Wauuuw proficiat met jullie dochtertje!! Heeft wel lang geduurd zeg, kan me voorstellen dat het heftig was. Geniet van jullie meisje!!!
Jeetje Sim, toch een sectio! Ik hoop dat je een beetje ok bent. Dat zal heel zwaar zijn geweest. Heel veel sterkte en geluk! Onze kleine is weer 100 gr gegroeid, maar omdat ze zo hard groeit kan ik het met de borstvoeding maar nauwelijks bijhouden. Zij blijft hongerig en moet daardoor nu zo'n iedere anderhalf uur gevoedt. Ik heb vaak maar een half uurtje max tussen voedingen in en kom helemaal nergens aan toe. Ik had zo graag hier alles verteld maar kan amper in de buurt van het internet komen. Ik volg jullie en hoop snel weer wat actiever deel te kunnen nemen! Een kleine foto van onze schoonheid
jeetje, dat is wel heavy, zo vaak voeden en zo weinig tijd voor jezelf.. hopelijk gaat dat gauw ietsje beter.. Tis wel echt een plaatje zeg! Mooie meid!!
@sim: jeetje 3 dagen! Zal zeker heel zwaar voor je zijn geweest! Maar je hebt zo te horen een kanjer van een meid! GEFELICITEERD!!!!! En wat een mooie naam! @baboe: Ook voor jou zal het nu zwaar zijn zeg! Maar wat een mooie dame! Echt een scheetje! En ondanks het nu zo zwaar voor je is, ben ik extreem blij voor je dat ze het zo goed doet! GENIET lekker van je meisje! Dikke knuffels voor jullie! xxxlotte
Edit Moderator: Op deze manier stemmen werven is niet toegestaan! @ de kersverse mama's: hoe gaat het meiden?! Volop aan het genieten!!??
Hallo dames! Zo....ben eindelijk weer thuis. Heerlijk. Charlotte ligt nu boven lekker rustig te slapen na een hectische middag\avond. Wel even onwennig hoor, zo`n kleintje in huis. Mijn verhaal: dindag bij de gyn meteen doorgestuurd om in te leiden, omdat mijn lichaam nog totaal geen tekenen had om te bevallen. Geen verweekte baarmoeder en nog geen ontsluiting. Helemaal niets! Ze hebben toen een veter geplaatst zodat alles weker zou worden en ik ontsluiting zou krijgen. In de hoop dat mijn lichaam de rest zelf zou doen. S avonds nog helemaal niets en moest in ziekenhuis blijven. Woesdagochtend opnieuw gekeken, weer niets. Opnieuw veter gekregen.....maar er gebeurde weer niets....Donderdagochtend had ik een kleine opening, zodat ze mijn vliezen konden prikken in de hoop dat ik weeèn zou krijgen...infuus er achter met weeopwekkers, en ik kreeg weeèn, maar om 4 uur smiddags had ik nog maar 1 cm ontsluiting, daar had ik 7 uur overgedaan....dus toen is maar besloten dat een keizersnee de beste oplossing was, want mijn lichaam reageerde echt uit zichzelf nergens op. Toen het infuus er achter weg ging, had ik nl ook geen weeèn meer..... Uiteindelijk is Charlotte geboren om 18.52 uur. En je raad nooit wat....bleek mijn placenta toch niet goed te liggen, hebben ze bij het snijden mijn placenta door gesneden en heb daardoor heel veel bloedverlies gehad, ook na die tijd....Was allemaal behoorlijk heftig. Gelukkig is het bloeden weer op tijd gestopt anders had ik opnieuw onder het mes gemoeten....Wat een stress! Maar uiteindelijk is alles gelukkig goed gegaan en in Charlotte een gezonde meid! En met mij gaat het ook weer goed. Last van de wond, maar verder voel ik me prima. @baboe.....jullie hebben ook een pracht dochter!! Heerlijk he zo`n kleintje.... En gaat het met iedereen verder ook goed???
jeetje sim wat een verhaal. blij dat alles nu goed is, maar wat een kneus die arts! mooi meisje! geniet ervan!
