Ons oude "temperatuur clubje"

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door baboe, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @lotte.....dat is helemaal niet stom! Ik kan me goed voorstellen dat het heerlijk is om van een maandje extra, zonder klachten, te genieten. Kijk gewoon hoe t vrijdag gaat bij de gyn en hoe je je dan voelt.....Het is misschien wel fijn om lekker ontspannen de IVF ronde weer in te gaan volgende maand.

@baboe...heerlijk hè, om er even tussen uit te gaan met dat mooie weer van gister!
    Ben benieuwd hoe t morgen gaat bij de gyn. Wat hoop je zelf? Dat ze deze week geboren wordt (inleiden) of dat ze toch nog een weekje blijft zitten? Kan me voorstellen dat je nl in tweestrijd staat, aan de ene kant wil je natuurlijk haar heel graag vasthouden en zien, aan de andere kant is misschien een weekje langer zitten wel beter??

@hier....nou....vandaag zou dan de grote dag moeten zijn hier.....Maar ik heb er een zwaar hoofd in. Vind het echt zo`n domper! 40 weken hier naar toe geleefd en helemaal NIETS! Ik had echt verwacht dat ik al lang bevallen zou zijn voor deze datum, dus niet! Ga gewoon overtijd lopen....Bah! Ik baal er echt mega van. Ben humeurig thuis en mijn arme vriend loopt met z`n ziel onder z`n armen, weet niet meer wat hij goed of fout kan doen :) Ik ben een echte trut op dit moment, maar kan er niets aan doen. Allemaal frustraties. Het breekt me nu gewoon op, voornamelijk het slechte slapen. Elk uur er uit om te plassen, last van zuurbranden, neus verstopt, en steeds veels te vroeg wakker.
    Zo...nu weer genoeg geklaagd. Sorry! ;)

2. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    whaha sim je weet waar je het voor doet toch!
    nog max 14 dagen dat is ook aftellen toch!

3. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    @Sim; ik snap je helemaal. Ik ben ook chagerijnig en niet te genieten. Je zet jezelf ertoe, naar deze datum en dat hou je zo goed mogelijk vol....En als het dan zover is en er gebeurt niets dan trek je dat gewoon niet meer. En 14 dagen gaan ze je gelukkig niet meer laten lopen hoor...Toch? Dan leiden ze toch op 41 in? Maar ook 1 week, EEN WEEK, is lang nu. Het slechte slapen is echt killing en je verliest al je perspectief en relativeringsvermogen (ik heb er ook last van...). Sterkte, met de megazware laatste loodjes.

Ik zit zeker in tweestrijd. Aan de ene kant wil ik zo graag woensdag ingeleid worden, aan de andere kant houdt dat in dat ze dus niet meer gegroeid is en dat wil ik echt niet. Ik hink op 2 gedachten....en dat vind ik op zich al ongelovelijk. Maar dat is dus omdat je het niet meer trekt...
    Gelukkig weer een mooie dag en dan trek ik het veeeeeel beter dan wanneer het buiten net zo somber is als hier binnen.
    Hou je taai, ik leef met je mee

4. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @scorpion.....hahahaha, wacht maar tot jij op knappen staat!! :D
    Tuurlijk weet ik waarom we het doen, maar daarom is het niet leuk dat de kleine nog op zich laat wachten ;)

@baboe...ik moet 27 april terug naar gyn als ik nog niet bevallen ben ( baal wel, kon niet eerder!! ) dan gaan ze kijken om in te leiden. Want mijn gyn zei ook dat ze 2 weken overtijd niet meer door laten lopen. Dus volgende week, hoe dan ook, heb ik mijn meisje vast!

En voor jou morgen de dag vd waarheid! Ik ben zo benieuwd hoe het er voor staat. Ik begrijp jou helemaal. Aan de ene kant hoop je dat ze gegroeid is, aan de andere kant wil je haar graag vasthouden....
    Laat je het morgen wel hier even weten?
    Heel veel succes morgen!

Liefs!

5. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    whaha, het mag er nu al uit van me!
    de slapenloze nachten zijn al aangebroken.
    pff nog 8 weken en misschien nog wel 10 :O

6. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Dames,
    Hier goed, goed, goed nieuws! Kleintje heeft nog een groeispurtje gehad en weegt nu 2600 gram! Dat is geweldig!
    Ivm het vruchtwater dat op is en mijn fysieke toestand hebben we met de gyn overlegd en daar is het volgende uitgekomen. We gaan inleiden, maar we gaan niet kost wat kost de uk laten komen.
    Morgen gaan we 2 x gel krijgen en als dan de bevalling niet op gang komt dan stoppen we (normaal zou je dan een dag later weer verder gaan, dan wel sectio) en zien we de gyn maandag weer.
    De kans dat het echt gaat gebeuren morgen is niet heel groot, daar bij mij nog steeds de boel potdicht zit. De gyn vond dit een mooie tussenoplossing om mij te helpen (want een uitgeputte moeder is ook voor niemand goed), maar niet ten koste van de uk. Voor de uk kan die inleiding overigens helemaal geen kwaad. Ik sta er wel achter. Om 630 mogen we bellen of er uberhaupt wel plek is.
    Ben heel benieuwd!

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes!!!!

8. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Baboe, wat spannend!!!!

En wat een goed nieuws dat ze mooi gegroeid is! 2600 gram! Mag ze mee naar huis als het morgen zover is!
    Ik zie het al helemaal gebeuren....jij bevalt eerder als mij :D ( ja, er klinkt een jaloers ondertoontje ;), maar vind het super voor jullie!! )

Ben zo benieuwd hoe het afloopt morgen!

Heel veel succes!!!!

XXX

9. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @baboe: veel succes morgen!

10. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Ben zo benieuwd hoe t vandaag met Baboe zal gaan!

En hoe gaat t verder met iedereen?

Hier is alles nog steeds rustig.....gebeurt nog niets hier :(

11. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    ja ik ben ook benieuwd! Baboe We duimen voor je!!

mss moet je ook een beetje afleiding zoeken, hoe meer je er op wacht hoe langer het duurt???? :D

Hier alles goed, al 1-2 weekjes geen pijn meer, ik geniet van de overgang weer!!! hahahaha

12. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    succes!

13. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @baboe: ENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN????

14. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Spannend hè voor Baboe?! Zal ze haar kleine meid al hebben?

@lotte....fijn dat je je zo goed voelt! En morgen weer naar gyn, toch? Blijf je nog bij jouw besluit om nog een maandje te wachten?
    En natuurlijk zit ik niet de hele dag thuis te wachten ;) Ik doe nog van alles, en ga nog overal heen, maar onbewust ben je toch aan t wachten......Vooral savonds, dan zit je rustig tv te kijken en voel je elk krampje\steekje en zit ik te hopen dat het met regelmaat terug komt....:D Maar helaas......

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Baboe, ben heel benieuwd!!
    Zet 'm op :D (als je ukkie d'r nog niet is ;))

16. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    geboren om 832:)onze dochter robin-2665 gram en verder heel gezond-meer nieuws later,x

17. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Van harte gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws!
    Ben zo blij voor jullie....

En een erg leuke naam!

Heel veel succes en geniet lekker van deze mooie tijd!

18. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hahaha, ik word door iedereen ingehaald!
    Straks beval jij ook nog eerder, scorpion! ;)

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wat een ongelooflijk gave en stoere naam!!! Proficiat met jullie meisje!! :D:D

20. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    BABOE: GEFELICITEERD!!!! Robin, wat een SUPERNAAM! Ik heb heel erg veel aan je gedacht! En wat fijn dat je ons het ook zo snel hebt laten weten!!!!! Geniet lekker van je kleine meid!
    (gelijk bevallen met Katja Schuurman hihihih)

Dikke knuff voor jou, je man en je kleine wondertje!!!

@sim: oww ja morgen naar de gyn, blijf bij mn besluit tenzij hij zegt dat ik beter wel door kan gaan wegens planning daar oid. Maar voel me nu zo lekker! Hoe gaat het met jou buikje? (of euh... inmiddels GROTE BUIK)

Deel Deze Pagina