Ons oude "temperatuur clubje"

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door baboe, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Heej meiden,

Bedankt voor jullie lieve ondersteunende berichtjes! Hier gaat het helaas nog niet heel veel beter, maar ik weet dat er over paar weekjes giga verbeteringen komen, en ik ga er gewoon helemaal weer voor! Weg met de depressie! Laat de zon maar weer komen,... oww wat ben ik weer positief,... vast omdat ik net heeeeel stiekum een stukje chocolade heb gesnoept hihihiih

Ja over kwartiertje gaat de 2e pup al weer weg, dus het wordt een stuk rustiger!

Dikke knufffffff
    lotte

2. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Ik heb verlof!!! :D Heerlijk! Gister voor t laatst gewerkt!

Hoe gaat t met jullie allemaal?

@Linda....nog geen voortekenen van een komende bevalling???

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Aahhh lekker sim, geniet ervan! :D

haha nee nog weinig voortekenen hier.. pfff..wij zitten al een week te wachten maar helaas, de jongens vinden het nog wel goed zo volgens mij.
    Hopelijk duurt het niet meer te lang want tis toch wel behoorlijk zwaar nu...
    Maar goed.. we zien 't wel! :)

4. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    @Linda: kan me voorstellen dat het zwaar wordt voor je. Twee van de mannen in je buik! Is het niet heel bijzonder dat jij, met je tweeling, al zo ver bent? Worden tweelingen niet vaak wat vroeger al geboren? Wel fijn, ondanks dat het zwaar is, dat ze dan in ieder geval groot en sterk zullen zijn!
    Sterkte met de laatste weekjes/dagen.

Het lijkt me zo spannend vanaf wk 37. Iedere dag kan het gebeuren. Man, wat zullen die uren voorbij tikken!

@Sim: wat heerlijk dat je verlof hebt. Dat doet je goed hoor! Baby al aan het indalen bij jou? Ligt ze met het koppie naar beneden?

Allemaal een hele fijne dag@!

5. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @linda....ik vind het nu al zo zwaar met 1tje in m1n buik......poeh....wat zul jij t zwaar hebben met 2!!! Maar ik heb een voorgevoel, dat t voor jou nu erg snel gaat gebeuren.....( hopelijk heb ik t goed ;) ) Vind het zo spannend voor jou!!!

@baboe....ja, volgens mij is ze al ingedaald. Vorige week dacht ik al dat mijn buik lager was, en prompt dezelfde dag zeiden ook mensen al tegen mij dat de buik laag was.....moet woensdag weer naar VK dus dan hoor ik t wel. En de laatste keer bij VK en bij echo lag ze al met hoofdje naar beneden, dus ik denk dat dat nog steeds wel zo is. Ze is nog steeds wel erg aanwezig, mijn buik draait echt nog alle kanten op als ze beweegt. Zo apart!!
    Ik heb trouwens nieuwe buikfoto geplaatst en ook foto`s van babykamer in fotoalbum.

6. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    @Sim: oh, ik ga gelijk even kijken naar je buik en kamertje! LeuK!
    Volgens mij is onze uk ook al een stukje ingedaald. Heb ineens veel meer last van buikpijn onderin (nou ja, meer een vol gevoel) en ik kan ineens weer wat beter eten. Ik heb ook het idee dat mijn buik wat lager is...we zullen het donderdag zien, bij de groeiecho!

7. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    @Sim: wat een super stijlvol en mooi kamertje! Ik hou ook erg van dat donkere hout. Vind m echt prachtig! En je buik is ook heel mooi!! Wow! Ik zal ook weer eens een recente buikfoto plaatsen. Overigens ben ik deze week anderhalve kilo aangekomen-dus het is eindelijk begonnen- ik ga een inhaalrace doen!

8. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Buikfoto staat erin!

9. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Kijk aan.....jouw buik is echt een inhaalslag aan t maken! Mooi hoor!!!

10. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    mooi buiken en kamertje!

mijn striae begint toe te slaan, maar vanuit de littekens van de bbz. ziet er heel raar uit.
    Ga voor de zekerheid er maar even mee langs de ha.

