Ons oude "temperatuur clubje"

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door baboe, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    hahaha, gelukkig ben ik dan niet de enige :D
    Maar jij hebt er 2 in buik en ikke maar 1!
    Ik ben echt de eerste 12 a 13 weken heel veel aangekomen .....toen al bijna 10 kilo :$.....pfff.....wat een ellende, dacht wanneer houdt het op?! Had echt erge honger de eerste weken......En dan elke keer wat gezonds pakken; daar had ik ook niet altijd zin in......Dus het is wel mijn eigen schuld hoor!
    Maar ik moet zeggen dat ik de laatste weken behoorlijk stabiel ben, buik groeit nu.....rest vh lichaam ( gelukkig ) minder!
    Maar ik ben echt wel dikker geworden hoor, vooral mijn kont.....
    Wel wennen aan mijn lichaam, ben t niet gewend, had altijd maatje 36\38......Hopelijk krijg ik dat wel terug......;)

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha ik ben juist in het begin heel weinig aangekomen.. tot de 20 weken maar iets van 3-4 kilo.. maar daarna is het er aangevlogen haha.

Maar gaat er vast weer allemaal af hoor :D

3. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hoe is het met iedereen hier?????
    Ik zit inmiddels 100% in de ziektewet, dus mijn verlof is ineens 3 weken eerder gestart. Vorige week vrijdag een groeiecho gehad en helaas was ze nu nog kleiner dan vorige keer. Buikje loopt een week achter. Tot 2 weken achterstand accepteren ze. Nu iedere 2 wk een groeiecho. Vind het maar niks!

4. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Oh ja; ik heb meegedaan met buik van de maand. Jullie gaan toch wel ff op mij stemmen he!

5. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik heb gestemd!

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Baboe: wat vervelend dat de groei achterliep. maar die metingen kunnen echt verschillen....dus wie weet is het de volgende keer weer helemaal prima! Nog niet teveel zorgen hoor :)
    bij een van onze jongens hadden ze ook een meting gedaan die best afweek (1.5 week ofzo), en 2 weken later was alles prima, dus was gewoon niet goed gemeten.

Nu in de ziektewet dus.. Volgens mij was ik dat ook zo rond de 32 weken.. was fijn en ook echt nodig, maar moet wel zeggen dat ik nu echt mezelf kapot verveel na al die weken thuis!
    Ik ben er nu ook wel eigenlijk gewoon echt klaar mee...dus laat die kindjes maar komen! :D hahha.

Ik zal trouwens op je stemmen! :)

7. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @baboe: heej meid! Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Maar " Houdt moed, alles komt goed!! "
    Misschien wel beter dat je nu in de ziektewet zit, misschien is het gewoon te zwaar voor je eigen lichaam en krijgt ze daardoor te weinig energie? Lekker rust nemen dus!!!

@hier: drama! ik was al weer even niet zo veel aanwezig,..ik moet toch weer wat meer afstand nemen denk ik voor mn eigen hoofd omdat ik veel problemen weer met mn darm heb. Ik ga woensdag naar de gyn om alles door te spreken. Ik had een week lang diarree (met echt veel pijn, sorry weer voor de details) en nu is de boel weer verstopt en komt er alleen maar darmslijmvlies uit... ik maak me zorgen om alles... en wil metde gyn overleggen of ik me misschien toch moet laten opereren... ik weet het allemaal niet zo goed meer, ik slaap al weer nachten niet (leef op de wc). Mn man zegt nu .. "ik weet niet of ik dit het allemaal nog wel waard vind"... pfff ik word dan zo verdrietig! Dan is helemaal alles voor niets geweest... natuurlijk kan ik dan mn leven wel weer opbouwen, maar zal nooit een zwangerschap meer mee kunnen maken... sorry maar daar wil ik niet mee leven...(ik ben niet suicidaal hoor!!! maar zo voelt het dan gewoon) pff en dan zit ik bij jullie weer lekker gal te spuwen!! sorry hoor dames! jullie hebben wel andere dingen aan je hoofd!!!

8. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Oh Lotte! Wat naar! Jij mag altijd je gal spuwen hier hoor. Daar zijn we voor. Wat zal jij je zorgen maken. Wat een rotziekte! Goed dat je naar de gyn gaat om te overleggen. Ik snap dat je er heel verdrietig en boos van wordt. Ik denk aan je!

9. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @lotte......wat een ellende allemaal......Vind het echt erg vervelend voor jou ( jullie ). Heb je nu zo`n last van jouw endo omdat je nu geen medicijnen mag gebruiken? En natuurlijk vinden we het niet erg dat je hier jouw gal komt spugen!! Gewoon doen, lucht op!
    @baboe.....jouw kleine meid kan de laatste weken nog goed groeien hoor! Maak je niet te veel zorgen, komt allemaal wel goed! En waar kan ik stemmen op jouw buik?

@hier.....dit wordt mijn laatste week werken.....ik heb me vandaag wel voor 50% ziek gemeld....het lange staan en lopen houd ik gewoon niet meer vol met m`n rug....Ik moet zeggen dat ik er nu ook echt naar uit kijk om te stoppen en heerlijk niets te doen. En net wat Linda al schreef: de kleine mag van mij ook komen nu, ben het echt zat....( ik weet dat het nog niet kan, ze moet nog wel ff blijven zitten ;)) Voor jou, Linda, schiet het mooi op! Ik ben zo benieuwd naar jouw kleine mannetjes!

10. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @lotte,

jeetje meid, mijn man heeft dat ook gezegd na mijn bbz.
    Hij vond het het niet waard om zijn vrouw te verliezen en mij in pijn te zien voor een stomme baby. Dat waren echt zijn woorden.

Nu is hij blij, maar ik krijg nog vaak genoeg te horen dat hij bang is voor de bevalling om mij te verliezen en dan achter te blijven met een mensje dat hij niet kent.
    Heel hard komt dat aan, maar mop, je wens is sterker dan wat je nu meemaakt!

Hebben jullie weleens nagedacht over draagmoederschap? kinderwens hoeft natuurlijk niet aan de kant gezet te worden.

11. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Dank je wel LIEVE MEIDEN!!!

Ik zit nu aan de pil, maar daar reageert mn darm dus helaal niet goed op. Als het goed is ligt alles nu stil, maar er gaat toch iets goed mis... ik hoop dat ik met de pil mag stoppen en dat het dan weg is :D maar het is natuurlijk niet goed... dat weet ik ook wel...Mn man wil geen draagmoederschap, en eigenlijk zegt mn gevoel ook dat we dat niet moeten doen... uiteindelijk zijn er dan erg veel kinderen in de wereld die een huisje nodig hebben, dus dan gaan we voor adoptie. Maar ja dan krijg je nooit een babytje... das allemaal toch anders... pff wil er nog niet te veel over denken, ... ik hou jullie op de hoogte dames!!

Echt bedankt voor de steunende berichtjes!!!

xxxx

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lotte: wat ontzettend balen meid dat het zo slecht gaat nu :(
    Je mag altijd op elk moment hier je hart komen luchten hoor, voel je niet bezwaard!!

Heftig dat jullie tussen neus en lippen door toch al wel nadenken/praten over draagmoederschap of adoptie... zo'n dingen wíl je helemaal niet mee bezig hoeven zijn :(
    Hopelijk is dat dan uiteindelijk ook allemaal helemaal niet nodig...

Hele dikke knuffel!

13. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @baboe.....heb jouw buik ontdekt ;) en gestemd!!

@lotte....even wat anders....hoe gaat t trouwens met de puppies? Hebben ze al een nieuw huisje gevonden?

14. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Hoi Meiden!

Jaaa ze hebben allemaal een huisje gevonden, op 1tje na trouwens, die blijft toch bij ons :) (lizzy)

Ik moet vanmiddag nr het ziekenhuis, met de gyn babbelen. Ik mocht ineens heel snel langskomen, (wx omdat de darmen nu wel heel lastig doen). Ik moet er maar over hebben wat we nu moeten... ben wel bang... allereerst moet ik ALLEEN! bah... helemaal in mn uppie nr nijmegen... en dan praten over of overgang, of toch snel verder met ivf, of eerst operatie???

