Harstikke bedankt meiden Ook voor de complimenten op zijn naam. Bereke ja ze zijn erg lief , behalve ene Elvira die draai ik haar nek nog eens om Rianne ik zie dat je weer zwanger bent proficiat!!! Meiden als hij veilig en wel thuis zal ik een foto hier plaatsen xxx
Haai Elif, Had je al een pb'tje gestuurd maar ook even via hier : Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Seyhan! Hopelijk mag de kleine man snel mee naar huis! Is niks zo he .. leeg kamertje .. leeg buikje .. weet er alles van! Hoop dat hij snel aansterkt zodat hij bij zijn papa en mama kan zijn! Misschien een troost, mijn mannetjes waren 5+ weken te vroeg geboren hadden ongeveer de zelfde lengtes en gewichten en hebben 'maar' 15 dagen in het ziekenhuis gelegen! Liefs!
GEFELICITEERD met de geboorte van je wondertje! Ik duim voor jullie dat jullie kleine mooie mannetje gauw naar huis mag, naar zijn papa en mama.
Elif en Elifman, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine wonder Seyhan. Ik hoop dat ie snel naar huis mag en jullie lekker met zn drietjes kunnen gaan genieten!! Liefs!
Hoi Elif! Van harte gefeliciteerd met jullie mooie prinsje!! Hopelijk sterkt hij snel aan, zodat jullie hem thuis de hele dagen kunnen knuffelen!
van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon... eindelijk na 4 1/2 jaar jullie wonder... geef hem van mij maar een dikke knuffel en kus...
Hier een teleurgestelde en verdrietige mama. Hadden ze gisteren gezegd als hij goed drinkt mag hij naar huis. Nu is hij 10 gram afgevallen mag hij nog niet mee pffff
Oh hoe jammer ! Krijgt hij borstvoeding of flesvoeding? Drinkt hij niet makkelijk dan? Hebben ze bij ons ook een keer geflikt (maar dan mochten ze mee naar de kamper ipv mee naar huis). En die Elvira ken ik niet. Maar als je hulp nodig hebt bij het omwringen roep je maar ! Ligt hij op neonatologie of n*?
Hij ligt op N*. Hij heeft heel goed gedronken 7 x 60ML. Ze hebben hem 1 voeding afgenomen gisteren ( nu drinkt hij toch niet graag 's nachts) Ik kolf momenteel aangezien hij niet goed aanhapte bij de borstvoeding en ik nu zoiets hij moet gewoon drinken. BV probeer ik thuis dan wel weer. Ik was echt kwaad de manier waarop men het ook zei. Potverdikke er zijn kindjes naar huis gegaan die nog lichter zijn als hem. En hij drinkt ook heel graag erg warm. En als je dan vraagt het goed warm te maken doen ze dat vaker niet! En het opnieuw warmen duurt ook 10 min ( en ze zitten soms gewoon koffie te leuten ) dan is hij zo moe dat hij weer in slaap valt. Als ik nu nog op het zh lag was ik helemaal doorgedraaid Mijn bloeddruk was ineens 140/ 100 van het drukmaken. We hebben er iig helemaal genoeg van.
Oh Elif, da's echt niet plezant meer. Het is zo al lastig genoeg allemaal! Vind het zo jammer dat ze niet wat liever zijn voor je! Wel goed dat hij op N* ligt! Da's toch een teken dat hij het echt heel goed doet! En da's inderdaad goed gedronken. Die van ons kregen vaak maar 35 ml per keer op. Misschien eens een gesprek met de dokter aanvragen? En op je strepen staan! Dat je je mannetje zo vlug mogelijk lekker mee naar huis kan nemen. En verzorg jezelf ook maar goed hé! Zwangerschapsvergiftiging is ook niet zo goed voor mama hé!!!
Heey meid, Gefeliciteerd met jullie mooie wondertje!!! Hoop zo dat je hem snel mee mag nemen naar huis!! Grtjes Kelly
Elif, meis.. Eindelijk na al die tijd is hij er dan! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk is hij snel thuis zodat jullie volop kunnen genieten!!!! Liefs
Precies Elmo dat is precies wat we willen! Hij heeft tot nu toe netjes zijn 60 a 65 ML gedronken. Bereke dronken ze bij het weggaan dan nog 35 ml dat zal toch niet?? Vandaag een gesprek met de arts ( niet de onze maar oke die is nu weg 1 weekje) En ze verwacht dat hij morgen bijgekomen zal zijn en dan zou hij naar huis mogen. Maar ja dat hebben we al meer gehoord dus eerst zien dan geloven.
Oooh meis! Gefeliciteerd met jullie zoontje (met ook een oh zo prachtige naam natuurlijk! ) Seyhan! Moge Allah swt hem beschermen en op laten groeien tot een vrome man.
Gefeliciteerd met je zoontje Seyhan. Eindelijk is jullie wonder er dan. Ik hoop dat hij snel naar huis mag.