Ons oude "temperatuur clubje"

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door baboe, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik ook, ik wil ook kijken :D
    heb je geen live webcam verbinding :p

Echo was top!
    alle organen zijn goed en hij weegt nu 305 gram.
    ze voetje was 2,85 cm:D
    volgens de echo ben ik nu 19+5
    enuh die piemel daar kom je echt niet om heen.

als ik tijd heb scan ik de foto's ff in.

ow en hij heeft een lief klein dopneusje :D

2. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hallo allemaal!

Na 3 dagen een flinke buikgriep te hebben gehad, ben ik er weer....Pfff....het kwam aan 2 kanten er uit....:) Wat kan je je dan slecht voelen....
    Maakte me wel zorgen over de kleine, maar volgens mij alles oke.....schopt nog net zo "hard" als anders!:D
    Dat je zelf niet lekker bent is al niet fijn, maar nu maak je je nog eens extra zorgen....

@Lotte.....wat spannend met jouw hondje! Ben zo benieuwd....En hoe gaat t verder met jou?
    @Baboe....erg leuk die tekeningen van hans, heeft ie erg mooi gedaan! En hoe was de echo???
    @scorpion...ben benieuwd naar de foto`s! En fijn dat de echo helemaal goed was!
    @Linda....en hoe gaat t met jou? Je had toch last van jouw bekken? Al fysio gehad?

3. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    De 3d echo was kansloos! Onze uk heeft om precies te zijn 1x haar gezichtje laten zien en dan nog met 2 knuistjes ervoor. Ze lag met zowel voetjes als elleboog en 1 knuistje voor haar gezichtje. We hebben van alles geprobeerd (uiteindelijk 2 uur daar geweest!) maar hoe langer het duurde hoe minder we zagen. Ze eindigde met haar gezichtje naar mijn rug toe, totaaaaal onzichtbaar! Eigenwijs!
    We hebben we heel veel mooie 2d beelden gezien en alles is weer gecontroleerd en goed bevonden. Dat is een hele opluchting met alle medicatie. Donderdagochtend mogen we terug en gaan ze het opnieuw proberen. Helaas dus geen mooie 3d beelden, maar wel ruim een uur genoten van onze uk en donderdag gratis nog een keer!

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jammer dat de 3d echo niet wilde lukken! maar wel fijn dat ze je dan altijd nog een gratis keer extra bieden hè! :) Mag je gewoon lekker 2 keer babykijken! :D

@ sim: balen dat je je zo slecht voelde! maar gelukkig gaat met de kleine alles goed! :D

Heb inderdaad nog flink last van bekkenpijn; donderdag heb ik voor de eerste keer fysio, dus ben benieuwd.

@ hier: 30 weken!! :D Zojuist intake van de kraamzorg gehad. Heeeeel veel info.. pfoe!

5. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @sim: fijn dat je je weer beter voelt! Het s wel jammer dat je weer een griepje hebt! Hopelijk ben je gauw weer de oude.
    Met mij gaat het goed! Wel blauwe buik van al dat geprik... zondag heb ik de echo voor de follikelmeting dus ben benieuwd! Voel me iig minder depressief met deze hormonen (die overgang was niet leuk qua stemming, ikke altijd vrolijk, mr was wel anders gelukkig geen pijn in buik meer dus ikke zoizo wel blij)

@scorpion: fijn dat de echo goed was!

@baboe: super van je echo! Jammer dat ie weer eens eigenwijs is.... heeft ze dat dan van een vreemde??? hihihi

@linda: goh gaat echt opschieten zeg! Alles wordt nu dan echt geregeld! Leuk hoor! Zal idd wel veel op je afkomen met zo''n gesprek.

Hier dus puppies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wel 1tje die beetje zielig is.... heeft een gespleten neusje (alles is verder goed, maar ziet er raar uit, beetje hazelip maar toch niet), moet nog even kijken hoe zich dat ontwikkeld.
    Oww moederhond roept ik ga gauw weer knuffelen :)

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oooochh lotte wat een schatjes!!! :D:D Echt super lief, die foto's!

