Hallo allemaal, Niet veel online geweest: druk,druk,druk, ziek, ziek. Ons neefje is een weekje bij ons voor de kerstvakantie en fysiek gaat het nog niet goed met me. Vandaag de baby nog ff gezien en de gyn was erg tevreden. Ondanks alles gaat de beeb nog steeds goed dus. Ze beweegt erg veel. Kan er soms echt niet van slapen. Gisteren schopte ze zo hard dat Hans het kon ZIEN! Heb nog steeds niet echt een grote buik trouwens (en weinig spek, hihi). Trouwen: ja, we gaan trouwen in een kasteeltje in Wijchen, heel klein, met alleen directe familie. Heb een heel cute positietrouwjurkje gekocht met mooie schoentjes en we hebben er heel veel zin in. Het feest volgt volgend jaar. Dat vonden we te snel, na het overlijden van Hans' moeder. Wat een schitterend weer, maar wat onhandig! Moesten vanochtend heel vroeg bij de gyn zijn en konden niet in de auto komen omdat de deuren dichtgevoren zaten, haha. @Lotte: spannend dat de jullie start er bijna aankomt (echt op 1e kerstdag?)! Mooie trouwfoto, volgens mij had ik die op hyves al gezien. @Sim: heb je dat kleine monster nou al voelen bewegen? Irritant zeg, die placenta aan de voorzijde! Nou ja, zolang alles verder goed gaat...! @Scorpion: wat heb jij al een grote buik zeg. Je hebt nu al veel meer buik dan ik en ik ben 6, 7 weken verder! Je ziet er mooi uit!
Fijn dat de echo goed was Scorpion!! @ baboe: gaaaf he als je de bewegingen kan zien!! Dat hebben wij hier ook al een tijdje, ook gisteren ging een van de twee weer flink te keer hahha. er bleven maar bobbels in mn buik komen. Echt leuk @ scorpion: mooie buik meid! @ lotte; wauw, op 1e kerstdag dus beginnen.. spannend zeg @ hier: Ook een buikfoto gemaakt gisteren... mn buik is nogal gegroeid afgelopen week:
Wow Linda! Wat een mooie vorm heeft jouw buik! Helemaal geen vet, mooie strakke buik! Lijkt me zo bizar (en druk) als je twee van die spartelaars in die buik hebt zitten. Jij voelt vast overal wat!
haha ja ben er wel erg gelukkig mee; kom op mn buik na (nu nog) nergens aan! Benen en billen zijn nog niets gegroeid Gelukkig ook nog geen straie.. ben benieuwd of en wanneer dat dan nog komen gaat. Hopelijk kom ik daar gewoon onderuit Jullie wel al last van? Is inderdaad erg bizar! Soms voel ik links trappen en dan helemaal rechts ineens ook Is maar af en toe, dat ik ze tegelijk voel, maar wel heel apart! Maar welke van de twee dat dan doet; geen idee. vorige keer dacht ik het te weten maar toen bleek op de echo dat alle voetjes bij elkaar lagen hahah, dus geen idee wie nou welk schopje gaf
Dit is mijn buik, gisteren. Ook hier nog geen extra vet op andere plaatsen dan mijn buik. Ben er ook erg blij mee, want hij moet nog zoveel groeien. Ik hoorde dat je striae krijgt als je buik te snel groeit, dus wat dat betreft kan het me niet rustig genoeg gaan!
Toch niet te geloven dat daar al een baby van 25 cm in moet zitten? Heb echo foto van 20 wk echo in mijn album gezet.
Hallo dames!! Hier gaat alles prima.....en ja, ik denk dat ik de baby nu ook voel....nog niet overduidelijk, maar ik voel sinds een weekje schopjes. Eerst dacht ik dat t niets was, maar ik voel t nu wel elke dag een paar keer, dus dat moet t wel zijn. Maar t is echt een zacht en vaag gevoel. Ik denk dat t nog wel even gaat duren voordat het bij echt een heel duidelijk gevoel wordt.... En wat kan het per persoon verschillen hè; die buiken! Baboe...je hebt echt een klein buikje! Mijn buik is ook al behoorlijk groot. Ik moet donderdag weer naar VK, ben benieuwd hoe alles weer gaat.
Succes bij de VK Sim en fijn dat je je kleintje nu ook eindelijk begint te voelen. Het begint heel zacht, maar je zal merken dat je het al heel snel beter gaat voelen. Bij mij schopt ze nu soms zo hard dat het echt niet fijn meer is, haha.
@scorpion....wat super dat je hem nu al voelt! Goed teken!! @lotte....hoe gaat t eigenlijk met jouw hondje? Gaat alles goed met haar? En gaat het met jou ook allemaal goed? 2de kerstdag gaat nog steeds door? Spannend! Ik wil jou alvast veel succes wensen!