Ons oude "temperatuur clubje"

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door baboe, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ziet er hoopvol uit.

spannende dagen!

2. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Heej dames,

Ik heb hem al weer verwijderd, ik merk dat ik er toch wel meer stress door krijg, (ondanks de goede temperatuur :)) maar ik kan beter proberen er nog 1 week niet aan te denken ...
    Ik ga mn best doen!
    xxxlotte

3. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Er een week niet aan denken....Dat zal niet meevallen he?! Maar ik snap het wel. Dat tempen daar ben je zó mee bezig, daar maak je jezelf echt gek mee. Ik geloof dat ik het een volgende keer niet meer zou doen (ook al is het handig, ik werd er gewoon neurotisch van, haha).
    Hoe voel je verder Lot?

4. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Heej Baboe! Ja gaat goed hoor! Ik voel me eigenlijk prima! Af en toe wel moe, maar ja...medicijnen staan daar ook om bekend.. ik hoop natuurlijk op heeeeel veel verschijnselen, maar die zijn er gewoon niet... hopelijk s dat niet n slecht teken :(
    Ik dacht vanmorgen met tempen, owww als ie maar hoog is!!! En toen dacht ik owww nee, dit gaat niet goed, dit is pas het begin van tempen... hoe wordt dat straks... dus heb nog wel getempt (gelukkig 37,0) maar stop er nu echt weer mee...was er eigenlijk al bang voor, maar je gaat jezelf zo gek maken en dan toch maar doen... net als eerder willen gaan testen, nou ik ga toch echt proberen dat niet te doen! (euh... je leest het al "proberen"hhhahahha)

En hoe gaat het met jou? Houden de ontstekingen zich nu wel wat rustiger? Morgen nog 2 weekjes !!! En dan de grote dag!
    Al een beetje zenuwachtig?

xxx lotte

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah begrijpelijk dat het tempen even te veel stress opleverd lotte! Gewoon maar afwachten, meer zit er niet op! (duh haha)
    Wij wachten in ieder geval vol spanning met je mee! :)

6. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    haha, ja "proberen". Ook daarin was ik erg slecht!
    Gisteren bloed laten prikken en mijn leuko's zijn eindelijk aan het zakken, bezinking gezakt, hb omhoog en thrombo's gezakt(ik weet niet hoe dat bij diertjes is, maar als ik een ontsteking heb dan stijgen mijn thrombo's gigantisch en ik was doodsbang voor thrombose!). Ik heb echt een vreugdedansje gedaan. Als de ontsteking nu nog terugkomt dan zit ik lekker in de veilige zone en zou ik niet meer zo angstig zijn. Ik voel me ook stukken beter dan eerst. Krijg weer wat kleur en ben niet meer zo intens moe (nu alleen nog maar gewoon moe, hihi). De ontsteking in mijn sacrum is ook weg zo te voelen dus tegen de tijd dat de bevalling komt ben ik eindelijk weer fit!Jippie!x

7. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @lotte.....ik kan me goed voorstellen dat je weer in de stress schiet van het tempen....had ik ook elke maand......
    En hoe gaat t met de puppies? Nog steeds elke nacht er uit om bij te voeren?

Hier gaat alles z`n gangetje.....we zijn met de babykamer begonnen.
    De commode en kledingkast staan er al. Het wiegje komt deze week.

We vinden het allebei zo ongeloofelijk dat over een paar weken onze baby hier dan ligt.....

Fijn weekend allemaal!!!

8. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @sim: kan me voorstellen dat het een raar idee is!!! Maar wel een fijn idee, denk ik zo :)

met pups gaat alles goed, n voeren doe ik nu niet meer snachts !! alleen laat en vroeg, en dat gaat goed.
    MEt mij gaat t wat minder, vandaag wat krampjes,... ongigevoel
    hopelijk waait het over, maar ben er wel bang voor !!!!
    En k ben erg kouwelijk laatste dagen,... dat is wel wennen na maanden van opvliegers!! pfffffffffff

oww ik ben zowwww onzeker geworden!! wat een naar gevoel!!
    liefs lotte

9. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    @Lotte: kan me voorstellen dat je zenuwachtig wordt van dat ongi-gevoel, maar zoals je ongetwijfeld gegoogled hebt: dat kan ook bij de symptomen van zwangerschap horen! Ik had tot de 6e week zoveel ongikrampen dat ik steeds naar de wc rende omdat ik dacht ongesteld te zijn geworden. Ik duim heeeeel hard voor jou!
    @Sim: heerlijk he, met dat kamertje bezig zijn?Wij hebben dat gevoel ook heel erg hoor: ligt daar strax ECHT een piepklein hummeltje en is die dan ECHT van ons??!!!

10. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @baboe.....ja, echt een apart gevoel...soms nog zo onwerkelijk....
    @lotte.....hoe gaat t met jou? Wat een spanning hè?
    @linda....en hoe gaat met jou en de 2 kleintjes? Heb je nog erg last van jouw bekken?
    @scorpion.....en bij jou ook alles naar wens?

11. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Hoi dames!!

