Hallo meiden, Na een zwangerschap van 36 weken en 2 dagen is ons prachtig prinsje Seyhan geboren na een inleiding vanwege zwangerschapsvergiftiging. Op 29 December om 2 uur 27 is hij geboren. Hij is 47,5 cm en woog 2850 gram. Ik kon nooit geloven als men zei dat je op slag verliefd kon worden maar echt waar ik ben nog nooit zo verliefd geweest als op ons prachtig mannetje en ik niet alleen de papa zeer zeker ook!! Hij ligt helaas wel nog ff op het zh vanwege geelzucht wat erg heftig was en momenteel hebben ze hem de infuus afgenomen en moet hij proberen zijn voedingen op te krijgen en nog wat bij te komen. Gisteren was hij 20 gram bijgekomen maar helaas vandaag 35 eraf. We hopen iig dat we hem heel snel mee naar huis mogen nemen. Want na 4,5 jaar wachten willen we niet meer als genieten van ons mooi prinsje! xxx Elif
Lieve Elif en Elifman, Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. Ik wens jullie heel veel geluk en gezondheid en ik hoop dat de kleine man snel naar huis mag. Liefs Michelle
Lieve lieve Elif, Een hele dikke proficiat met jullie wereldwonder! Ik ben zo blij voor je! Hopelijk sterkt hij vlug aan en mag hij vlug mee naar huis met jullie zodat het grote genieten kan beginnen! Wie heeft de bevalling nu uiteindelijk gedaan? Ze zijn toch lief hé (de verpleegsters), op neonatologie . Oh, en krijgen we een foto te zien? Ben zo benieuwd!!!! In elk geval nogmaals van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd meid met je zoon! Wordt steeds echter voor mij nu er meer meiden bevallen die ongeveer mijn zwangerschapsduur hadden! Spannunnd!
Gefeliciteerd met jullie prinsje! Hopelijk mogelijk jullie hem snel mee naar huis nemen. Prachtig naam ook
hoi! van harte gefeliciteerd met jullie zoon. ik dacht al... he wat ben je al bevallen??? maar zie dat hij idd ook wat te vroeg was. hoop dat je kleintje snel uit het ziekenhuis mag en daarna heerlijk gaan genieten. liefs plurk
Lieverd, Van harte met de geboorte van jullie zoon! Prachtige naam! Ik hoop met je mee dat hij snel bij jullie thuis mag komen!
Hee Elif! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ik hoop dat hij snel naar huis mag! Wat bijzonder dat jij je kleine al hebt en ik zit hier nog met dikke buik. Zo zie je maar hoe onvoorspelbaar een zwangerschap kan zijn!
Eli(e)fje!!! Ik heb je al gefeliciteerd, maar bij deze nogmaals: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN SEYHAN! Ik hoop dat hij snel aansterkt en jullie hem lekker mee naar huis mogen nemen. Dikke KUS
Van harte gefeliciteerd met jullie kanjer! Ik hoop dat jullie gauw thuis samen kunnen genieten! Liefs Elmo