Ons oude "temperatuur clubje"

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door baboe, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Goedenmorgen!

Gister echo gehad.....de placenta is omhoog gegaan. Zit nu 10 cm van geboortekanaal af. Dus geen probleem meer!
    Ze hebben de kleine opnieuw gemeten en het blijkt een groot meisje te zijn....ze schatten haar nu al op 6,5 a 7 pond....ook de lengte van de beentjes is zelfs erg lang.....Ver boven de bovenste groeilijn...vreemd of niet? Bij 30 weken had ze nog te korte beentjes...Ook blijk ik veel vruchtwater te hebben....moet straks opnieuw suiker laten prikken voor de zekerheid.
    Ik vind dit allemaal maar niets....groot kind, veel vruchtwater, maar gyn vond het niet zo vreemd allemaal, dus zal me wel voor niets zorgen maken.

Hoe gaat het met jullie?

2. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    jij bent dus mijn spiegelbeeld nu?te groot en teveel?ga je toch aan suiker denken hè?wel super v die placenta!ben benieuwd sim,wat de oorzaak is. Snap dat je t rot vindt-je wilt toch t liefste dat alles normaal is. Sterkte,hou ons op de hoogte!x

3. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    sim ik heb het zelfde, ik val net buiten de bovenste groeilijn maar vruchtwater is voldoende.

denk dat het allemaal wel komt als ze eruit zijn :D

4. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Mijn suikerwaarde was perfect vanochtend, dus daar ligt t niet aan....nu maar vertrouwen hebben dat er verder niets raars aan hand is. Kreeg gister ook niet echt de indruk dat de gyn zich zorgde maakte, en als er echt iets vreemd was zou hij dat toch wel gemeld hebben en meer onderzoeken hebben laten doen. Nu mijn suiker goed is hoef ik pas volgende week weer terug....

En ja baboe....we hebben precies het omgekeerde van elkaar! Alles wat jij te kort hebt, heb ik teveel. ;)

Dus jouw kereltje is ook aan de grote kant, scorpion?

De gyn zei gister wel omdat ik toch wat meer vruchtwater heb dan normaal, mijn kleine nog lekker de ruimte heeft. En dus nog wel goed zit....Maar dat door de druk vh vruchtwater wel eerder mijn vliezen kunnen breken, maar dat was, als t nu al gebeurt, geen probleem, kindje heeft al voldoende reserve opgebouwd! :D
    Dus.....kom maar op.....laat mijn vliezen maar snel knappen...;) ben er wel klaar voor!

5. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @sim: meid wat een goed nieuws! Ik kan me voorstellen dat je er inmiddels wel klaar mee bent! Mochten je vliezen snel breken, dan wil ik je nu alvast heel erg veel sterkte toewensen met je bevalling, en natuurlijk giga veel geluk als gezinnetje met jullie kleine (euhh grote hihiih) meid!!

@baboe: fijn dat alles nog goed gaat! Ook jouw meid gaat het prima doen hoor! De weekjes zullen langzaam gaan voor je, maar straks heb je er echt iets supers voor terug!

6. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ja sim hij zit steeds op de bovenste groeicurve en soms iets erboven.
    met 28 weken was hij al 1400 gram.

7. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Wow, wat een big babies maken jullie. Onze uk was met 30 wk nog maar 1200 gram en weegt nu met 35-36 wk ongeveer 2200...Hopen dat ze volgende week nog wat gegroeid blijkt te zijn...

8. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    tja baboe, ik denk dat jij minder pijn hebt bij de bevalling :D

9. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ja, dat zou je wel denken he? Maar de kans op een sectio is nu zo groot....misschien dat die hele bevalling wel anders wordt!

10. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @linda....wat een geweldige foto`s! Super. Wat n knappe kereltjes zijn het! Wil je er niet 1 alvast uithuwelijken aan die kleine meid van mij?! ;)

@baboe en scorpion....ja, wat een verschillen hè? De meid van mij zit niet over de bovenste groeicurve, alleen met de lengte vd benen :( Ze zit verder tussen de middelste en bovenste lijn....en ik ben ook bang dat het met zo`n groot kind de bevalling ook zwaarder zal zijn....pffff.....
    Hoe gaat t verder met jou baboe? Alles nog rustig daar binnen?
    Hier nog wel, helemaal niets geen voortekenen ofzo.....de harder buiken zijn ook al weer een stuk minder. Ik denk dat de kleine van mij het allemaal nog wel prima vind binnen. Vruchtwater genoeg, dus ze kan nog alle kanten op draaien! :D
    En denk jij dat jij een keizersnee gaat krijgen? Een geplande?

11. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    wauw linda die zijn om in te lijsten!
    die voetjes zijn gaaf!

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Sim: wauw, morgen alweer 38 weken....gaat het goed? Kheb de laatste verhalen even gemist, sorry!!

