Alles onder controle! Heerlijk, zo'n kleine bruiloft. Dat geeft tenminste geen stress. Ik heb echt alleen maar goede zin en verheug me er enorm op! Ik ga natuurlijk wel een foto van mij in mijn bruidsjurk hier laten zien. Duim maar dat het een beetje mooi weer mag zijn!
@Baboe.....heel veel plezier morgen! Ik wens jullie beide een hele mooie dag toe! Geniet ervan! Liefs!
Heej dames! Hier alles goed (op een stevige/hardnekkige griep na !!!) Jeetje wat gaan jullie weekjes nu snel!! Het is al voor iedereen aftellen!!! @Baboe; Wat een supermooie dag heb je uitgekozen !!!! Lekker zonnetje, mooie sneeuw!!! (ik hoop bij jullie ook natuurlijk!!) Ik weet niet hoelaat je gaat trouwen, maar ik ga je wel alvast als eerste hier feliciteren!!! GEFELICITEERD MET JE HUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Op naar de prachtige jaren van man en vrouw! Geniet maar lekker van jullie wittebroodsweken!! dikke knuff en xxxx lotte
De echo was goed! Placenta ligt niet meer voor de uitgang, maar is ook maar net verschoven, 2,5 cm vd uitgang af.....dus t kan net. De groei is ook goed, alles net iets boven de middelste groeicurve. Het ziet er niet naar uit dat de kleine een 10 ponder wordt.....( opluchting ) Fijn weekend allemaal!!
Dag meiden! We hebben een geweldige bruiloft gehad! Alles ging perfect en het weer was prachtig. Het was zo'n bijzondere dag. Ik heb in mijn album een klein fotootje van de bruiloft gezet (is de enige die ik nu heb). Maar dan hebben jullie alvast een idee! @Sim: wat super dat de placenta verschoven is! Dat wordt dan zeker geen keizersnede meer, denk ik? En wat fijn dat de kleine goed groeit! Die van ons blijft juist wat onder het gemiddelde, maar ik denk dat ze dat nu keihard aan het inhalen is. @Lotte: beterschapjes!!!
Hey, weet iemand waarom Scorpion hier nooit meer komt? Ik bemerk ineens dat zij nooit meer wat schrijft?
Hey meiden, ik lees alles hoor! Baboe gefeliciteerd! Je ziet er super vrolijk uit op die foto. Ik schrijf niet zoveel, omdat ik weinig te melden heb Ben een beetje overwerkt, en verga van de pijn in me rug, bekken en stuitje, maar het antwoord daarop weet ik....rustig aan doen. En dat gaat nou juist ff niet. Er is 1 medewerker ontslagen en er dus een behoorlijke druk nu. Een nieuwe medewerker is wel gevonden maar als het tegen zit begint die pas 1-4!! Ik neem dus iedere minuut die ik kan voor me zelf, en probeer savonds internet dan ook een beetje te vermijden.
Hey Scorpion, wat vervelend van je rug...dat hakt er echt in. Ik heb er ook zo'n last van. Heftig dat je het niet rustiger aan kan doen. Ik ben wel blij wat van je te horen, was zo bang dat er iets mis was! Doe maar zoveel mogelijk rustig aan! Sterkte!
@baboe: wat zie je er mooi uit! Ook heerlijk zomers trouwens! En je straaaaaaaaalt van geluk!! Prachtig! Waar zijn jullie getrouwd? aan de deur te zien is het een mooie lokatie @sim: super meid! Dus je kan nu gewoon bevallen toch? Wat een opluchting! @scorpion: leuk dat je er af n toe bent! Ik begrijp je goed hoor, als je ff rust wil dan heb je geen puff voor internet! Wat vervelend van al je pijntjes en dat het dan ook ineens zo druk is op je werk! Lukt het af en toe ontspannen wel goed??? Hier; alles normaal ... ook niets te melden, griep zakt EINDELIJK af!!! Ik heb echt gewoon 1,5 week koorts gehad, dat is wel echt heeeeel lang geleden geweest dat ik dat had! Gelukkig kan ik jullie niet besmetting hier via het forum
@baboe....jullie zagen er super uit! Mooi hoor! Is alles naar wens verlopen? Wat gaat zo`n dag snel voorbij hè?! Nog van harte gefeliciteerd! @lotte...gelukkig dat t weer wat beter gaat! @scorpion....vervelend al die klachten....hopelijk voel je je snel weer wat beter. En ja, ik kan nu via normale manier bevallen....maar of ik dat een opluchting vind.... Ach ja, dat hoort er ook bij hè....Ze moet er toch uit... Het was wel weer erg mooi om de baby te zien, zo hard gegroeid, echt al een baby. Bij de vorige echo`s zag ik haar nog alle kanten op bewegen en nu zag je gewoon dat ze minder ruimte had.
