vader van mijn kindje

Discussion in 'Samengesteld gezin' started by linnie85, Aug 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linnie85

linnie85 Lid

Apr 19, 2012
    36
    0
    0
    Groningen
    hallo

ik weet niet of ik in het goede onderwerp zit, maar wil heel graag mijn verhaal even kwijt, weet niet zo goed wat ik er mee aan moet
    ik heb een heel lief dochtertje van 8 maand oud. ik en haar vader zijn al 9 jaar bij elkaar. ik zorg de hele dag voor haar, geef haar eten, schone kleren, wassen, spelen echt alles zeg maar.
    alleen haar vader doet niet veel met haar. ik moet elke keer vragen aan hem of hij ff op onze kleine meid wil letten, als ik even wat moet doen. hij zit heel vaak achter de computer. hij zal nooit es een keer zeggen, zal ik haar eens eten geven? en als hij haar op schoot heeft is het na 5 minuten weer, moet je weer naar mama? ik vind dat erg jammer en zeg het vaak genoeg dat hij meer moet doen met haar. ik doe alles, schoonmaken, haar verzorgen etc etc... het lijkt wel of hij het niet leuk vindt om met haar bezig te zijn.
    ze heeft 2 ouders en niet 1 lijkt me... en dan zegt hij ja daar ben je moeder voor? nou de moeder hoeft toch niet alles te doen lijkt me? zijn er meer mensen die hier hetzelfde mee maken? ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.. en ik wou heel graag mijn verhaal eventjes kwijt, sorry ervoor

2. Joes1

Joes1 Actief lid

Jun 16, 2013
    315
    1
    0
    hoe is hij zelf opgevoed? hoe is zijn contact met zijn vader?
    Je kan hem ook voor een voldongen feit stellen, hier is je dochter, dit is haar eten, ik ben even weg!

3. linnie85

linnie85 Lid

Apr 19, 2012
    36
    0
    0
    Groningen
    zijn vader leeft helaas niet meer, maar volgens mij had hij daar wel goed contact mee
    of denk ik er misschien verkeerd over? de moeder hoeft toch niet altijd bezig te zijn met de kleine? ik moet aldoor maar vragen vragen en vragen.. vind het fijn als hij dat eens uit zich zelf zou doen
    haha nou als ik dat zou doen, dat weet ik niet hoor.. hij zegt elke keer, ja ik ben even bezig (computer) ja hallo ik wil ook wel eens wat doen, maar dat kan niet omdat ik op m'n dochtertje moet letten
    hij zegt aldoor daar ben je moeder voor om voor de kleine te zorgen. ze heeft 2 ouders en niet eentje zoals ik.. sorry maar moest het eventjes kwijt, heb verder niemand om mijn verhaal kwijt te kunnen
    ik weet niet wat ik moet doen, moet ik haar alleen opvoeden en eigen huisje zoeken? en dan denk ik weer na over dat kleine meisje dat haar ouders niet meer bij elkaar zouden zijn, dat wil ik haar ook niet aan doen

4. Joes1

Joes1 Actief lid

Jun 16, 2013
    315
    1
    0
    Jij accepteert wel zijn gedrag en voedt het zelfs. Jij laat het toe.
    Niet alleen kinderen hebben behoefte aan grenzen mannen ook..
    Hij is je partner. Jullie delen de zorg boor je kind. Nu is het zo dat jij voor je partner en je kind zorgt. Waarom zou hij moeite doen als jij alles al doet?

Share This Page