ja tis idd rustig hier! Maar tgaat ook allemaal zn gangetje hier; vandaag 26 weken alweer! Baby's voel ik lekker zo door de dag heen; heeerlijk! Babykamer is een heel eind klaar, box staat al klaar, hihi, we zijn dr gewoon bijna klaar voor al!
Hier ook alles oke....net ff geshopt voor mezelf, maar erg moeilijk om wat leuks te vinden... Ben uiteindelijk bij prenatal geslaagd....2 tuniekjes van mamalicious. Erg leuk, 1 grijs gemeleerd en en 1 zwarte...beetje voor feestdagen... Mijn buik begint nu echt te groeien....staat wel weer een nieuwe foto in mn album. Maar hoe gaat t met de darmontstekingen? Al weer wat beter?
En alles groeit nu mee...Ik heb volgens mij nog nooit zo`n dikke kont en (.)(.) gehad als nu, hahahaha
hahah echt? Gelukkig heb ik daar helemaal geen last van, op mn borsten na dan; die zijn een cup gegroeid.. maar verder nog geen extra vet op mn billen/benen enzo gelukkig! haha
Nou, hier is t echt omgekeerde wereld dan.....maar t is ook wel mijn eigen schuld hoor....mag graag snaaien Maar t lijkt wel of alles 2x zo snel aanzet nu.... Mijn kereltje vind het wel mooi......hij zegt: je ziet er gezond zwanger uit en de kleine komt nu niets te kort
wij hebben weer een echo gehad en 1000% dat het een jongen is! een piemel waar je niet om heen kon! 15cm lang en volgens de echo 15+3 weken. dat dachten wij eerst ook dat ik een week verder zou zijn. Dus linda je bent niet meer de enige. 3 boy's hier!!
Wat leuk Scorpion! Zou houden we er een beetje evenwicht in. Dan moet Lotte gewoon weer een meid krijgen en dan staan we quite! Ik krijg een flinke buik, maar verder ben ik nog steeds mijn normale postuur. Hoewel ik wel merk dat mijn taille langzaam aan het wegtrekken is, haha. Meisje he? Haha. Had ik jullie al verteld dat wij 12 februari gaan trouwen?
Wat leuk!! Nog een jongen erbij hier op t forum! Gefeliciteerd! Dus al meer dan 15 wkn nu? Wat gaat t toch ook snel allemaal! Super dat het allemaal goed gaat....eindelijk! Je hebt t verdiend!
Baboe....wat leuk dat jullie gaan trouwen! Jullie dan ook gefeliciteerd! Ga je ook feest enz geven?? Alles er op en aan? Wij willen ook nog trouwen voordat de baby komt, alleen wij gaan dan snel naar stadhuis en geven in de zomer pas een feestje. Eigenlijk trouwen wij meer omdat er een baby komt......en natuurlijk omdat wij van elkaar houden
@scorpion: wat leuk dat je een jongen krijgt! had je al babyspulletjes gekocht? (nog geen roze hoop ik ) @baboe: gaan jullie trouwen???? LEUK!!!! En al een idee hoe en wat? Ik zat ff kijken of ik een leuke foto in mn album kan zetten van ons huwelijk... Hier gaat verder eigenlijk alles goed. Mijn nicht heeft een babytje gekregen dus dat is opzich erg leuk, alleen was ze pas 27 weken toen ze weeen kreeg, gelukkig konden ze het nog 1 week rekken, maar hij is dus met 28 weken geboren (1675 gram)... dus dat was even spannend afgelopen week, maar het gaat de goede kant op! Hij ligt nog wel op de IC, gelukkig kunnen ze tegenwoordig heeeeeel veel!!!
Baboe trouwen gaaf! dat hebben wij al gedaan, en hebben er erg van genoten! @lotte, ik heb vandaag pas voor eerst wat gekocht. eerder durfde ik het niet, heel gek maar ben nog steeds bang ik ben benieuwd naar die foto. onze BOY staat in me album
Hoi dames Het is wel rustig hier! Wat een lekker weer he buiten?? Brrrr maar wel lekker! En zooooow mooi!! Hier de foto hopelijk lukt het... anders staat ie nog in mn album @ scorpion: Wat heb je een hoop echofoto's inmiddels! Ik snap best dat je je zorgen blijft maken, maar volgens mij is de kans dat het nu nog misgaat zooooow klein! Probeer gewoon het over je heen te laten komen zodat je lekker kan genieten van je zwangerschap!!
WAUW wat een plaatje! hele mooie jurk!! daar heb ik toen ook naar gekeken! mooi stel zijn jullie, daar komt binnenkort een heel mooi beebje bij! weet ik zeker!