Op 7 januari, na een korte maar heel heftige bevalling van 6 uur is onze prachtige zoon Lev Sigur geboren. Hij woog 3805 gram en 54 cm groot. Alle zorgen hier uitgesproken op het forum over ziekenhuisopname, begeleiding met borstvoeding ziekenhuis, inleiden van een bevalling. Alles is 100% meegevallen. In het ziekenhuis waren het schatten, een super duidelijke en lieve vrouwelijke gynaecoloog met de bevalling, en geen inleiding gehad. Gelukkig wist ik zelf al veel over borstv. want het was wel vrij druk. Maar alles wat ik wilde en vroeg daar is direct prima op ingesprongen. Nu gaan we genieten!
Gefeliciteerd! Had inderdaad gereageerd op je topic over je angst voor het ziekenhuis. Maar gelukkig dat je dezelfde ervaring als ik heb gehad: in het ziekenhuis is het ook best heel erg prima. Geniet van je zoon!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Op dezelfde dag geboren als onze dochter! Leuke naam trouwens! Genieten he?
Da's toevallig, jullie ook gefelicteerd dan! Mooie datum he? Lekker na de feestdagen! Ik ben er dolblij mee!