ha meiden, Vandaag echo gehad! Alles prima met onze kindjes, al loopt de een nu voor op de ander. Dat is op zich verder niets ergs, maar iets om wel in de gaten te houden. Vruchtwaterverdeling is in ieder geval prima en de toevoer van de placenta naar het kleinere kindje is ook gewoon goed. (wist niet dat ze dat ook al kunnen meten haha) Dat kleinere kindje is het kindje wat maar 2 i.p.v. 3 bloedvaten heeft in de navelstreng, dus daar kán het mee te maken hebben, maar ze zei dat wel vaker met tweelingen de een voor gaat lopen op de ander. Dus dat zal dan wel.. Gewichten zijn 1177 en 1319 gram. Mijn bloeddruk verder was weer goed (70/120) en gewicht 10.5 kilo aangekomen. Ook 2 echo foto's meegekregen; wel hele leuke! beide van de voorkant van de gezichtjes. Soort echo die je bij 3d ook krijgt, maar dan in 2d. Minder duidelijk dus, maar wel heel leuk. Wist helemaal niet dat ze het zo met 2d ook in beeld konden brengen. Ik zal ze dadelijk wel eens op de computer zetten, maar kheb geen idee of je er dan nog iets uit kan halen want ze zijn dus niet echt heel duidelijk. mn collega's zagen op de echte echo-foto's wel goed de neus, oogjes enz.. maar weet niet of dat op de computer nog steeds zo is. Maar goed. Verder vandaag 2 etos dozen opgehaald, gratis pak luiers waar ik een bon voor had en de 3 pakken pampers uit de aanbieding Leuk, onze eerste gekochte pampers! hihi
@Lotte: hoe is het met je? Heb je veel last van de hormonen? Je bent inmiddels al een speldenkussen natuurlijk, na al die spuiten!
Hoi dames, Leuk al die echo's en buikjes!! @linda: ik zie wel wat vorm hoor Heb wel een beetje echoervaring door mn beroep, maar ziet er leuk uit! Hier was gisteren even schrikken, ik had de uitgangsecho, maar die was niet goed... mn linker eierstok had of een cyste of een groeiende follikel,... Die cyste was niet zo erg, maar als het een follikel was wel omdat alles stilgelegd was... ik moest dus bloedprikken om te kijken of er inderdaad activiteit was. Vandaag kreeg ik de uitslag en die was gelukkig goed!!! Ik was zooooow bang dat ik de behandeling moest stoppen omdat mn lichaam weer eens eigenwijs was... Maar ik mag nu dus beginnen met stimuleren van de eierstokken en moet nu dus iedere avond 2 prikken zetten. Ik heb volgende week zondag de 1e follikelmeting! Er lagen ongeveel 11 eitjes klaar dus hopen dat dat allemaal gaat groeien Een pak van mn hart dus! Gaan jullie voor me duimen dat alles goed gaat komen deze keer???
Fieuww gelukkig lotte dat het nu eindelijk eens een keertje positief voor je uitpakt!! Enne, wed maar dat ik voor je ga duimen!!!!!!!!!
Al jouw duimen voor ons gaat nu vruchten afwerpen! Nu gaan er 4 meiden keihard duimen voor jou!!!! Kom op eitjes! Heel veel en heel hard groeien!! Succes met prikken Lotte, en wat superfijn dat je verder kan!
Heb 2 fotootjes in mijn album staan waar Hans' kunstwerkje op zichtbaar is! Ben er zo blij mee. Het staat zo vrolijk en kleurrijk!
jawel, maar we hebben de box nog niet en we vonden het zo leuk staan! Vanavond 3d echo! Ben zo benieuwd!
@baboe: veel plezier met de echo vanavond! k had perongeluk mn berichtje over de kamer als krabbel geschreven... domdomdom hier is het onrustig!! Mijn hondje was gisteravond heeel erg hijgerig, ze is nu ongeveer uitgerekend dus ik meteeeeen blij, maar helaas... nog geen bevalling te herkennen Spannend!!!
Nou lotte dan ben jij toch de 1e bij wie een bevalling plaats gaat vinden! en wel van een meerling! zo mooi, ik was bij de geboorte van onze kat, erg mooi om te zien. wij hebben om 14.00 uur weer een echo.
Veel plezier bij de echo meiden! En lotte, veel succes en plezier bij de bevalling! hihi. Wil wel puppie foto's zien zodra het zover is hè?! Wat vooor hondje hadden jullie nu ook alweer?
@scorpion: succes bij de echo! @linda: we hebben 2 engelse cocker spaniels en ook nog 2 katten dus lekkere drukke boel hier straks ahahha Er gebeurt nog niets We zijn wel met een website bezig trouwens Die stuur ik wel ff de link naar jullie via PB als die klaar is daar komen foto's en live-beelden via de webcam, dat is echt heeel erg leuk dat deden we bij het nestje kittens toen ook! Mochten jullie dan nog mensen kennen die een pup zoeken hahahhahahah