@lotte: wat een heftige griep> Kan dat iets te maken hebben met de IVF? Doet dat iets met je weerstand? Of is het puur toeval? We zijn getrouwd in het kasteel van Wijchen: schitterende locatie! @Sim: ja, alles is precies verlopen zoals we hoopten. Het was helemaal perfect. Het voelde heel leuk om met zo'n dikke buik te trouwen (het gaf wel wat bekijks op straat, hihi) Ik ben zo langzamerhand helemaal gewend aan het idee dat het bij mij geen keizersnede meer wordt. Ben me goed aan het voorbereiden en heb de anesthesist me uitgebreid laten voorlichten over epiduralen en andere vormen van pijnstilling. Nu sta ik er wel achter, die bevalling. Ik ga het gewoon doen! Gelukkig is die van ons aan de kleine kant, dat scheelt altijd wel weer een beetje.....Hoop ik????
@baboe: door de ivf zal het wel niet komen, maar door de endometriose-activiteit denk ik wel, ik had 3 dagen voor ik griep kreeg hele heftige buikkrampen/diarree en heb toen niets gegeten, en mn man had toen een klein griepje... en die heeft mij dus echt voor bijna 2 wk lamgelegd, vannacht weer zo beroerd, ik zit echt bijna tegen bijholtenontsteking aan volgens mij, mr doe er echt ALLES aan. Alle oude oma-middeltjes Er ligt al tijden een ui naast ht bed, stomen stomen stomen, en neus spoelen met zoutwater... pfff en nu is het nog niet over.... gelukkg geen koorts meer, dat scheelt Ik denk dat de bevalling met een kleintje wel minder zwaar is, alleen weeen blijven weeen, en die zijn geloof ik het ergst ??? Ach meiden, kom op hoor!! We zijn er voor gebouwd! En kijk wat voor moois je er voor krijgt!!! Het gaat jullie gewoon helemaal lukken! (mn endopijnen komen volgens gyn overeen met weeenpijn, soort van valse weeen, en ik krijg er een menstruatie voor terug bah!!!)
Lieve Lotte, ik moet, ondanks de serieusheid en naarheid van jouw berichtjes, altijd zo lachen om hoe je het beschrijft. Ik kan jouw humor erg waarderen. Tegenslag met humor bestrijden-the only way to go.
haha, die bevalling zal er vast niet minder pijnlijk van worden, maar je probeert jezelf wat goede moed in te praten. Tuurlijk zijn we erop gebouwd! En ik heb zo afgezien met deze zwangerschap, ik zal elke wee omarmen als een stapje dichterbij het einde. En sorry Lotte, altijd als ik zoiets opschrijf dan bedenk ik me dat jij wel zou willen dat de bevalling 200 uur duurde, als dat inhield dat je ook zwanger mocht zijn. Ik weet altijd nog precies hoe ik zelf naar dat soort opmerkingen keek....
Lieve Baboe! sorry is echt niet nodig hoor! ik zou denk ik precies hetzelfde doen hoor als ik zwanger was! het is menselijk om (hoe graag je dingen ook wilt, over kleine dingetjes te klagen, en weet je het mag!!!) Ik heb er echt geen moeite mee! Eens had ik een kennis (niet echt vriendin, meer een stalkster met een hond en een dierenarts wel heeeeeeeeeeeel graag als vriendin wilde) die zwanger werd, en me daar erg mee heeft gekwetst, maar dat was absoluut niet het feit dat ze zwanger was, maar de manier hoe ze over de zwangerschap naar mij praatte! Zij was ongewenst zwanger, en klaagde over de relatie/partner, echt t was niet eens meer klagen, maar gewoon extreeeeem ! En toen ze de baby ging voelen was het verschikkeijk, ging ze mij helemaal uitleggen hoe vervelend dat was, net een parasiet in dr buik, ... en met 4 mnd al klagen over bandenpijn en niet meer kunnen zitten en blablabla... nou dat vond ik gewoon niet zo leuk omdat ze totaaaal geen rekening hield met hoe dat op iemand overkomt die het heel graag wilt, en ook toen ik net had gehoord dat ik een risico had van een stoma tijdens de zwangerschap. Ik weet nog goed dat ze me belde...."hij is positief'" !!!!!!!! dus ik zei; meid gefeliciteerd!!! en toen zei zij: nou,.. jij zou blij zijn, maar IK ben dat niet!!! --> dit vond ik zoowww kwetsend, en zo doen jullie echt helemaaaaaal niet, jullie zijn blij! En genieten ervan, en dat is jullie zo gegund! Ik kan alleen niet leuk meebabbelen over zwangerschapsdingetjes en babydingetjes,... omdat ik niet in die fase zit... Ik heb nogal weer lang zitten ouwemoeren, sorry, hopelijk begrijp je wat ik bedoel, al hoewel je het misschien wel herkend van dat je zelf (in de 1,5 jaar wachten/proberen) in mijn fase zat liefs lotte