Heeee lieve Elif!!! Jullie zoontje is er al!! Gefeliciteerd met Seyhan! Heb net je verhalen even gelezen... heftig hoor. Maar gelukkig is alles goed gegaan met de bevalling, en nu maar hopen dat jullie kleine man snel thuis is. Daar hebben jullie tenslotte al lang genoeg op gewacht! Veel geluk met elkaar, genieten hoor!
Elif, van harte gefeliciteerd Ik hoop dat de kleine prins snel zijn eigen bedje mag gaan bevolken . Kussie
Nee Elif toen dronken ze al wel meer (maar sla me dood, weet niet meer hoeveel. Staat wel ergens neergeschreven maar heb de puf niet om te gaan zoeken. Maar als je het exact wil weten, zoek ik wel even voor je hoor). Ineens teveel zelfs! Die verpleegsters op de kraamafdeling zeiden telkens "amai zo flink gedronken. Goed zo". Toen ik dan aan de kinderarts vroeg of ze die hoeveelheid thuis ook moeten krijgen zei ze onmiddellijk dat dit veel te veel was. Leuk, konden we de eerste dag thuis gaan afbouwen . In elk geval, hopelijk is je flinke vent goed bijgekomen en mag hij gewoon lekker mee naar huis! En wie heeft je bevalling nu gedaan? En hoe gaat het met jou zelf?
Meiden heel goed nieuws!!! Hij is vandaag 35 gram aangekomen en mocht dus mee naar huis! Hij weegt nu 2750 gram en is 49,5 cm, dus al 2 cm gegroeid. Hij heeft tussen de 65 en 70 gedronken nu dus dat is heel erg goed. Hij ligt nu heerlijk te slapen in de box en heeft net weer flink gedronken We zijn zo in de wolken!! xxx
Nou ja ik lees het nu pas. Wat een wonder is er geboren eindelijk jullie geluk bezegeld. Lief geniet van je prachtige ventje
Elif! Gefeliciteerd dat jullie kleine man gezellig mee naar huis mocht vandaag! Ga er lekker van genieten! En rust zelf ook goed uit!! Heb je al veel visite gehad? Of gaat dat nu nog allemaal komen? Liefs... Liedje
Oh super dat jullie ventje eindelijk thuis is! Geniet er maar met volle teugen van. Maar dat zal wel geen probleem zijn zeker . Enne, prachtig ventje hoor!
van harte gefeliciteerd met jullie zoontje, en kei goed nieuws dat je hem mee naar huis hebt mogen nemen, ik vond trouwens dat hij al een zeer mooi geboortegewicht had. En jullie hebben hem ook een leuke naam gegeven. En nu genieten maar van jullie wonder.
Dikke proficiat met jullie mooie!!! (zag de foto in je album!!) wonder! Super dat hij thuis is! Lekker genieten nu! Het doet wat met je he, zo'n kleine lieve schat!
Zie nu pas dit topic, spuit elf!! Natuurlijk snél in je fotoalbum gekeken.... ik ben verliefd!! Wat een mooi ventje zeg!!! En wat heerlijk dat hij thuis is. Nu lekker gaan genieten met z'n drietjes, jullie hebben hier zo lang op gewacht! Dikke kus