Ons oude "temperatuur clubje"

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door baboe, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hey Lotte: nee toch! Dan heb je ook precies 1 dag gehad waarop je je wat beter voelde!? Je ziet wel af zeg. Heb echt met je te doen. Je bent veel te jong om je dagelijks zo beroerd te voelen.

Hier zijn de CTGs iedere dag nog goed geweest. Wel heel veel harde buiken. Heel de dag, 8 per uur. Erg pijnlijk en vermoeiend. Woensdag groeiecho. Als ze niet gegroeid is dan wordt ze gehaald. Raar idee!

Sim, met jou ook alles ok~?

2. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @lotte....het houdt ook niet op voor jou hè?! :x Voel je je nu weer wat beter?
    @baboe.....hoe gaat t met jou en de kleine meid? Wil ze nog even blijven zitten?
    @linda.....en hoe gaat t met jou en jullie 2 knappe mannetjes? Gaat het beter met Daan?

@hier....alles oke. Kleine kwaaltjes die , denk ik, alle zwangere vrouwen op het laatst hebben.....

3. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Wat een rust hier.....Gaat het met iedereen goed??

In fotoalbum nieuwe buikfoto.....

4. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Hoi dames!

@sim: mooie volle buik! En mooi rond :) Hou je het nog een beetje uit ??? Zal wel zwaar al zijn he?

@baboe: hoe gaat het??? Zit ze er nog in?? of is ze er al uit???

@hier: hier gaat het redelijk, iedere ochtend wel veel last, tot ca 12:00 en na het avondeten... maar we gaan gewoon vrolijk door :) We hebben wel al de 1e toestemming voor pleegzorg, dus we wachten nu op het 7-wk programma (STAP) ben zooww benieuwd :)

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden,

ik reageer later even op iedereen oke?
    Wilde even vertellen hoe het met daan gaat! :)
    Want onze Daan heeft zijn eerste flesjes gehad vandaag! :D Arno heeft er eentje gegeven, hihi, met maar liefst 10 cc :)
    De rest kreeg ie nog via de sonde omdat ie rustig aan moet opbouwen dat er voeding via zijn slokdarm loopt.
    Morgen krijgt hij 20 cc, overmorgen 30, enzovoorts tot de 60.
    Als hij deze voedingen zo goed blijft doen, dan is de kans heel groot dat hij volgende week naar huis mag!!!!
    We houden er rekening mee dat het langer kan duren, maar dit was toch wel heel fijn om te horen! Ons mannetje komt nu vast en zeker gauw thuis!! :D

Vandaag ook de wijk-vk op bezoek gehad. Jesse gewogen en hij weegt nu 3050 gram! :D kanjer! :D
    We mogen hem nu 's nachts laten slapen tot hij zelf komt. We maakte hem nu elke keer om de 4 uur wakker als hij zelf niet kwam. Hij heeft al een paar keer 5 uur gehaald, dus ben benieuwd de komende dagen/nachten :)
    Hij zit nu in ieder geval op 6 voedingen van 100 cc en per week mogen we nu met 5 cc ophogen.

Jesse weegt nu 2605 gram dus ook hij groeit goed :)
    Hij is wel flink kleiner als zn broer, mgoed, dat gaat ie wel inhalen! :D

6. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @baboe....ik zie nu pas jouw laatste berichtje.....we hadden tegelijk gepost...Wat een spannende dag voor jou morgen! Laat even weten hoe de echo was....het zou toch wat zijn, dat je misschien al heeeeeel snel jouw kleine meid kan vast houden!
    @linda....wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! Wat zul je trots zijn!:D En wat zou het mooi zijn als Daan vlgnde week mee mag naar huis! Eindelijk beide mannetjes thuis!

7. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Meiden! Goed nieuws hier! De baby was toch nog gegroeid! Ze weegt nu 2200 gram en zit nog steeds op de onderste curve, maar ze volgt de curve wel. Ze is dus ontzettend klein, maar groeit nog steeds. Doppler was goed, CTG goed. Het enige probleem is het gebrek aan vruchtwater. Dat zit ver beneden de marge. Maar verder alles dus best ok. De gyn dacht dat ze het nog wel een poosje vol kon houden zo! Helemaal happy hier!

8. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Dat is goed nieuws!!! Gelukkig!
    En hoe voel je je verder?

9. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Pff, ik voel me echt op. Sorry dat ik klaag, maar het is zo'n stressvolle, zware zwangerschap. Ik zit er wel doorheen. Vannacht geen oog dicht gedaan. Nu zit ik te spoken over dat vruchtwater. Kan dat kwaad als het opraakt? Hoe snel raakt dat op? Nou ja, we zijn nu al zo ver, dat ukkie gaat het gewoon redden. Ik bel strax het zkhuis wel ff om deze vragen te stellen.

Hoe is het met jou Sim? Voel jij je nog ok? Jij bent ook al bijna klaar!
    Volgende week hoor je definitief of de placenta wel of niet hoog genoeg ligt?

@Lotte: hoe is het met jouw buikie? Niet zo goed he?

@Linda: hoe gaat het met die lekkere mannen van jou? Ik hoop echt voor jullie dat Daan volgende week naar huis mag. Wat zal dat ontzettend fijn zijn.

10. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Ik vind dat je mag klagen hoor!!! ;) Je hebt niet echt een "voorbeeldige" zwangerschap gehad....eerst die bloedingen en nu dit weer.....Wat zal het straks heerlijk zijn om die kleine eindelijk te mogen vast houden en dat dan alle zorgen voorbij zijn.
    Maar voor jou schiet t toch ook mooi op?! Nog een paar weekjes! Lekker gevoel hè?!

@hier....alles gaat prima. Ik waggel nog steeds rond ;) En ja, volgende week weet ik definitief hoe ver mijn placenta nu verwijderd is van geboortekanaal. Maar dat hij te laag ligt blijft een feit waardoor ik in het ziekenhuis moet bevallen. Nu is alleen nog de vraag hoe ver die eraf ligt en of het verstandig is om vaginaal te bevallen.
    En ik hoop dat ze besluiten mij eerder in te leiden.....Erg hè?! Ik ben het nl helemaal zat....Op zich geen ernstige kwaaltjes, maar alles bij elkaar nu....slecht slapen, kramp in benen, maagzuur, rugpijn enz enz.....( zie je....ik klaag ook wel en jij hebt nog meer redenen! )
    De laatste loodjes zijn erg zwaar vind ik.
    Maar nog geen gevoel dat het elk moment kan gaan gebeuren. Geen voortekenen ofzo....helemaal niets! Was het maar zo.......

11. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Lieve meiden! Heel veel succes met de laatste loodjes!

@baboe: misschien moet je het anders bekijken: als de vrucht stress ondervindt geeft deze corticosteroiden af, dit induceert de bevalling, misschien kan je daar wat rust in kan vinden ? Zolang ze groeit is het toch okee? Natuurlijk gaat ze het halen! Ze doet het al zo lang zo supergoed! En zolang ze blijft zitten zit is het denk ik goed toch?? Wel spannend ik leef erg met je mee! Denk iedere dag: zal ze al bevallen zijn??? Maar gelukkig lees ik dan dat ze toch nog ffies goed zit in je buikje !
    xxxlotte

12. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hallo allemaal....

Hoe is het met jullie? Het is zo rustig hier.....;)

13. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Bij mij is alles rustig. Ik mag niet veel zitten, dus achter de pc maar 1x per dag. Bij jou ook alles rustig?

14. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hier ook nog steeds alles rustig.....Ik heb wel vanaf vrijdagavond steeds meer en vaker harde buiken....maar dat is volgens mij heel normaal en zegt niets.

Voor jou zal de tijd nu wel voorbij "kruipen", of niet? Lange dagen zo....als je bijna niets kan en mag. Gaat het met jouw kleine meisje nog goed daar binnen?

15. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    De tijd kruipt zeker ja! Vreselijk!
    Met de kleine meid lijkt alles nog steeds goed te gaan. De hartfilmpjes blijven perfect. Woensdag weer controle doppler. Het gaat de goede kant op zo!

16. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Dat is goed nieuws, baboe!
    Fijn dat de kleine het nog zo goed volhoud!

17. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Super baboe! Wat ben ik blij voor je!!!!!!!!!!!!!!

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden,
    sorry dat ik er zo weinig ben maar tis erg druk hier!
    Probeer wel elke keer bij te lezen maar reageren lukt bijna niet...
    In ieder geval heel veel succes met de laatste loodjes meiden!!! Spannend!!

19. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hi Linda,

dat begrijpen we helemaal!
    Geniet lekker van jouw 2 kleine mannetjes....ik las nl net dat Daan mee naar huis mocht.....wat fijn! Ben erg blij voor jullie.

20. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik heb het zelfde linda

Deel Deze Pagina