Ons oude "temperatuur clubje"

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door baboe, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @sim: hopelijk gaat het met Charlotte goed en mocht ze mee naar huis!

@baboe: je had inderdaad een klein buikje, fijn dat je al je kleren weer past! Volgens mij is dat wel zeldzaam ihihiihih Ik zie dat Robin super groeit! Wat fijn zeg! Hoe gaat het verder met jouw buik qua darmen? Nog last van ontstekingen of is dat nu een beetje rustiger? Hoe was de bevalling daar uiteindelijk mee gegaan?

Met mij gaat het eigenlijk heel goed, heel weinig last nog maar! Ik moet inderdaad 26e terug om een echo te laten maken om te kijken of de cyste kleiner is geworden, deze moet kleiner dan 3 cm zijn, dan zou ik mogen starten met ivf (hoop ik :)) en anders overleggen of er toch geopereerd moet worden. Had ik maar een luikje om naar mn eierstok te kijken, dan was ik wat geruster, ben al zenuwachtiger aan het worden voor de uitslag...Maar mn eigen arts vindt het niet zo erg als de cyste bij de ivf aangeprikt zou worden, ik moest wel antibioticum vooraf krijgen. We tellen rustig af tot dan! En hopen dat ik dan van dit extreem lange wachtbankje af ben, gewoon zwanger ga worden, en lang en gelukkig verder kan leven hahaha

xxxlotte

2. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    ~Kan me heel goed voorstellen dat je zenuwachtig bent. Er hangt toch veel vanaf he? Ik hoop zo dat jij nou eindelijk ook eens aan de beurt komt. Dat wachten (jij wacht inmiddels al net zo lang als wij erover gedaan hebben om Robin te krijgen- anderhalf jaar voor ik zwanger werd) is bij tijden slopend he? Ik kon er heel vaak goed mee omgaan, maar ook heel vaak niet. Ik voelde me zo wanhopig en boos als iedereen om me heen zwanger werd en ik maar niet. Lotte, ik weet zeker dat het voor jullie ook gaat gebeuren. Je bent een echt mama in spé, dat zie ik wel aan hoe lief en zorgzaam je voor je puppies bent. Je bent een mama in hart en nieren en jij GAAT gewoon een ukkie krijgen. The Prophecy he? Als je zegt dat het gebeurt, dan gebeurt het ook!

3. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @baboe: dank je voor je lieve berichtje! Dit had ik ook echt even nodig! Ik ga inderdaad nu voor dat positieve gevoel !!! Ik had gisteravond trouwens examen met Lizzy (mn hondje) enne we zijn geslaagd! Ben zooowww trots op haar! Ze deed alles heel netjes, (al kon ze sommige dingen beter, dan ze gisteren deed, maar het was goed genoeg), voel me nu echt een trotse mama hiihhihihi

4. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hi dames,

even snel een berichtje van mij..

Charlotte is gister thuis gekomen, niets kunnen vinden in haar bloed, gelukkig.
    Toch het maagklepje wat nog niet goed werkt.

Ze doet het errug goed! Alleen, door alle antibiotica, heeft ze heeeeel veel last krampjes. Dat is wel erg vervelend, maar het zou na het weekend wat minder moeten worden omdat dat alle rotzooi weer uit haar lichaampje zal verdwijnen.

Ze is vandaag weer gewogen....pfff..3700 gram! Ze groeit als kool, en wordt echt een Bollie ;)

Fijn weeken allemaal!

Liefs

5. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Wat een opluchting Sim, niets in haar bloed te vinden. Die krampen zijn zo zielig he? Je voelt je zo machteloos als ze zo liggen te kronkelen. Robin heeft er een keer of 3 last van gehad, meer gelukkig niet. Ze doet het echt heel goed op de borstvoeding. Ik zag vandaag echt dat ze gegroeid is!Denk dat ze de 3kg wel gepasseerd is. Ik vraag me echt af hoe je ze hele dagen borstvoeding moet geven als ze straks 6 kg wegen. Het is nu al vrij zwaar!
    Vandaag voor het eerst gewandeld. Ik was eindelijk koortsvrij en voel me echt veel beter nu. Robin slaapt beter 's nachts, dankzij advies vd lactatiedeskundige en daar knappen we van op!

6. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Die krampjes zijn echt erg zielig. Ben begonnen met infacol, hopelijk helpt dat een beetje.
    Ze heeft vanacht heerlijk "doorgeslapen" half 1 de laatste fles en melde zich weer om half 6....heerlijk, nu hopen dat het elke nacht wat langer wordt ;)

Fijn dat het allemaal zo goed gaat met Robin en dat zij ook lekker groeit. En dat je je zelf ook weer wat beter en fitter voelt. Een nachtje bij slapen kan echt wonderen doen.

