht maar eens uitproberen
Hoi dames, Helaas heb ik niet zo veel verstand van deze onderwerpjes Ik zit verder beetje in zak en as omdat ik weer veel last van mn endo heb... en dat zou helemaal niet mogen volgens mij nu met de lucrin... ik heb al contact gezocht met het ziekenhuis... ik ben ZOOO bang dat ik alles weer moet uitstellen... (sniksnik)
die zeggen nog niets... ik kan alleen op de digipoli mn vraag kwijt... en er is nog steeds niet gereageerd dus afwachten... maar ik word nu wel gek van onzekerheid!!!
Ah, Lotte, nee toch! Hoe kan dat nou?!! Ik hoop voor je dat het iets heel stoms anders is... maar je zult je lichaam wel goed genoeg kennen inmiddels...Ik duim heel hard voor je dat het allemaal mee mag vallen en dat alles gewoon doorgaat. Dikke knuffel SIM: succes morgen met de 20 weken echo!!