echt balen... moet morgen een telefonische afspraak maken met mn arts... het hoort dus niet dat ik deze pijntjes heb... mn man zegt dat ik me niet druk moet maken, dat ht inderdaad iets anders is... maar ik ben zoww bang dat het dadelijk toch al is uitgewerkt ofzo laat ik er voor nu mr even op hopen dat het genezingspijntjes zijn... of gewoon inderdaad mn endo die om geen enkele bijzondere reden vandaag weer even pijn doet....
Thanx, ik laat het jullie morgen weten! @lotte....vervelend....hopelijk heb je snel bericht van het ziekenhuis....hopelijk heb je goed nieuws! Succes! X
Goedemorgen dames! @sim: en hoe was de echo???? Hier gaat het gelukkig al weer een stuk beter! Mn buik is nog wel gevoelig maar niet meer echt pijnlijk... ik zelf denk mss dat het komt door de chocolade die ik lekker had gesnoept... chocola en endometriose gaat helaas niet zo goed samen... En het was voornamelijk mn darm (geen krampen maar steken) maar nu dus niet echt meer... mn man zegt dat ik me niet te druk moet maken... er zit nu eenmaal daar littenweefsel en het is logisch dat dat weleens wat pijn kan doen als je even paar dagen raar eet...hopelijk heeft ie gelijk! Het probleem bij mij is dat ik natuurlijk meteen weer paniek heb... pff ik probeer het gewoon ff aan te kijken en niet in de stressss te schieten xxx
Goedenmorgen! Ik heb de echo om 13.00 uur, dus ik moet nog ff wachten..... Lotte.....gelukkig voel je je weer wat beter....misschien kun je eens een eetdagboekje bijhouden om te kijken wanneer je het meest last krijgt als je iets hebt gegeten... Ik had nl ooit galstenen....maar omdat de HA dat toen nog niet wist en ik ook vaak last had van mijn maag, moest ik een eetdagboekje bijhouden om te kijken wanneer ik last kreeg en kijken of er een verband te ontdekken was..... Maar misschien heb je dat al gedaan of doen je dat al.... @scorpion....slapen op linkerzijde heeft wel geholpen....heb vannacht echt minder last gehad! Thanx!
@Sim: inmiddels is het 13:00 uur geweest hoe was de echo?? Thanx voor de tip! Ga ik zeker doen! Inderdaad wel handig om het zo in kaart te kunnen brengen. Ik weet wel dat ik bij bepaald eten meer last heb (waaaronder chocolade, krijg ik ook uitslag in mn gezicht etc van) maar mss zijn er wel meer dingen... Ik heb trouwens nog een leuk nieuwtje, mn hond is zwanger! kan ik toch een beetje mee gaan praten ahahahah Ze is wel echt officeel gedekt en verwacht de puppies rond 13 januari!! Spannend
Echo was goed! Geen "rare" dingen te zien. De kleine doet t prima. Ben weer zo blij En nog steeds een meisje, de streepjes waren nu nog duidelijker te zien Alleen mijn placenta is misschien dus toch wel een probleem....ligt laag aan voorkant en maar 1 cm vd uitgang....dat is te dichtbij....krijg met 30 wkn nog een echo om te kijken hoe de placenta dan ligt...( das wel weer een leuke meevaller, die echo )
Lotte, we waren te gelijk aan t posten! Wat leuk dat jouw hondje puppies krijgt!!! Super! Lijkt mij zo leuk... Ik wilde deze winter mijn hondje ook laten dekken, maar door mijn eigen zwangerschap heb ik t maar uitgesteld. Wat voor een ras heb je ook al weer?
