whaha sim, dat lijkt me er wel cool uitzien tja baboe, ze hebben een eigen wil he. ik was een weekendje weg met een vriendin, en ik voelde helemaal niks meer. ik dus in paniek. kom thuis dyl legt meteen ze hand op me buik en hij begon me toch heftig te trappen. hij had papa gewoon gemist
@Scorpion: ja, das schrikken he? Ik heb ook een keer of 3 gehad dat ik haar al zo lang niet gevoeld had. Dan raak je echt in de stress!! HIer alles nog steeds rustig en geen enkel teken van een op handen zijnde bevalling, helaas.... Ik heb veel minder harde buiken dan eerst en de uk beweegt keiveel. Ik had gelezen dat ze minder gaan bewegen naarmate het einde nadert, maar ik ervaar dat helemaal niet zo.... Hoe is dat bij jou Sim? Voel jij haar ook gewoon de hele dag megadruk in je buik? @Lotte: Ik hoop dat het vandaag weer zo'n lekker zonnig dagje wordt en dat we een beetje kunnen ontspannen en genieten van een dag met niet al te veel darmlast. Bij mij ging het gisteren ineens beter en vandaag voelt het ook ok, tot nu toe.
Hoi meiden, Ik hou het eventjes kort, ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!? Ik moest vanmorgen naar de uwv-arts en dat viel gelukkig heel erg mee. Hij vond me psychisch wel al sterker dan vorige keer (6 mnd terug) maar nog lang niet sterk genoeg om te gaan werken. Afgezien van mn medische problemen dan verder. Ik was zoooww bang dat ze aan het kappen waren in uitkeringen... gezien de bezuinigingen enzo... ik vind het ook niet fijn dat ik ziek thuis zit... ik heb geen jaaaaaren gestudeerd om lekker thuis op de bank te zitten zegmaar!!! Ik moet nu snel weer weg, want mn mams is jarig dus moet ff het land doorcrossen nr rotjeknor ) xxxlotte
Het is altijd schrikken als de kleine een dag of paar dagen wat minder beweegt.....Ik ben ook altijd best alert of ik haar duidelijk voel....En ze is nu nog steeds duidelijk aanwezig! Ik had ook al gehoord dat ze vaak bij een bevalling die nadert wat rustiger zijn....nou....dan beval ik voorlopig echt nog niet Mijn buik golft nog steeds helemaal heen en weer! @lotte....gefeliciteerd met je moeder!
Pfff....hier nog steeds geen ontwikkelingen.... En hoe gaat het met jullie? En Linda, hoe gaat het met jou en met Daan en Jesse??
Hier ook niks,noppes,nada. Gisterenavond ineens diarree en veel harde buiken en toen..... stopte alles weer!
Hoi dames, Spannend hoor! Het kan zoineens beginnen!!!! Hier alles wel redelijk okee, met Lizzy gaat het trouwens heel erg goed ik was vergeten dat te schrijven. Ze doet het precies als alle andere puppies. Dr snuitje blijft alleen wat korter maar dat staat eigenlijk wel schattig! We gaan vandaag beginnen met de basistraining (puppycursus deed ze al super goed!) Ik ben zenuwachtig voor volgende week, 23april, ik hoop zo dat ik door mag gaan! Maar we zien het wel pff moeilijk hoor om dingen van je af te zetten...
@Lotte: Zeker spannend! Ik hoop zo voor jullie dat jullie weer een kansje mogen krijgen! Het zou fantastisch zijn- en je hebt vorige keer mogen oefenen, dus nu weet je beter hoe ze moeten blijven plakken (die ukkies dan he?). We duimen allemaal voor je hoor! Ik vind deze tijd behoorlijk veel lijken op de "temperatuur-eisprong-innestelling-wat voel ik-wat zie ik-tijd" Net als wanneer je zwanger wilt worden ben ik nu de hele tijd mijn lichaam aan het monitoren. Ik voel dit...betekent dat...? Zou dit een teken zijn?...Ik word gek van mezelf. Steeds neem ik me voor om ermee te stoppen en dan betrap ik mezelf er wéér op!
@lotte.....super dat het zo goed gaat met Lizzy! Zo schattig die puppies altijd. En we gaan natuurlijk duimen dat jullie volgende week goed nieuws krijgen en weer kunnen starten met alles! @baboe....Ik heb het ook steeds hoor, dat ik denk "wat is dit nu dan weer"....maar bij mij rommelt het al sinds vorige week, en nog steeds niets......Heb de hoop al laten varen dat ze eerder komt... Belt net mijn vriend op.....een collega van hem is vannacht vader geworden....3 weken te vroeg!! Grrrr!!:x Vind het echt super voor hen, en alles is goed, maar ben wel jaloers!! Ik loop nog steeds met die dikke buik rond te waggelen! Ik had vannacht moeten bevallen! Hieronder de foto van het mooie nest!
@sim: hahahhahhahahah wat ontzettend leuk!!! Echt heel erg origineel, heb ik nog nooit gezien!! Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend? Thanks dames voor al dat geduim hahahah, ik hoop inderdaad dat ze nu blijven plakken. Aan de ene kant is er niets mis met mn baarmoeder, maar ik ben bang dat ik doordat ik wat kilootjes te zwaar ben ook minder kans heb. Ik ben afgelopen jaar 10 kg aangekomen :S wx door al die rothormonen, buik en stress etc geen excuus natuurlijk, maar het gaat er ook nu echt maar mondjesmaat af!! bahbahbah Ook ff duimen dat dat niet teveel invloed heeft dan zegmaar....
Geweldig! Wat een rijkdom! Leuk om je gezicht ook een keertje te zien! Ik vind dat je er heel fit uit ziet voor een nieuwe mama van een tweeling nog wel!
hahaha leuk gezicht zo multitasken!! ihhiih daar hebben we dus die 2 armen voor gekregen Je ziet er inderdaad fit uit !!