En lekker hè om even buiten een fris neus te halen met de kleine....Ik wil het deze week ook even gaan proberen. Even lekker wandelen met Charlotte en de hondjes erbij ( zij zijn de laatste 2 weken echt er bij in geschoten, tijdgebrek, zo zielig....:) )

En hoe gaat het met alle andere dames hiero?

Liefs en een fijn weekend en natuurlijk een fijne moederdag!!!:D

7. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hi dames,

wat is het rustig hier ;)

Gaat alles goed met iedereen?

Groetjes!

8. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    heej Sim,
    Ja het is zeker rustig hier! Alles goed met jou/jullie?
    Ik heb niets te melden eigenlijk, dus ben erg stil hier :)
    xxx

9. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Ja hoor, hier gaat alles prima.
    Charlotte doet t erg goed en is een heel tevreden meisje. Heerlijk.

En hoe gaat t verder met jou?
    Voel je je goed?

Liefs.

10. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    En hier gaat het ook ok. Robin is al 3450 gram en groeit goed. Verder spuugt ze best veel en wil ze nu al 3 dagen iedere 2 uur gevoed worden, dus dat is best zwaar. Het hoort erbij...Even geen tijd voor jezelf en elkaar dus!
    Ik heb nauwelijks tijd om mijn mail te checken, maar ik neem me bij deze voor om weer vaker op het forum te kijken. Ik vind het nog steeds heel fijn en gezellig om met jullie te kletsen hier.
    Liefs voor iedereen!

11. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    hier ook alles goed, ben nog steeds aan het bakken :)

12. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Hoi Meiden euhh (bijna) mama's

Wij hebben vanavond onze 1e voorbereidingsbijeenkomst voor pleegzorg!! Heb er zo'n zin in! Het is een stappen programma met 7 avonden en als je goedgekeurd bent mag je dus pleegouder worden. Nou wij gaan er voor!!!
    Eind van het traject is zo half september dus we zijn er voorlopig wel zoet mee :)

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    oke spannend lotte,

bij ons in de straat zijn 4 gezinnen die het ook zijn, maar dan echt voor kinderen met trauma's ook.

14. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Kan me voorstellen dat het fijn voelt om eindelijk weer eens iets concreets te kunnen doen. Ik vind het heel mooi dat jullie pleegouders willen zijn. Dat is pas invulling geven aan je leven. Die kindjes hebben het zoooo hard nodig. Veel plezier vanavond!

15. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Hoi dames!

Oww pleegzorgavond was echt super leuk!! We hebben er nu al zin in! Verder ga ik dus woensdag voor controle, hoop zowwwwwwwwww dat ik verder mag!! ik hou jullie op de hoogte!

alles goed t verder met iedereen ???
    xxx

16. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik duim voor je lotte.

hoelang zou het duren voordat jullie een pleegkindje hebben dan?

ik heb in me album foto's van het kamertje gezet en een paar nieuwe echo foto's

17. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    hoi dames,

helaas was mn echo niet goed ... de cyste is niet kleiner geworden, nu 2 weken zelf gaan nadenken wat ik wil... het blijkt dus dat ik ivm grote operatie/ gecompliceerd met veel risico's wel aan een ivfpoging mag starten, maar heb door de cyste wel minder kans op succes... ik weet niet goed wat ik moet en ga maar goed nadenken... ik trek me eventjes van dit topic terug omdat het allemaal even te pijnlijk voor me is, hopelijk begrijpen jullie dit...

dikke knuff, en tot snel!

xxx
    lotte

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oh lotte wat een tegenslag weer :(...heel veel sterkte.

@ hier: sorry meiden, ik ben jullie behoorlijk aan het verwaarlozen.. tis ook erg druk en met de andere topics die ik volg op het forum wordt het allemaal een beetje veel...
    sorry sorry! :)
    Hopelijk gaat alles goed bij jullie!

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Scorpion; Las in een ander topic dat je waarschijnlijk ondertussen al bevallen bent (gisteren!!! Ben heel erg benieuwd meid, maar voor nu vooral: geniet ervan!!! :D:D:D

20. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    klopt!!

5 juni om 21.15 uur!
    ik ben ingeleid, maar alles is goed gegaan.

als ik ff meer tijd heb kom ik me verhaal doen

Deel Deze Pagina