Weet je dat ik het allemaal niet meer weet? Mn gevoel lijkt wel uitgezet... of ik ineens niet meer zo nodig zwanger hoef te worden... wx een zelfbescherming want als ik dit nu typ denk ik ... jeetje wat schrijf ik nou!! tuurlijk wil ik dat wel!!!!.... mr dan denk ik aan andere mogelijkheden, waarbij ik niet zoveel pijn hoef te lijden en gewoon mn leven weer op kan pakken die ik vorig jaar rond deze tijd ben kwijt geraakt... ik had nog gependeld maar daar komt ook niets meer uit, wx omdat ik het niet meer weet, ook de tarot laat me nu in de steek... die zegt "luister naar het advies van een verstandig man" ... tja dat zal de arts dan wel zijn.... (mn eigen man is volgens mij niet zo verstandig op dit gebied ;)) ihihihi

Nou ik hou jullie uiteraard op de hoogte!!
    gelukkig heb ik nu dus wel het pupje waar ik lekker mn verdriet en passie in kan steken, dat scheelt echt erg veel!!!

Oww en meiden, superbedankt voor jullie steun hier! ik heb er zoveel aan, lekker het van me aftypen :)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    k moet weer aan de overgangshormonen omdat mn endometriose dus niet goed reageert op de pil, ik krijg nu andere hormonen dan vorige keer omdat ik daar nogal depressief van werd. Maar het wordt wel weer eerst overgang,... ik moet over 8 weken op controle komen. Ik had trouwens ook weer een cyste van 5 cm in mn kippenhok (eierstok ihhiih) enne die moet dan kleiner zijn, als alles goed is dan mag ik evt weer door met de ivf ... kortom nu staat alles weer op een langdurige pauze :(
    Maar iig opereren was nog geen optie vond de gyn! Die vond dat absoluut geen mogelijkheid nu! Hij was blij dat mn endo vorige keer zo goed reageerde op de overgang, omdat het ook voorkomt dat je nergens op reageert. Dus ik zie weer lichtpuntjes hoor :) en ga vrolijk verder met leven :)))))
    Samen met mn kleine Lizzy (woefwoef) !!! Kijken jullie nog weleens op de site? Morgen gaat de 1e al weg, pff wordt het wel wat rustiger :)))

16. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    jeetje lotte, dat meen je ook niet.

en als je besluit te stoppen blijf je toch altijd een gemis houden.
    Pendelen werkt niet voor jezelf he.

Het is dat ik de laatste tijd erg moe ben anders doe ik het wel voor je en heb ook kaarten.
    Als ik me ff goed voel en de tijd heb zal ik het wel ff doen.

17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    als je dat wilt natuurlijk.

18. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Heej Meid!
    Ik vind het erg lief van je aangeboden, en als je je er eens een keertje goed genoeg voor voelt mag je het altijd doen, een andere kijk is ook wel eens goed ! Maar je moet jezelf wel eerst goed genoeg voelen hoor! En het heeft uiteraard geen haast.... er kan toch pas > mei uitkomen hahahahhaha

Maar de tarot had dus eigenlijk wel gelijk... de raad van de wijze man... de arts :) en er stond dat het uiteindelijk goed zou komen, dat zegt de tarot altijd... maarja... ik wil nu weleens aan dat goede toekomen hihhihihihi

19. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Jeetje Lot, wat een emotionele rollercoaster zeg...Allemaal zo dubbel. Je wordt echt van links naar rechts geslingerd zo. Pff, ik vind het heel heftig, wat jullie mee maken. Ik had me echt nooit gerealiseerd dat endometriose zo'n zware vorm kan aannemen. Ik vind het wel fijn te horen dat de gyn het nog steeds ziet zitten. Is fijn he, als zo'n arts gewoon een duidelijke mening heeft!

20. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @lotte, fijn dat alle puppies een goed tehuis hebben gevonden! Lijkt me wel moeilijk om ze mee te geven :)
    En wat een toestand allemaal.....hopelijk voel je je snel weer wat fitter met die nieuwe medicijnen en is de cyste over een paar weekjes kleiner geworden en kunnen jullie weer verder met de IVF......Je moet nog niet de moed op geven hoor!!! Luister naar de "man met zijn wijze raad"....;)

Deel Deze Pagina