nou of we hebben 1 kindje wat het presteerd om met 8 weken al een volledige placenta en navelstreng te hebben, of het zijn er toch 2 waarvan er 1 goed groeit en de ander achterloopt en niet de juiste vorm heeft. Nog steeds 2 hartslagen te zien, maar dus niet duidelijk hoe of wat. Morgen heb ik een echo in het ziekenhuis.
net gereageerd in het tweelingtopic.. wat heftig meis, jeetje... Ik zal voor je duimen morgen... heel veel succes.. Liefs!
@scorpion.....wat is er allemaal gebeurd?? Ik neem aan dat de echo niet "goed" was? Maar niet duidelijk hoe en wat? Laat het ff weten..... Heel veel succes!!! Ik duim dat je vandaag goed nieuws krijgt!!!!! Liefs........
nou we zijn in het ziekenhuis geweest. Geluk en verdriet ligt heel dicht bij elkaar. het ene kindje is nu 2,2 cm en 8w5d. die groeit als kool dus. de andere was alleen nog een vliesje van te zien, geen hartslag niks meer en werd dus al opgenomen door me eigen lichaam. Je bent blij voor de een en verdrietig om de ander. Ik kan nog ff niet zeggen wat er door me heen gaat ik weet alleen dat ik aan stuk door zit te huilen dat dit nu de 4e al is. Ik heb medicijnen gekregen om het braken tegen te gaan en waardoor je automatisch meer gaat eten en drinken. Ik mag hiermee 3 dagen niet werken en niet autorijden. daarna moet ik kijken hoe het gaat. Slik ik deze pillen niet dan lig ik vrijdag aan het infuus omdat ik te weinig voeding binnen krijg. Ik ga vanavond of morgen proberen het hele verhaal v.a. vorig jaar op papier te zetten, ik hoop dat dat me helpt voor de verwerking.
hee meis, jeetje, wat dubbel inderdaad.. wat rot dat het met een kindje niet goed gegaan is van de andere kant is het wel geweldig dat er een kindje goed groeit en helemaal op schema gaat. Ik geloof helemaal dat je even niet zo goed weet te zeggen hoe je je voelt nu. Het zal tijd nodig hebben, maar gelukkig is het een hele mooie troost dat je nog steeds een heel groot wonder in je buik draagt! Sterkte meis!
Ah, Scorpion, wat sneu en verdrietig dat je blijdschap nu zo van je afgenomen is. Wat een dubbel en verwarrend gevoel. Ik ben heel blij dat het ene kindje het heel goed doet, maar ik snap dat je treurt om je andere kleintje. Sterkte met dit een plaatsje geven,xx
Scorpion....wat een droevig bericht..... Maar net wat Linda zegt: het is een troost dat 1 frummeltje goed groeit en dat je een groot wonder in jouw buik mee draagt...... En van je afschrijven is altijd goed...... Heel veel sterkte en doe maar lekker kalm aan. Liefs.
he scorpion, fijn dat het allemaal een beetje tot rust komt nu.. Wanneer moet je nu weer terug komen voor een volgende echo? de 18e?
Slapen kan soms wonderen doen Blij te horen dat t wat beter gaat.......wat een stress allemaal..... Hier gaat alles oke.....alleen ik heb echt nog steeds zere boobies.....erger dan in t begin....wordt er soms snachts wakker van....Heb jij dat ook, Linda? Vind het niet leuk meer.....Ik had verwacht dat t nu wel eens wat minder zou worden..... Gaat het met jou ( linda ) en met jullie 2 kleine kereltjes ook alles goed? Ik heb volgende week een echo...om te kijken wat t wordt.....ben zo nieuwsgierig!! En hebben jullie al namen voor de kleintjes?? Ik vind het best wel lastig om wat leuks te verzinnen....Helemaal jongensnamen....erg moeilijk.
Hallo meiden, Daar ben ik weer eens. @Scorpion: fijn te horen dat je goed hebt kunnen rusten. Dat zal je wel echt nodig hebben met alle emoties. @Sim: ik heb ook nog steeds vreselijk pijnlijke boops. Ik kan absoluut niet op mijn buik liggen, en zelfs op mijn zij, met 1 arm eroverheen is geen optie. Au, als ik 's avonds mijn bh uitdoe!! Spannend zeg, dat je volgende week misschien weet wat het gaat worden! Ik heb vandaag weer een echo gehad, een uitgebreide, en alles was perfect zover. Maagje, niertjes, blaas, hersenen, hart: alles zag er prima uit. Verder heeft ze een voor 80% zekere uitspraak gedaan over het geslacht van onze baby. Ze hield een slag om de arm omdat het pas 15 wk is, maar ze zei dat ze al duizenden echo's had gedaan en zich niet kon voorstellen zich te vergissen....Wij houden er nog rekening mee dat het dus nog veranderen kan, maar voor ons gevoel (en het voelt zo leuk en warm!!!) weten we nu dat we .........(spannend geroffel)......een meisje krijgen! Wat een hele opluchting zou zijn omdat we wel al 3 meisjesnamen maar nog geen één jongensnaam hadden. Bovendien hebben we in de familie het afgelopen jaar twee kleine meisjes erbij gekregen, dus dat wordt kleding krijgen!
Ahhh super leuk baboe!!!!! gaaf!! Was er een duidelijk 'hamburgertje' te zien op de echo? hihi, zo noemen alle mama's die een meisje krijgen het; 3 duidelijke streepjes achter elkaar.. @ Sim: hahha hopelijk gaat het bij jullie ook zo, maar sinds ongeveer week 17 heb ik eindelijk geen zere borsten meer!! Als je dan je bh uit doet...pfff.. En vriendlief mocht dr ook al die tijd mooi even vanaf blijven hihi. maar heb nu nergens meer last van! Spannend, volgende week een echo!!! Hopelijk zien ze al wat het gaat worden! Tis erg moeilijk inderdaad, jongensnamen. Wij zijn van korte hollandse namen, dus we zitten vrijwel met alle namen in de top 10. Tsja..helaas dan maar.. 1 naam hebben we al heel lang, die staat ook vast..maar een 2e jongensnaam is wel erg lastig... Arno en ik komen er niet echt uit; alles wat ik super vindt, vindt hij minder en andersom...haha. Maar komt vast en zeker goed
whaa baboe wat gaaf. wij hebben wel al een naam, maar die is voor een jongen en een meisje het zelfde. als het een jongen is krijgt het 1 naam en als het een meisje is 3 namen. De 2e en 3e namen worden dan Lucia Ranata.