Wel heel zielig dat er eentje overleden is :( en dat jullie hondje dus nog een keizersnede heeft moeten laten doen.. :(

7. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Ik vind het ook erg zielig dat ze dus eerst alles gewoon heeft gedaan en dan op zn laatst toch nog keizersnede...
    Het gaat hier iig goed !!! wel druk zo hoor! Ze wil niet dat ik ook maar de kamer verlaat, ik moet er bij blijven... dus slaap gewoon op de bank :(

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    aaah echt, wat lief... :)
    Is ze wel al hersteld van die keizersnee? (geen idee hoe snel dat gaat bij honden)
    En is dat dan zonder verdoving of krijgt ze wel iets als ze die keizersnee doen? (nu ik het typ lijkt me dat wel... anders zou het wel heel pijnlijk zijn allemaal :()

9. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Hier gaat het gelukkig super! Moeders is sinds gister middag weer goed voor de pups aan t zorgen! Honden (dieren over het algemeen) herstellen altijd veel sneller dan mensen, ze loopt nog wat stijf met dr achterpootjes maar verder wandelt ze er weer op los... tot ze geplast heeft dan is het in 1 rechte lijn terug naar huis, met als doel: NAAR MN PUPPIES ihihhiihhi

Ja keizersnede gaat onder verdoving, ze worden wel snel weer wakker gemaakt, daarom was ze zo over haar toeren (kon roes niet uitslapen)

Ik ga weer ff knuffelen
    Doegg

10. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    jeetje lotte,
    ik ben verliefd!! ik probeer steeds mijn man over te halen, waar hij wil geen hond :(

heb je de keizer snede zelf gedaan?

echt lief! apart ook toch witte?

11. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    haha, ik heb mijn best ook al gedaan, maar Hans wil nu ook geen hondje...boehoe...We nemen strax absoluut een hond, maar nu is niet zo handig. Wel levensgevaarlijk die foto's, want je wordt verliefd op die kleine schatjes!
    Ik ben ook verliefd op mijn eigen kleine schatje...zie mijn fotoalbum voor een 3d foto van onze prachtige dochter!

12. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @Lotte....wat super scheetig die puppies!!!! Wat zal het straks moeilijk worden om er weer afstand van te moeten doen....of houd je er zelf nog 1tje? Die witte bv, super! Een witte cocker spaniel! Geweldig!!!

@Baboe....wat een duidelijke foto`s!!! Zie je al waar ze op lijkt?

@Linda.....en hoe was t bij de fysio? En alweer 30 wkn......het gaat ook zo snel....je bent gewoon de eerste van ons die gaat bevallen!!!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Sim; ging vandaag wel goed bij de fysio :)
    ze zei dat het gelukkig mee valt. Mijn pijn niet, maar wel mijn verdere mobiliteit. Ze zei dat ze verwacht dat ik heel snel ga herstellen na de bevalling qua bekken, omdat ik alles nog goed bewegen kan.
    De pijn in mn banden is gewoon door het hele snelle groeien en dat al het gewicht wat ik aan kom, bij mijn buik eraan komt (waar ik nog altijd blij mee ben :))
    Maar heb enkele oefeningen gedaan en meegekregen en volgende week moet ik weer terug voor een behandeling om alles een beetje los te maken aangezien ik ook wat klachten heb in mijn rug en nek.
    Verder gaf ze aan dat ze niet echt een advies geeft over wel/niet werken, maar dat ik gewoon zelf moet kijken hoe het gaat en dat ik een goede balans moet zoeken daartussen.
    haha, kon ik zelf ook wel bedenken maar goed :p
    Ik ben nu dus in de ziektewet en blijf dat de komende dagen ook nog. A.s. donderdag heb ik waarschijnlijk met de bedrijfarts een gesprek dus even kijken hoe dan verder en wat hij/zij er van zegt! :)

@ lotte; hihi je puppies zijn echt zo mega lief! :D:D

14. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    @Sim: vooralsnog lijkt ze op mij, haha. Maar ik heb ook een babyface, dus dat kan nu niet anders. Het was zó leuk, die 3d echo! Gaan jullie ook nog zoiets doen? Hoe is het met je? Weer een beetje aangesterkt?
    @Linda: heeft de fysio je ook geen rustschema gegeven? Ik zit bij een bekkenfysio omdat ik al sinds wk 17 bekkenpijn heb. Zij heeft mij heel veel tips, oefeningen en een rustschema gegeven voor het werk. Hier moet je werkgever zich aan houden! Kan me voorstellen dat jouw rugje het heel zwaar heeft, met 2 koters die eraan hangen aan de voorkant!
    @Lotte: gaat het goed met je babies??