Hier is t spannend inderdaad, heb ik er ook nog een soort buikgriep bij (sorry voor de details , kan of door griepje zijn, of door mn endometrioseactiviteit of iets positiefs)!! Heb vanmorgen testje gewaagd maar die was negatief (was ook niet echt ochtendurine, was superwaterig helaas, en ik dacht een vaag schaduwlijntje te zien,... maar is vast wishfull-thinking), overmorgen nogmaals testje wagen ...
    xxxlotte

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lotte: hahah je bent er op tijd bij met testen. Ik herken het wel hoor, het te vroeg willen testen.. nu is 5 dagen voor nod (toch?) natuurlijk wel heeeel vroeg... even geduld nog!
    Duim nog altijd flink voor je in ieder geval! hoop het zo!! :D

@ hier: gaat ie wel goed. Wel bekkenpijn, maar sinds ik niet meer werk gaat het stukken beter gelukkig! :)
    a.s. woensdag weer een groeiecho, ben benieuwd. Vorige keer liep een van de jongens ietsie achter (niet veel hoor), dus ben benieuwd hoe het er nu voor staat.
    Hopelijk zijn ze goed gegroeid!

In mn buik is het ondertussen echt niet meer rustig... vannacht en vanmorgen drukke kindjes! Continu voel ik schopjes, duwtjes en de hik. Echt wel suuuuper leuk! :D:D

13. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Wat superstoer dat je de hik voelt!!! Lijkt me allemaal zowww magisch om een kindje in je buik te voelen!! Hopelijk maak ik dat ook een keertje mee!!! Het zal inmiddels best zwaar voor je zijn met 2 van die kanjers in je buik!

Tja, ik had ook nog niet echt verwacht dat ie positief werd, maar eigenlijk zou mn NOD morgen al zijn (dacht ik) omdat mn punctie dan 2 weken terug is, maar aan de andere kant heb ik hem pas teruggeplaatst gekregen op de vrijdag... dus mss is inderdaad dan pas je NOD...

Welke testen hebben jullie eigenlijk gebruikt? Ik heb die van matcare maar vind ze ook niet echt duidelijk...Ik ben alleen te ziek om naar het kruidvat te gaan, dus moet het er toch woensdag nog even mee doen :)

xxxlotte

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    kruidvat 2 voor 5 euro! Altijd fan van geweest :)

En sensitest heb ik ook gebruikt, waren ook wel goed.

En de digitale van clearblue.. duur, maar duidelijk.. geen vage streepjes turen ;)

15. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    dan ga ik die 2 voor 5 van de week toch maar halen :D
    Toch ga ik proberen zo lang mogelijk te wachten met testen!!!
    anders word ik alleen maar gek... oww ik ben ook soms wel een twijfelkont hoor!!!

16. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Zo herkenbaar....dat te vroeg testen ;) Maar ik denk ook dat je moet rekenen vanaf terug plaatsing....dus as donderdag\vrijdag NOD toch? Nog ff een paar daagjes wachten......( is eigenlijk te lang hè :p)
    Ik ben het met Linda eens...die vh kruidvat zijn voor mij ook het beste geweest.

@linda....hahahaha....dus je voelt nu ook de hikjes? Lijkt me super. Ik voel alleen nog steeds de schopjes, maar mijn kereltje heeft nog steeds niets gevoeld, steeds als hij een hand op de buik legt stopt ze ermee! En ze reageert ook niet op mijn hand.....compleet niet! Eigenwijs kind! ;)
    Gelukkig dat het nu wat beter gaat met jou. Gewoon lekker rustig aan doen! En laat wel ff weten hoe de echo was!! Ik mag volgende week weer, ben ook zo benieuwd hoe het nu er voor staat!

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah wat flauw dat ze niet op jullie hand reageert!
    Bij mij was dat gelukkig wel vrij snel, maar bij mn vriend heeft ook even geduurd voordat ze zijn hand ook leuk vonden ;)
    Ik denk vanaf een week of 27 ofzo dat ze zich niet meer expres stil hielden wanneer hij met zn hand kwam.
    Nu gaan ze flink tekeer als 1 van ons onze hand op mn buik legt... (ook zonder een hand op mn buik gaan ze flink tekeer trouwens :p)

Hopelijk mag je mannetje nu ook gauw een keer de schopjes voelen! is toch wel echt iets magisch de eerste keer! :)

18. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hier ook een "ik hou me stil als hij gaat voelen"-baby. Gelukkig zie je het zo goed nu, dat schoppen, dat hij vaak genoeg mijn buik alle kanten op ziet gaan. Ze beweegt ook zoveel momenteel (soms vraag ik me af of ze niet ADHD heeft, haha)
    Ik had ook altijd die van kruidvat: 2 voor 5 of die van 7,50 (die van 2 voor a5 waren vaak uitverkocht).
    Spannend Lot!
    Wij hebben as vrijdag een groeiecho ivm prednison. Ik vind mijn buik nog steeds zo bescheiden dat ik wel eens bang ben voor onze groei-uk. Maar tot nu was altijd alles in orde, dus we gaan er gewoon voor!
    x

19. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    hmm hier weer niet zo iets goed.... ik had net wat oud bloed en wat roze sliertjes met afvegen (sorry voor details :D) ... het is nu dus gewoon heel erg spannend, volgens het ziekenhuis kan het nog wel 2 kanten op, maar ik hou wel rekening ermee dat mn menstruatie door gaat komen.... k ben nieteens verdrietig...

sorry voor mn ge-ouwe-muts!!!

xxxlotte

20. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Oh nee!Lotte! Ik snap dat je ervan uit gaat dat het mis is. Ook al zegt het ziekenhuis dat het allebei nog kan. Het kán innestelling zijn, maar...Verdorie, ik hoop het toch nog steeds heel hard voor je!

Deel Deze Pagina