Wij hadden ook pas een gebruiksaanwijzing na de aanschaf van de nieuwe senseo. Wist dus ook niet dat het met azijn niet mocht.
Klinkt beter dan BRRRRROOOOEEMMMPPRRRRRRRRPRFRRFRFRFRFRFFFTSCHHHHHHSSSIIISSSSS. Inmiddels doet onze veredelde krielkip dit ook na :x
Dat is dus precies wat ik regelmatig doe. Ongeveer 3x per jaar. Maar dat lost het probleem dus niet op.
En dan die Kerkraadse reactie : In Kirchroa is e gans jroses jewieter (een grote onweersbui) omg.......schaam me haast dat ik een Kerkradenaar aan de haak heb geslagen whahahahaha.
en die 2 knoppen tegelijk indrukken dan? anders het zeefje (van de koffiepadhouder extra ontkalken, nachtje in de azijn ofzo
Oh stond dát er !!! Thanks voor de vertaling! Moet ik nóg harder van lachen nu... Bedankt voor de gebruiksaanwijzing! Tot nu toe heb ik nog niks kunnen vinden van wat het probleem kan zijn. Morgen ga ik eens naar die drijvers in het waterreservoir kijken
Dat hoort erbij Dat van die knoppen. Dat doe ik. Het zeefje leg ik dan ook in de azijn en gaat regelmatig mee in de vaatwasser. Daar ligt ook verder geen water op wanneer ik meerdere kopjes tegelijk zet. Wanneer hij verstopt zou zitten, zou dat volgens mijn logica wel moeten.
Controleer even de floater in het waterreservoir. De Senseo van mijn ouders kon geen twee kopjes tegelijk meer zetten, dan knipperde hij dat er niet voldoende water was terwijl dat wel zo was. Ik heb mijn vader geadviseerd even naar de floater te kijken. Hij heeft hem extra schoongespoeld en schoner geprobeerd te maken en sindsdien werkt de Senseo weer prima.
Gewone koffiezet kopen. Die is tenminste zowat onverslijtbaar. En je kan meer koppen tegelijk zetten en het is nog goedkoper ook. Als ik zie hoe veel problemen het bij iedereen oplevert, hoe snel die dingen stuk zijn en hoeveel die pads kosten ... hier komt geen Senseo of soortgelijk binnen.
Hilarisch geschreven weer Mijn ouders had dat probleem ook bij hun eerste apparaat, die ging toen ook op een gegeven kapot, kon niet meer 2 kopjes tegelijk zetten. En op een gegeven moment niet eens meer 1 kopje. Nieuw apparaat gekocht, 2 jaar later weer hetzelfde probleem. Als je echt niet zonder koffie kan zou ik alvast gaan kijken naar een nieuwe
Jaaa herkenbaar Zeer pijnlijk misschien maar zo begon het bij ons en uiteindelijk is ie toch overleden
Bij ons ook. Goddank stapten mijn buren diezelfde avond binnen met de tekst "wij hebben er een over, willen jullie die? " Inmiddels is ook die half dood. Tassimo gekocht. Die is voor een écht lekker bakkie en 'gewone' koffie komt nog uit de semi-werkende senseo.