zal wel wennen zijn als ze eruit zijn, wat een vrijheid zal je hebben en je tegelijk heel erg leeg voelen.
jaa zal idd wel raar zijn, maar voor nu kan ik er niet op wachten hoor! pfff ik ben nu buik echt zat...hij zit zoooo in de weg en voel me de meeste tijd echt een oud omaatje wat niets meer kan. erg frustrerend! maar tot nu toe hoor ik alle bevallen maart-mama's zeggen dat ze het echt missen, het leven in hun buik..dus dat zal ik ook wel hebben haha.
Hoi dames! @sim; mooie babykamer zeg! Heel stijlvol! En wat een grote buik Mooi hoor! Leuk om het verschil te zien met in het begin! @baboe: jij maakt ECHT een inhaalslag!! Jeetje! Trouwens wat een mooi bruidsjurkje had je! Heel fijntjes en het staat je super!! Bevallen de eerste getrouwde weken? Het is al bijna een maand!!!
ha meiden, de echo was weer goed vandaag; voldoende vruchtwater aanwezig en met kindjes ook alles oke. Morgen gesprekje met de gyn, dus ben benieuwd
Hoi dames! @linda: super dat het echo goed was! Oww met mij, ach gaat wel, nog wel veel last van mn darmen, begint vroeg in de ochtend (6 uur) en eindigd ca rond 12:00... veel warme badje/kruikjes/pijnstiller en dan gaat het redelijk.. Volgende week stoppen mt de pil en weer ff ziek worden waarschijnlijk, en daarna weer lekker in de overgang! Echt heerlijk hoor (niet ironisch) want dan heb ik tenminste minder klachten!!! (afgezien van heeeel moe zijn, maar daar valt mee te leven )
@ hier: Woehoeee ik heb nieuws over mijn komende bevalling! hahaha. Vanmorgen in het ziekenhuis geweest. had een andere gyn als die ik normaal heb, een hele aardige vrouw. Ze vroeg hoe het ging dus gezegd dat ik het behoorlijk zwaar heb. Dat snapte ze ook helemaal met 38 weken en nog voordat ik het kon vragen zei ze al dat het misschien dan wel een idee is om in te gaan leiden. Dus ik helemaal blij Ze heeft even getoucheerd en zat nu op 1 à 2 cm ontsluiting, baarmoedermond nog niet helemaal verweekt. We hebben afgesproken dat we morgen (!!!!) gaan inleiden! Om half 8 moet ik er zijn, en dan brengen ze gel in. Na uurtje of 2 kijken of deze heeft geholpen, anders nogmaals gel.. Verder bloeddruk gemeten en die was aan de hoge kant (140-90). Urine gecontroleerd maar was verder prima. Ze wilde me toch even aan de ctg en aan een bloeddrukmeet-apparaat (ofzoiets haha). Die meet elke 5 minuten je bloeddruk automatisch. Bleek dat deze gemiddeld op onderdruk 100/105 zat. Te hoog dus.. Had daarvoor al bloed moeten laten prikken. Gelukkig waren deze uitslagen prima en aan de hand daarvan is gelukkig besloten dat ik gewoon naar huis mocht gaan en dus vandaag nog lekker thuis ben. Wel moet ik opletten of ik me misselijk, duizelig of wat dan ook ga voelen, want dan moet ik direct komen. Ctg was trouwens verder goed, met de kindjes dus alles prima Maarrr ja, spannend dus want morgen gaat het gewoon gebeuren!! Ofja, dan wordt 't hele verhaal begonnen en met een beetje geluk is het morgen al zo ver...maar ook natuurlijk een goede kans dat het morgen nog allemaal niet zo snel gaat. Da's even afwachten.. Maar voor nu... is het allemaal heel onwerkelijk, dat ik gewoon echt morgen aan de gang ga!!!
Oh Linda, wat ontzettend spannend! Wat een bizar geweldig idee dat jij morgen mama wordt! Heel veel succes met de bevalling en ik kan niet wachten tot we weten of alles goed is! Zet m op!!x
LINDA!!!! Jij wordt morgen mama!!!! Wat super geweldig! En wat ontzettend spannend!!! Ik zal morgen duimen voor jullie..... Heel veel succes en zet `m op hè?!! PS...Zie je nou wel, sneller dan verwacht.....
Zo, zou Linda al aan haar eerste wee bezig zijn? Ik vind het zo spannend! Het zal nog wel ff duren voor we hier meer weten, denk ik! Ben zo jaloers dat zij vandaag haar ukkies al gaat krijgen.!
Hoe voel jij je Lotte? Ben je iedere ochtend zo beroerd? Misschien een stomme vraag hoor, maar heb je wel eens buscopan geprobeerd? Ik heb dat ooit voorgeschreven gekregen bij koliekpijn en dat medicijn ontspant de onwillekeurige spieren (lees: de darmen oa). Soms geeft het me echt verlichting van de kramp en pijn.
Ik vind t ook zo spannend voor Linda........Ben zo benieuwd! Ik had trouwens vanochtend een verhaal: Moest naar de VK, alles prima, totdat ze het hartje wilde gaan luisteren.....hele buik afgezocht....eerst niets....STRESS! Onder het zoeken vragen of ik de baby nog voldoende voelde.....en sinds maandag is ze wel wat rustiger, maar ik maakte me daar niet zoveel zorgen over....Gelukkig vond ze het hartje wel, maar ze wilde dat ik door zou gaan naar het ziekenhuis voor CTGscan.....Goh, wat schrikken!!! Maar eenmaal aan dat apparaat klonk het hartje overduidelijk en alles was regelmatig....dus geen zorgen meer....pfff..... En ik moet volgende week toch weer langs gyn, de VK vertrouwde de ligging vd placenta toch niet helemaal.....Ze vond dat deze toch nog te dicht bij de uitgang ligt, nu moet gyn beoordelen hoe en wat verder. De baby was ook nog niet ingedaald, wat ik zelf trouwens wel dacht...... en het kan misschien met de placenta te maken hebben, dat ze daardoor niet goed kan indalen.....dus afwachten nu... @baboe.....jij gaat morgen weer voor echo toch?
Jemig SiM! Echt de schrik van je leven! Dan staat je eigen hart toch wel even stil he? Pff. Gelukkig dat alles toch goed bleek te zijn. Maar dat hakt er in zeg. Wat balen van die placenta! Dat dat ding nu toch misschien te laag ligt!? Enne, dat indalen; dat kan toch de komende 2 weken ook nog prima? Of hoort dat nu gewoon al gebeurd te zijn? Ik moet idd morgen voor de groeiecho. Ook weer ff spannend. Voor jou ook ff afwachten dan....
Het indalen kan nog gebeuren, het was ook niet vreemd dat ze nog niet ingedaald was.....maar omdat mijn placenta laag aan voorkant zit, kan dat het indalen belemmeren.....maar hoeft niet....Ik ga dinsdag naar gyn, dus dan hoor ik meer. En ja, t was echt mega schrikken.......en je zult altijd zien, lag nog niet aan de ctgscan, of ze bewoog weer alle kanten op, hahahaha. Zo had ik haar de hele week nog niet gevoeld......Maar ik had zo iets van; de ruimte wordt elke week wat kleiner dus ik vond het niet zo vreemd dat ik haar wat minder voelde de afgelopen 3 dagen.....maar toen VK vanochtend het hartje niet zo snel kon vinden, schoot ik helemaal in de stress .......VK trouwens ook....Maar gelukkig alles goed! En voor jou morgen ook weer spannend.....het is vast allemaal wel goed!