@sim: wat een heftig verhaal! Allemaal bijzondere dames hier hahahahah Nee ff serieus! Poeh zeg, 2 dagen liggen bevallen is wel heel zwaar! Jammer dat de placenta toch niet goed lag, hadden ze het toch niet goed gezien met de echo? Gelukkig heb je nu alles achter de rug, en is de tijd aangebroken lekker van je meisje in je armen te gaan genieten! @hier: alles nog afwachtend, 26 mei opnieuw controle, af en toe nog wel een beetje buikpijn maar niet erg belemmerend meer gelukkig
He dames, niet zo`n goed bericht hier.....Onze kleine meid is gister in het ziekenhuis opgenomen. Ze had vanaf zondagavond steeds onder temperatuur, wat we niet omhoog kregen en ze spuugde heel veel, we hebben tot 5 uur s ochtends met haar opgelopen, zo overstuur was ze.... De verloskundige is gisterochtend geweest om te kijken en vertrouwde het niet, we moesten meteen door naar kinderarts. Ze denken aan een infectie\bacterie. Ze ligt nu aan de antibiotica voor alle zekerheid, en haar bloed is op kweek gezet waar we hopelijk morgen uitslag over krijgen. Gister in het ziekenhuis deed ze het al weer heel goed, dus we hebben alle vertrouwen dat het allemaal weer goed komt. Maar je wordt echt verscheurd als je je kleine daar achter moet laten......Verschrikkelijk! Gelukkig kunnen we elk moment vd dag daar terecht en kan ik haar zelf de fles geven. Ik houd jullie op de hoogte.
Ohh jeetje, dan schrik je je rot hè!! pff Hopelijk gaat ze het nu heel snel de goede kant op met haar, en hopelijk is haar bloed verder in orde. Succes en sterkte, ik duim voor jullie meisje!
Ah Sim! Wat heftig! Heel veel sterkte! Onze kleine kan zichzelf ook nog steeds niet op temp houden en raakt ook mega overstuur als ze te koud wordt. Ik hoop dat jullie Charlotte snel op mag knappen.
@ Scorpion: aah ook al moeite met de temp? hadden ze hier ook, jesse heeft een hele tijd met 2 kruiken in bed gelegen en dubbel dekentje.. Hopelijk gaat het gauw goed met haar temp! @ allen: Door alle drukte heen......zie mijn onderschrift! Super bedankt alvast! Liefs!
@scorpion....zo, mooie buik! Wordt zwaar nu hè?! Het duurt voor jou ook niet zo lang meer @hier....het gaat sinds dinsdagavond een stuk beter met Charlotte. Ze houd zich zelf nu goed op temp en krijgt johannesbroodpitmeel door haar voeding voor het spugen en ze doet het erg goed hier op. Ze denken nu toch dat alles te maken heeft met haar maagklepje die waarschijnlijk nog niet helemaal goed werkt. Haar bedje is wat rechter op gezet en ze is echt helemaal tevreden nu. Gelukkig. Hopelijk vandaag alle bloeduitslagen, en als die goed zijn, mag ze ( hoop ik ) vandaag mee naar huis.
Sim, ik hoop voor jullie dat ze mee naar huis mag. Heerlijk als je je kleine meisje weer dag en nacht bij je kunt houden. Fijn dat ze iets gevonden hebben om haar te helpen. Veel sterkte met je ukkie!
Mijn laatste buikfoto-hij is nooit groot geworden. 1 voordeel. Ik pas vandaag in al mijn oude broeken en rokjes. Ben al weer helemaal plat!
@Lotte: wordt de buikpijn minder naarmate je weer langer in de overgang bent? ik hoop het voor je. Het is een btje langs me heen gegaan, maar gaan jullie de 26ste een plan maken voor een nieuwe ronde?