Lieve allemaal! In april 2008 ben ik met 22 1/2 week mijn tweeling Jayden en Dylano verloren. Na een erg zware zwangerschp met een hoop problemen zijn mijn engeltjes geboren. Nog elke dag mis ik ze, en denk ik aan mijn mannetjes!! Nu ben ik 7 weken zwanger Nu willen ze waarschijnlijk met 12 weken een bandje om mijn baarmoeder heen gaan plaatsen. zijn er hier meiden die hier ervaring mee hebben? En zijn er meiden die na het verliezen van een kindje opnieuw zwanger geraakt zijn??? Het is een vreselijk stressvolle periode! We zijn heel erg blij, tegelijke tijd is het ook allemaal erg dubble voor mij!! Voor mijn vriend is het zijn eerste kindje dus hij ervaart het allemaal wat anders als mij. Wel is hij er voor me en probeert me zoveel mogelijk te steunen. Maar toch is het moeilijk want als je het niet zelf heb meegemaakt is het moeilijk om het je voor te stellen. Ik hoop in contact te kunnen komen met meiden die het zelfde hebben meegemaakt, of het op dit moment ook meemaken. Liefs Cynthia
Jeetje wat heftig zeg! Ik heb niet hetzelfde meegemaakt. Maar ik wil je wel feliciteren met je zwangerschap! Ik snap dat dit heel stres vol voor je is..Sterkte!
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat vervelend om te horen dat je je zoontjes verloren bent. Ik heb zelf ook een cerclage gehad, nadat ik een dochter verloren ben bij een spontane bevalling bij 20 weken. Inmiddels is mijn zoontje alweer drie maanden oud. Kijk eens in dit onderwerp: http://www.zwangerschapspagina.nl/prematuur/302805-preventieve-cerclage-deel-2-a.html http://www.zwangerschapspagina.nl/prematuur/188256-preventieve-cerclage.html Ik heb hier ook geschreven tijdens mijn zwangerschap van mijn zoontje.
Bedankt voor jullie reacties! Vanmiddag de echo gehad en alles was goed sterke hartslag ook ze hebben er toch voor gekozen om voorlopig geen bandje te plaatsen, omdat alles er perfect uitzag. En weten niet zeker of bij mijn vorige zwangerschap de vroegboorte is gekomen omdat mijn baarmoeder niet groot genoeg was, of doordat het een tweeling was met al enige complicaties. wel blijf ik onder strenge controle! Dus wij zijn helemaal happy met dit bericht! En hopen dat alles goed gaat berlopen! Liefs Cynthia
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Het is heel goed dat je onder strenge controle ben nu, dat geeft zeker iets meer rust. Al is het misschien moeilijk, maar probeer zoveel mogelijk van je zwangerschap deze zwangerschap te genieten.
Jah indd ik doe ook echt mijn best om er van te genieten! En dat doe ik ook echt! Al zijn er wel moeilijke dagen bij, maar dat is ook logisch denk ik. Liefs
Hoi Cynthia, Op 16 december ben ik bevallen van onze tweeling na een zwangerschap van 18+5. Anders dan jouw zwangerschap met complicaties, kreeg ik ineens een zeer agressieve bacterie die ervoor gezorgd heeft dat mijn kindjes spontaan geboren werden om mijn leven te redden. Ik heb zelf geen ervaring met het plaatsen van een bandje. Veel succes en sterkte met jouw zwangerschap, hopelijk gaat deze zwangerschap goed en heb je over een hele lange tijd een heerlijke beeb in je armen. -x- MissQ.