hahah jullie zijn al flink aan het kleding-shoppen! Ik heb tot nu toe nog maar 1 zwangerschapsbroek. eerder wou ik er ook echt niet aan, maar ik moet er toch echt voortaan maar aan geloven.. Mn buik is de afgelopen dagen echt aan het groeien. Krijg nu ook overal te horen dat mn buik echt zichtbaar wordt en hij echt aan het groeien is. Ik merk het ook aan mijn broeken, al mijn broeken moeten echt los als ik ga zitten hihi. Dus vanmorgen maar even gecheckt op de weegschaal en jawel: Ben nu in totaal bijna 2 kilo aangekomen; hiervoor elke keer maar 1 kilo. hihi, dus het zal nu wel op gaan lopen ben ik bang. @ Sim: aah wat balen dat je geen vaste dagen kan krijgen, als je er wel op gerekend had! Goed van je dat je zo standvastig gezegd hebt dan wel een andere baan te zoeken! Wat voor werk doe je? Ik zit met hetzelfde probleem: ik werk ook onregelmatig. En helaas zijn er ook geen vaste tijden te krijgen (werk met verst. beperkten, dus ook 's avonds en 's weekends) Nu dachten we, nou dat komt wel goed met gastouders enzo, maar langzamerhand komen er steeds meer obstakels. we hebben maar 1 auto, dus mn vriend zou dan lopend ergens de kinderen op moeten gaan halen dus dan moet het wel echt in de buurt zijn. Tenzij we een gastouder vinden die ze wil komen brengen, óf een gastouder die bij ons in huis komt. Daarnaast heeft mn vriend op dinsdag eigenlijk de auto nodig, maar ik ook voor mijn werk. een extra auto aanschaffen zou op zich de meeste problemen oplossen, maarja, dan komen er weer ineens heel veel kosten bij. En dan ook nog zijn sport, volleyen, kan ie dan niet meer doen omdat ik savonds werk en hij dan bij de kinderen moet zijn.. Nja, zo zijn er nog meer dingen (zoals mijn sport die ik dan op moet geven) waardoor onregelmatig werken wel echt heel erg onaantrekkelijk wordt... zucht.. dilemma. Nou, maar even leuk nieuws tussendoor dan!!!! Ik heb denk ik vanavond een van de baby's gevoeld!!! Ik werd vannacht wakker en toen voelde ik aan m'n buik, zat er echt zo'n bobbel aan de linkerkant!! Dus ik heel zachtjes voelen, en toen na een seconde of 10 toen was het weg. echt suuuper maf!!! Arno gelijk wakker gemaakt hihi, die vond het helemaal leuk Hopelijk kan ie het de volgende keer ook voelen
2 kilo tot nu toe?? My god dan ga ik echt een hippo worden, dat heb ik nu al!! Met werk heb ik gelukkig geen probleem. Heerlijk eigen baas zijn! Ik ben nu aan het kijken naar personeel wat de avonden gaat doen.
wat doe jij ook alweer voor werk? Hihi hebben we allemaal al ooit verteld maar heb geen flauw idee meer! hahah ja die kilo's zijn inderdaad lang weggebleven... mgoed, de een komt in het begin wat aan en dan later wat minder.. de ander begint pas laat en schiet dan door.. hihi.
@linda....wat leuk dat je al een babytje gevoeld hebt....is best wel vroeg toch? Kan me er nu al op verheugen.....Lijkt me zo bijzonder!! Zag dat je morgen weer echo hebt? Wel fijn dat je zo vaak voor een echo mag....altijd weer fijn om te checken hoe t daar binnen gaat! @Scorpion....ik zal de tip onthouden van de astrolijn....en anders ga ik in opleiding bij jou!! Mooie site trouwens!!! @Baboe....Leuke jurk!! Ik zit al een tijdje vast aan positiekleding....ik ben ook al echt de nodige kilos aangekomen...pfff....vanaf deze week wat rustiger aan doen met het eten want anders komt het niet goed!! Dus scorpion, je bent niet de enige hoor!! Worden we samen 2 hippos En Baboe, heel veel succes met de nekplooimeeting morgen....laat even weten hoe t gegaan is! En fijn te horen dat het weer wat beter gaat.