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    uhh nee geen rustschema, maar wel enkele oefeningen en dingen waar ik op moet letten.
    Daarnaast moet ik volgende week terug komen zodat ze een keer een behandeling doet, voor mijn rug en nek. Ze gokte zelf dat ik op 5 behandelingen zal komen, 3 voor en 2 na de zwangerschap.

16. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @linda.....wel vervelend allemaal...hopelijk heb je baat bij de oefeningen. Ik heb tot nu toe nog helemaal geen klachten ivm bandenpijn of bekken.....( meteen afkloppen ;) ) Ik merk wel als ik een hele dag heb gewerkt dat ik last van mijn rug krijg....Maar ik werk maar parttime dus dat is allemaal nog steeds goed te doen.

@baboe.....leuk dat je jezelf terug ziet in de kleine! Nee, wij gaan geen 3d echo meer doen. Ik moet sowieso over 2 of 3 weken weer voor een echo om te kijken hoe mijn placenta ligt.....dus dan kan ik weer ff spieken daar binnen :D
    Verder gaat t weer prima met mij.....

Iedereen een fijn weekend!!!

17. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Hoi dames

Hier SUPER NIEUWS!!
    Vanmorgen echo gehad (jaja op zondag :)) en mn rechter eierstok was superactief! Dus ik krijg dinsdag al de punctie!!! WHAHAHAHAHAHAH ben best wel beetje bang :)
    Vanavond moet ik een hele nare pijnlijke injectie zetten met een hormoon die van dames komt die meedoen aan moeders voor moeders... dan weten jullie ook dat ik daar dus wat aan had !! ahahh

Met de puppies gaat het super! We moeten er 1tje voeren omdat die dus zo zielig is... en moet snachts ook m de 2 uur.. das wat minder maar wohwhwhw ben helmaal verliefd op dat ukkie geworden!!

fijne zondag nog allemaal!

18. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Das goed nieuws!!! Die punctie, dinsdag, gaan ze dan eitjes weg halen? En die worden dan bevrucht en terug geplaatst? Enig idee wanneer dat al kan?
    Spannend hoor Lotte!!!! We gaan allemaal duimen dat alles helemaal goed gaat!

En succes met die enge injectie vanavond.......:$

Ik heb vandaag nog ff weer op jullie site gespiekt na de puppies....ben blij dat alles goed gaat....ze zijn ook echt te schattig!
    Kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent.....

19. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @sim: ja bij de punctie gaan ze de eitjes afzuigen (met turbo dikke naaaaaaald!! Ik hou niet van naaalden :) (in mezelf dan). Ben er dus best errug bang voor, maar heb oxazepam gekregen voor de avonde en ochtend ervoor.
    Als de punctie slaagt horen we 2 dagen later of er bevruchtingen zijn... en dan heb je de terugplaatsing geloof ik weer een dag later. Dus dan gaat het ineens zoooww snel!!

Als dat allemaal goed gaat.... en ik niet ongi word....mag ik 15 dagen later testen :)

DUIMEN JULLIE AL????

20. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Das mooi snel.....wat een spannende week voor jullie....

Ik kan me voorstellen dat je er tegen op ziet....ik ben ook niet zo`n held...gelukkig heb je goede tabletjes gekregen.....word je lekker rustig van...;) en wie weet valt het allemaal wel mee!!

En natuurlijk duimen we al!!! Hoop zo dat het nu voor jullie ook een keer allemaal goed gaat!! Laat dinsdag wel ff weten hoe t gegaan is hè?!

Deel Deze Pagina