@ baboe: hmm, misschien een keizersnede lees ik?

@ Scorpion: Ook alweer de 30 weken voorbij!! gaat het met jou ook goed?

@ Lotte: En hoe is het met jou meis? En met de pups? :)

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    het gaat allemaal goed, alleen zie ik er nu ook uit al een zebrapad als ik me trui omhoog doe :(
    met trui naar benden ben ik net een nijlpaard :D

14. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @linda....ja hoor, alles goed hiero! Schiet nu mooi op! Kan het niet meer afwachten nu........;)

15. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hey allemaal!
    @Linda: wat een geweldig mooie foto's! Ik smelt echt als ik die mannetjes van jou zie! Echt prachtig! Gaat het goed met ze? Heeft Daan zich goed hersteld?

@Scorpion: balen zeg, heb je zo'n last van striae? Nog zo'n voordeel van een veel te kleine buik dan voor mij....ben wel heel blij dat mijn huid het zo goed trekt. Niet dat het belangrijk is, maar dan zit er ook nog wat mee....

@Sim: ik kan ook echt niet meer wachten. Begin het allemaal aardig beu te worden! Wil zo graag ons kleintje zien! De weken kruipen nu echt voorbij he?

@Iedereen: de kans op een keizersnede is erg groot geworden omdat mijn vruchtwater op is. Dan schijnt de kleine de weeen niet meer te trekken (die dempen normaal de boel) en is de kans vergroot dat ze tijdens de bevalling op basis van het CTG overgaan tot een sectio. Die kans is ook nog groter omdat ze zo piepklein is....We zien wel. Het maakt mij helemaal niets uit hoe ze ter wereld komt, als ze maar (veilig!) komt!

16. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @baboe: kan me voorstellen dat je achter sectio staat! Als ukkie maar veilig geboren wordt! Veel sterkte toegewenst met deze laatste loodjes ook!

@scorpion: balen van je striae! Ik heb zelf vorig jaar ook gekregen omdat ik last had van opgezette buiken, leek dan wel 5 maanden zwanger zo erg als dat was... probeer positief te kijken ernaar! Je hebt straks wel een kanjer in je armen, wat maken die streepjes dan uit .. toch??? (begrijp wel dat het balen is natuurlijk)

@sim: nog ffies volhouden! Ben zo benieuwd wanneer jij/baboe bevallen, iedere dag als ik hier ff gluur ben ik zo benieuwd of er al iets is!!

@linda: wat een prachtige foto's van je mannen!!

@hier: owww gewoon, vaak nog wat buikklachten (mn darmen), probeer mbv dietiste mn voedig te optimaliseren, maar dat heeft totaal geen effect helaas... dus laxeermiddelen staan toch wel dagelijk in hoge dosering op het menu

Meiden Hele fijne 2e paasdag toegewenst! Hier schijnt iig HEERLIJK het zonnetje!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hé Lot, het houdt ook maar niet op bij jou he? Wat is nu het plan voor de komende tijd?

Ik moet nog ff kwijt dat ik eindelijk mijn gelijk behaald heb. Al van het begin af aan in discussie met de gyn over de uitgerekende datum. Hij zegt dat ik 5 dagen minder ver ben (wat inhoudt dat hij me dus ook langer gaat laten lopen), maar ik weet exact wanneer dat ei gesprongen was en alle echo's geven mij gelijk (tot 4 weken geleden, omdat ze toen ging achterlopen). Vandaag belde de assistent dat ze in overleg hadden besproken dat IK GELIJK HEB! Nu is mijn uitgerekende datum 27-4 en volgens hem was dat 3-05. Dat scheelt bijna een week!

18. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @lotte....wat een pech steeds voor jou......hopelijk gaat het snel de goede kant op!

@baboe.....hahaha, fijn hè...je gelijk halen ;), scheelt toch weer bijna een week!!! Het gaat nog spannend worden wie eerder bevalt van ons 2tjes!! Wedstrijdje doen??? :D

Er lopen al allemaal "pools" bij ons wanneer de kleine zich gaat melden.....Ik zelf denk vlgnde week woensdag 14 april, weet niet waarom.....gevoel....Mijn vriend denkt deze week, dat we aankomend weekend al papa en mama zijn......Nou, ik hoop het!
    Hahahaha, zul je net zien dat ik overtijd ga lopen!!

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne paasdag toe! En het is weer heerlijk met dat zonnetje erbij hè?!!!

19. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Hoi dames!

hoe gaat het hier met de buikjes?
    Met mijn buikje gaat het eigenlijk al 3 dagen goed!! Hopelijk blijft dit zo doorgaan :) Begin al beetje zenuwachtig te worden voor de 23e... hopelijk is de cyste kleiner en mag ik weer voor de 2e poging (die gewoon moet gaan slagen natuurlijk!)

xxx

Deel Deze Pagina