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Sim: Waaaaaaauw wat een onwijs mooie meubels in jullie kamertje!!! Ik ben ook dol op dat donkere!! Heel erg mooi!
    En dat wiegje ook, prachtig! :)

Even nieuwsgierig: die stoel; is dat een soort van schommelstoel of niet? zie het niet helemaal goed op de foto :)
    (Zo ja, dan ben ik nog jaloerser ;))

Mooie buik heb je zeg! :)

@ Baboe: wooh je bent inderdaad echt gegroeid zeg! :D

@ hier: hahah ik hoop dat je gelijk hebt sim, van ons mag het elk moment gebeuren!
    Heb nog niet echt ergens last van, op harde buiken na. Dat hoort er ook wel bij zo tegen het einde aan...maar voorweeën ofzo heb ik nog niet gehad. Het rommelt dus een klein beetje, maar niet echt. Wil niet zo veel zeggen, maar goed.
    Verder had ik vorige week 1 cm ontsluiting en mn baarmoedermond ws bijna verstreken. Wil ook niets zeggen voor een komende bevalling, maar wel fijn dat er al wat voorwerk gedaan is :)
    En nu maar weer afwachten...maar ik ga morgen met mijn gyn wel even over inleiden hebben want nog 2 weken zo zie ik eigenlijk niet zitten...

12. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Thanx voor alle leuke reacties op babykamer :D we zijn er zelf ook blij mee!

@scorpion....ik heb tot nu toe nog geen striae, maar moet nog wel een paar weekjes, dus je weet maar nooit. Als je je het niet vertrouwt is het wel verstandig dat je ff langs HA gaat.
    @linda.....nee, het is geen schommelstoel....had het wel graag gewild, maar we hadden deze nog staan.....
    Laat morgen wel ff weten hoe t gegaan is bij gyn.....misschien wordt je wel deze week nog ingeleid!!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ik denk 't niet... ze zijn d'r over het algemeen niet zo happig op in om te leiden als de kindjes nog goed groeien enzo.
    Maar goed, we wachten het maar af... ik zal in ieder geval hier wel posten morgen na het bezoek! :)

@ Scorpion: aahh balen dat je last krijgt van striae... helaas kan ik er over mee praten; mijn buik is één groot tijgervel :(

14. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    zo erg linda?

hoe groot is hij nu?

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hijs uhh....groot. :)
    (grrr...rot striae... vind het zó lelijk :x... litteken creme ligt al weken klaar om te gaan smeren na de bevalling hahah. ;))

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    die foto is trouwens van 37 weken..

17. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Ooh Linda, jouw buik is echt groooooot!
    Wel logisch dat je huid scheurt door het groeien.....maar ik zou er ook niet blij mee zijn.....:) Bij mij nog niets, maar wat nog niet is, kan nog komen.....;)

18. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    oei heavy!

ik denk dat er een hoop ook blijft zitten hoor :(

welk merk creme heb je?
    ik heb tyro klaar liggen, echt speciaal voor littekens en brandwonden etc. die hebben een hele lijn.
    Als ik het eerder had geweten had ik het na de bbz ook gesmeerd

19. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    jeetje zeg, hoe draai jij je om in bed :D

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    heb biodermal littekencreme. heb ik veel goede dingen over gehoord.
    Ik denk dat het merendeel wel weg zal trekken hoor.. heb eerder in mn puberteit last gehad van striae op mn heupen en benen (niet zo erg natuurlijk als nu haha) en dat is zonder ooit gesmeerd te hebben ofzo eigenlijk goed weggetrokken.
    Ofja... het gaat natuurlijk niet helemaal weg, maar het verkleurt helemaal wit waardoor je het bijna niet meer ziet.
    Dus kheb op zich goede hoop... :) maar we zien wel!

hoe ik me omdraai in bed..hahah..tsja; da's een dráma!
    Voor mij, maar ook voor m'n vriend hahah. die maak ik 20x per nacht wakker als ik weer eens m'n lijf om moet draaien, haha.

Deel Deze Pagina