Die van ons is ook spannend. Ik zet hem wel eens aan en dan nog even naar het toilet en ga nog wat anders doen. Vergeet het apparaat zeg maar. Gaat hij uit zich zelf aan druk je op geen knopjes
deed onze vorige ook....kon je ontkalken wat je wou...mjha ding was toen ook al ruim 6 jaar oud. Hebben maar een nieuwe gekocht en genieten sindsdien weer van volle bakkies i.p.v. haagse bakkies
Onze Senseo is een jaar of 8 geleden al gehemeld. Die van ons was niet zindelijk en lekte aan de onderkant meer als wat we aan koffie kregen in ons kopje Ontkalkt met citroenzuur, maar het werd alleen maar erger. Na een week wakker moeten worden zonder koffie waren ml en ik het duidelijk samen eens; wij moesten hem laten zien dat we ook zonder hem konden. Een volautomatisch machine gekocht met koffiebonen en naast Senseo gezet. Maar ook dat was geen motivatie om fatsoenlijke bakken koffie te zetten voor ons.... Na 2 jaar trouwe dienst heeft Senseo een aftocht geblazen door het raam naar buiten en we hebben er nooit spijt van gehad :>
Whahahahaha, hij is weer hilarisch... behalve het onderwerp dan, dat is echt dramatisch! Wij hebben 3 senseo's versleten in 5 jaar. Met dezelfde kuren... behalve de laatste... die trok dat klepje vacuüm tot mijn man het zat was en het hele klepje heeft afgebroken... toen deed ie t ook niet meer! We hebben toen een tijdje filterkoffie gedaan maar dat apparaat lekte uiteindelijk ook overal water! We waren op zoek naar een nieuw ding toen mijn man van zijn vrijgevige ouders voor zijn verjaardag een Philips Saeco Intelia kreeg waar we ook overheerlijke espresso en cappuccino mee kunnen maken! Man wat een hemels ding is dat. Niet goed voor de koffieconsumptie, want ik ben er nog meer van gaan drinken, wel goed voor vriendschappen, iedereen wil bij ons koffie komen drinken! Ik zeg, op zoek naar een nieuw heilig koffieapparaat, en snel, want ik denk dat je de Senseo binnenkort naar zijn laatste rustplaats moet brengen. Alvast sterkte!
jij moet naar Guido Weijers zijn show! Maar mijn apparaat maakt ook zo een soort geluid als Senseo... ook Philips he? Maar daarvoor doet ie dus nog bonen malen, das een nog veel mooier geluid!
Ik zou zeggen gooi dat ding weg en koop een koffiemachine met bonen (als je budget dat toelaat) veel lekkerder én geen gezeur meer.
als je heel erg aan je bakkie koffie gehecht bent dan zou ik vandaag nog een andere koffieapparaat/koffiemachine gaan halen! ik kan je deze aanraden (als het het geld hebt en het uit wilt geven) Bekijk bijlage 386836
Ik heb mijn senseo gekregen in 2006 en na twee jaar gaf hij me ook maar halve bakjes. En toen heb ik hem straf gegeven (Met verhuizen is hij toen twee jaar op zolder beland). Mijn man wou hem meenemen naar zijn werk, en wat bleek.... hij deed het weer goed! Inmiddels staat hij alweer drie jaar in onze eigen keuken! Misschien helpt het bij jullie ook, moet je wel even voor twee jaar een andere oplossing bedenken, succes!
bol.com | Saeco Intelia HD8753/11 Volautomaat Espressomachine,Philips-Saeco | Elektronica... Wij hebben dus deze! Gisteren toevallig weer helemaal gereinigd met de speciale ontkalker enzo ervoor. Dit geeft hij om de 250-500 kopjes vanzelf aan. Wij kopen dan zo een pakkerje van Philips wat erbij hoort. We drinken minimaal 4 koppen koffie per dag met zijn tweetjes en we gebruiken ongeveer 2 kilo Lidl bonen per maand a 6,95!
mijn vriendin heeft een van de eerste nog, doet er nooit niks in tenminste qua ontkalkingsmiddelen, en hij werkt nog steeds prima.
dat de senseo aangeeft dat ie te weinig water heeft(terwijl de bak helemaal vol zit) ligt aan de drijvers die in het water reservoir zitten.. rechts en links zit er 1 zon driiver je kan de opstaande rand van het water reservoir verwijderden en de drijvers schoonmaken het is een gepriegel maar werkt wel.. je senseo geeft dan niet meer aan dat ie te weinig water heeft
ik heb de mijne nu 5 jaar en buiten het brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrfllllllllll geluid geeft hij me nog steeds volle kopjes en als hij zegt water is op is het ook zo heb hem nog nooit ontkalkt trouwens onderdelen gaan wel geregeld is een badje
Nu dit topic is ook goed voor de lachspieren, ik rolde hier al over de grond door al die door jullie omschreven geluiden van het senseo apparaat .
hahaha de erwtensoep!! xD Sja, onze eerste senseo begon er ook zo mee op te houden, halve bakkies en slappe hap, net of hij niet genoeg druk meer door de pad kon geven oid. ik heb het wel op kunnen lossen... door een nieuwe aan te schaffen.. werkt nu weer perfect
Al meerdere senseos hier versleten. Allemaal houden ze t maar 3/4 jaar uit. Dan beginnen ze te lekken, kopjes worden minder vol. Ontkalken hebben we al vaker gedaan, met van die speciale zakjes zelfs die er voor bedoelt zijn. T helpt allemaal niets. We zitten er nu dan ook over na te denken om geen nieuwe senseo meer aan te schaffen maar iets van een dolce gusto apparaat.
Moest wel hard lachen om dit topic! Thanks again Joycey! Maar Senseo, baaaah! Niet te drinken jongens! Neem dan nog liever van die instant koffie van Nescafe! Water koken, schepje koffie, en hup klaar! (Wij hebben nu dan wel een heuse nespresso machine, nóg lekkerder)
Hier doet hij het na anderhalf jaar nog goed, ook al ontkalk ik niet zo vaak (volgens mijn moeder gaat hij dan namelijk steeds slechter werken en wil hij steeds vaker), maar sinds mijn zwangerschap lust ik geen Senseo meer. Aargh! Ook vervelend als je schattige Franse koffiemaker gebroken is, en de filterkoffiemachine onder de verfvlekken zit (gebruikt tijdens verbouwing). En ik MOET koffie hebben, een kopje per dag. Ik vind het schuim opeens niet meer lekker erop. Wel heeft hij een tijdje opeens lauwe koffie gezet. Toen ik hem dreigde weg te smijten kon hij opeens wel weer hete koffie zetten. Het is een ding met gebruiksaanwijzing
Mijn senseo is een oud beesie, hij word dit jaar alweer 12 jaar. hij heeft wel eens kuren, maar na een avondje in de azijn gaat hij weer als een tierelier brommen bbbbrrrrrrrrrrr.......