Fijn dat alles goed is Sim!! Dus nu zeker een meisje, leuk leuk!! Wel minder van je placenta, dat die misschien niet echt ideaal ligt. Hopelijk gaat het gewoon geen problemen opleveren en hebben jullie met 30 weken gewoon een extra echo om naar jullie kindjes te loeren! @ Lotte: fijn dat je je weer wat beter voelt vandaag meis.. Wel vervelend zeg dat je zo goed op moet letten wat je eet
Sim super dat de echo goed was!! ahhah gelijk posten, tja kon ik het maar ruiken ahhaha. Maar wel fijn weer een echo over 10 weken! (meevaller dan) Hopelijk ligt de placenta dan wat beter! Krijg je anders een keizersnede of iets? Mijn hondje is een engelse cocker spaniel, ze is bijna 2,5 jaar, en nu echt lekker rustig (dus ik had wel vermoeden) maar vanmiddag op de echo was toch wel een leuke bevestiging!
Ik maak me er niet zo druk om...die placenta...zal wel loslopen...hij moet minimaal 2 cm vd uitgang liggen. Als hij 2 cm er vanaf zit, wordt het een ziekenhuisbevalling, ivm de kans op scheuren van placenta en bloedig. En als hij zo blijft liggen zoals nu, wordt het een keizersnee. Maar ik ga ervan uit, dat ie nog netjes gaat verschuiven.
Sim, wat heerlijk dat alles in orde was. Wel balen van die placenta, ik hoop voor je dat hij nog een eindje omhoog kruipt! Joepie, we krijgen allebei een kleine meid! @Lotte: ben blij dat je je iets beter voelt vandaag. Gelukkig vals alarm! Wat superleuk dat je hondje zwanger is! Ah...strax die lieve, snoezige puppies (dan smelt je toch gewoon?) @Linda: wat een megaspurt zie je als je die foto's naast elkaar legt he?! Mooie serie hoor! Wij mogen morgen voor de 20wk echo. Ben wel nerveus, vorige week was 1 van de niertjes niet in orde. Zat vocht in...Heb er al heel de week last van. Ze zei dat het weg kon trekken, maar ik vind het zo rot dat er nu iets afwijkends op de echo was te zien...Duimen dat het goed komt. Verder start ik vandaag met een prednisonkuur omdat ik weer met een mega-darmontsteking zit. Ik baal er echt van, voor de kleine, maar op deze manier gaat het ook niet goed komen. Pff, hopen dat ik me snel beter voel. Morgen meer baby-nieuws!
hmm da's wel spannend inderdaad. Maar hoor het vaker, was bij mijn collega die nu zwanger is ook. En bij haar echo een week later was alles helemaal in orde en niets aan de hand. Ik zal voor je duimen voor morgen meid!! en heel veel beterschap!
Oh, dat vind ik fijn om te horen! Dat geeft me goede moed dat ons meisje die nier weer helemaal in shape heeft morgen! Slaap lekker strakkies en thanx!
@baboe....vervelend....hopelijk vandaag goed nieuws!! Succes met de echo! Ik duim voor jou..... @linda...zo...dat gaat hard nu. Maar mooi buikje! @scorpion....en hoe gaat met jou en de kleine? Alweer een echo gehad?
@ baboe; hee meis, geen idee hoe laat je moet maar mn gedachten zijn bij jou en jullie kleine ukkie. Hopelijk is het gewoon allemaal helemaal super nu!!
JIPPIE! Het niertje zag er goed uit. Er zit wel wat vocht in, maar gewoon binnen de marge!!!! Verder zag alles er prima uit, niks mis met die kleine uk van ons! Ben zo opgelucht en blij, pff, een week voor niets zorgen gemaakt. Dank voor jullie lieve berichtjes. Wat is het toch fijn om elkaar hier een beetje te steunen enzo!
@baboe: Super zeg! Dat alles goed was! Goh al weer op de 20 weken... wat gaat dat snel! Je bent al over de helft!! @linda: wat een leuke foto's, heel erg mooi om zo het verloop te zien! Hier alles weer heerlijk normaal, ook weer opvliegers gehad dus ben niet bang meer dat het was uitgewerkt! haahahah ))
Super baboe! Wat een opluchting! Alles goed met jullie meisje! En nu op naar de "laatste" weken....en die kunnen we nu gaan aftellen!