Hallo meiden: goed nieuws! Nekplooi 1,2 en uitslag combinatietest is kans van 1:1139. Daar waren we extreem blij en opgelucht door. Nu kan het grote genieten beginnen. Wel jammer dat ik met ingang van vandaag weer extra medicatie voor de darmziekte moet gaan nemen, want dat gaat slecht momenteel. Maar onze kleine is al 5,7 cm en hij groeit dus als kool! Jippie!
@ Scorpion: nog niet, gelukkig! @ hier: woehoeee, echo helemaal goed; we weten nu zeker dat het 2 jongetjes worden!! Alles zag er verder ook prima uit
2 kleine ventjes! Wat ontzettend leuk en wat fijn dat de echo weer goed was! @Scorpion; ik had er in week 6 soms al wat last van en daarna is het een tijdje weggebleven. Vanaf week 10 voel ik het regelmatig, soms is het gewoon pijnlijk (vooral bij onverwachte beweging). Ik hou mezelf voor dat ik er blij om moet zijn, is gewoon een teken dat alles groeit!
@Baboe, wat fijn dat de uitslag goed is! Wat een opluchting weer hè??!!! Ik hoop dat ik volgende week ook zo`n goede uitslag krijg! @Scorpion, ik heb het ook in het begin gehad...een paar dagen maar, tot nu toe geen last meer gehad. @Linda, dus toch 2 ventjes! Leuk hoor! Ga je het ook in je omgeving vertellen dat het jongentjes zijn?
@ baboe: super dat de uitslag goed was meis!! heerlijke geruststelling!! @ Sim: haha ja, iedereen wist het al dat het waarschijnlijk jongetjes zouden worden.. dus nu hoeven we niet meer te zeggen dat het 'waarschijnlijk' 2 jongens worden De foto's sstaan trouwens in mn album, hier alvast een voorproefje! : Bekijk bijlage 21801 Dit is 1 van onze 2 baby's, vond deze wel grappig Heeft ie zn handje op zn oren en hij ligt gezellig op zn kop!
@Linda.....elke keer weer een wonder als je die kleintjes ziet bij een echo! En in jullie geval 2 wondertjes!
Nou niet echt genieten Er is hier op 9 oktober een auto ongeluk gebeurd echt je werd gek van de sirenes, en toevallig bleef ik die week steeds denken aan een oude collega die toen een goeie vriend was. Nou lees ik gisteren dat hij in die auto zat en dat morgen de begravenis is 26 jaar, en vol in de bloei van zijn leven. Had een eigen band en begon net bekend te worden ook op tmf. Ik zat gisteren helemaal te shacken toen ik het las. En het ergste is nog dat er beelden op youtube staan waarbij je hem gewoon nog zwaargewond in zijn auto ziet zitten. Echt vreselijk! Dus ik ga er morgen wel heen, zo een goeie, mooie jongen was dat.
jeetje, wat heftig! gecondoleerd meis... pfoe.. Ook vreemd zeg dat je aan hem moest denken de afgelopen week... Sterkte..! @ Weekend: helaas moet ik dit weekend werken... moet om 2 uur weer beginnen, bleh
Wat een ellende.....wat kan het leven soms toch hard zijn...Veel sterkte scorpion.... @linda....werk ze....
Sjonge, Scorpion, wat heftig zeg! Wat een bizar toeval. Ben zo benieuwd naar je echootje! Spannend meid! Die echo's van Linda die zijn zo cool. Kijk regelmatig bij haar. Het is zo apart dat het er 2 zijn en dat dat allemaal past! Hoe is het met jou Sim? Voel je je goed?! Bij mij is de misselijkheid sommige dagen nu helemaal weg; genieten hoor!