Gefeliciteerd met jullie dochter! Babytjes zijn altijd een wonder, maar jullie kindje helemaal! Sterkte en geniet van jullie meissie. Ik hoop dat ze snel met jullie mee naar huis mag!
hey sonya, ook hier nogmaals gefeliciteerd! dat die kleine meid van jullie nog maar goed blijft vechten zodat ze over een paar weekjes in die mooie paarse kamer kan liggen! dikke x vanuit het juli topic
Die Chedella, ze kon echt niet wachten om haar ouders te ontmoeten! Van harte met jullie kleine meid, geniet van haar!
Fijn dat ze nog een week langer blijven zitten is, ondanks de gebroken vliezen. Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en hier brandt een kaars voor een snelle en goede thuiskomst!
Van harte met jullie dochter. Dat ze maar snel mag groeien en een grote meid mag worden zodat ze heerlijk met papa en mama mee naar huis mag! xxx jet
Hai Sonya, gefeliciteerd met jullie kleine meisje! Hopelijk mag ze snel mee naar huis met jullie samen. Ik zal er voor duimen!
Hoi gefeliciteerd. eerst natuurlijk geschrokken, zo vroeg. ik hoop dat je meisje flink door vecht sterkte groetjes angela
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.Hopelijk gaat alles goed en mogen jullie haar snel mee naar huis nemen. Liefs,Claudia
VAN HARTE GEFELICITEERD! Ze is echt een wondertje! Mooi meisje ook! Hopelijk zijn jullie snel met z'n 3tjes onder 1 dak!
Van harte gefeliciteerd. Wat een klein moppie zeg. Ik hoop dat ze snel groeit en gezond mee naar huis mag
Hey Sonya. Zie nu pas de foto's, wat een mooi meisje! Gaat alles goed momenteel? Al een maand voorbij, wat gaat het snel zeg Nog veel succes gewenst, en dat je meisje goed mag groeien!
BEDANKT IEDEREEN VOOR JULLIE MEDELEVEN. alles gaat goed met chedella. sinds 31 mei ligt ze in een bedje. de eertse dag met kruikjes en daarna al niet meer. ze houdt zich zelf op temperatuur. verder drinkt ze 2 maal per dag al aan de borst. en af en toe krijg ze al een flesje. voor de rest krijgt ze sondevoeding omdat al dat eten haar veel vermoeidt en ze moet energie hebben om te groeien. ze weegt nu al 1890 gram! ze reageert erg op papa en mama,s stem. erg mooi om te zien 1 keer per week mag ze al in badje. het enigste probleem wat ze heeft is moeite met poepen. en haar hb gehalte is nu te laag daar krijgt ze foliumzuur voor. verder is alles heel goed met haar. ze reageert alert en ze noemen haar een pittige tante!
Wat fijn dat Chedella in een bedje ligt, fijn dat ze haar temperatuur op peil kan houden. Wow wat een mooi gewicht heeft al. Heel veel sterkte met jullie meissie, het is echt een prachtig mooi vechtertje! Liefs, misspuma