lieve Elif! ook hier van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!!! heb zoveel aan je gedacht! wat ontzettend fijn dat hij nu lekker thuis is! geniet er maar heerlijk van! XX
Elif en Elifman, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat heerlijk dat jullie nu lekker thuis kunnen genieten van jullie ventje
Hallo Elif, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ik heb het ook al even medegedeeld in het jan / feb 2011 topic. Hopelijk mag hij gauw mee naar huis!
Elif, Van harte gefeliciteerd met jullie wondertje Seyhan!! Ga er lekker van genieten, nog even en dan mag hij hopelijk snel mee naar huis!! Super. Liefs
Bedankt meiden!! Ja sorry ben nu stuk weiniger online of lees ff snel bij en dan weer weg. Onze prins is sinds zaterdag middag thuis en het is zooooooo genieten Dus al onze tijd gaat naar hem toe. En hij doet het zelfs een stuk beter als in het zh!!
hey meissie... heerlijk je kindje is eindelijk thuis. zal nog wel even wennen zijn maar hier wen je heel erg graag aan... slaap seyhan goed? En heb je nog kraamzorg gekregen?
Hij slaapt wel vrij goed. Gisteren ff last van krampjes gehad ocharme. Maar afgelopen nacht ging het al veel beter. Ze zeiden op het zh dat hij 's nachts niet wilde drinken, nou vannacht melde hij zich net als gisteren en heeft zelfs 80ML !! gedronken. Hij doet het dus erg goed. Nee we hebben geen kraamhulp meer gepakt. Het gaat gelukkig allemaal erg goed. En manlief is een hele trotse papa wat met alles heel erg goed helpt Eigenlijk ben je daar zo snel gewend aan heh heerlijk gewoon
lieve ELIEF!! gefeliciteerd met jullie lieve kleine grote wonder! ik wens je en jullie alle geluk van de wereld met elkaar! ben blij dat seyhan weer thuis is nu, wat moet dat fijn zijn. geniet van elkaar! dikke glitterknuffel! klingel.
Wat geweldig dat Seyhan nu thuis is!! En wat fijn dat jullie zo genieten! Ik heb de foto bekeken, wat een mooi mannetje zeg! Liefs!
Lieve Elif Nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Seyhan. En wat super fijn dat hij heerlijk mee naar huis is. Nu kan het echte genieten gaan beginnen. Liefs Femme
Elif, van harte gefeliciteerd met je zoontje.Wat een mooi kereltje en wat een beloning voor al die jaren. Je klinkt heel erg positief, erg leuk om te lezen.