Ons tweede bruisje :) Daar gaan we voor

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlammetjuh, 3 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlammetjuh

3 okt 2011
    60
    0
    0
    Nijmegen
    Hallo,

we gaan voor een 2de zwangerschap helaas gaat het bij ons niet op de normale manier.. Dus best wel spannend. Ik ben ongeneselijk ziek en de dokters hebben groen ligt gegeven om nog 1 zwangerschap aan te gaan.. 5 oktober mag ik me gaan melden om in te schrijven voor iui.. Ben al een tijdje gestopt met de pil maar helaas nog geen ongesteldheid. Die moet eerst even op orde zijn.. Hoe zat het ook al weer met het berekenen???

Ojwa mijn zoontje is nu 17 maanden :)

groetjes;)

2. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Oh wow, jij durft. Wat moedig en dapper ! Ik wens je succes en alle geluk....ik duim ok !

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hoi Vlammetjuh,

Wat geweldig dat jullie dit dan aandurven!!!
    Ik wens je alle goeds en hopelijk al snel een hele mooie zwangerschap en een lief gezond kindje!!!!

Als je hier boven aan de pagina kijkt staat het woord "calculator" daar kun je al iets berekenen. Dit zijn wel standaard instellingen gebaseerd op een ei-sprong op dag 14 en een cyclus van 28 dagen. Dus helemaal volgens het boekje. En aangezien elk vrouwenlichaam uniek is......

Maar misschien dat je er toch wat aan hebt.

Hopelijk dat het ontpillen lekker snel gaat bij je en heel veel succes!!!!!!

xxx Esther

4. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik wil jullie ook graag alle goeds van de wereld wensen.
    en dat jullie wens gauw in vervulling mag gaan.

was het een moeilijke beslissing? als ik te brutaal ben, zeg het gewoon hoor!

5. Vlammetjuh

3 okt 2011
    60
    0
    0
    Nijmegen

Je bent niet brutaal.. Um we hebben er 2 maanden goe dover gesproken ook met de arsten wat het voor mij te weeg brengt en wat het gaat doen. Ik kan ziek worden tijdens de zwangerschap dat had ik bij de eerste ook maar de dokters zeggen dat het wel kan.. ook wordt alles goed bekeken en mocht ik pas starten als alle onderzoeken gedaan werden en afgerond. de dokters geven groen ligt.. Ik en mijn man vonden het wel moeilijk maar we willen graag een broertje of zusje voor ons boefje.. Ik weet dat ik misschien niet lang te leven heb.. Maar ooit vinden ze iets daar ben ik over tuigt in..! Ook is mijn man getest op dragerschap hij is geen drager dus we hebben net als ieder gezond iemand kans op een gezond kindje:)

Wil het graag nog eens doen, ik weet dat het zwaar gaat worden omdat ik al eentje heb rond lopen. maar krijg steun van begleiding en ziekenhuis en opa (helaas is oma er niet meer) en vrienden.. dan moet het goed komen..Ik houd jullie op de hoogte!!!

6. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ook ik wil je veel succes wensen de komende tijd en een geweldige zwangerschap, ondanks de mogelijk bijkomende zorgen. Geniet ervan! ;)

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik wil je ook heel veel succes wensen komende tijd, en hoop dat je gauw zwanger bent en een prachtige onbezorgde zwangerschap krijgt.
    En natuurlijk een gezond wondertje.
    En ik vind het heel dapper dat je het aan durft meis . respect en een dikke knuf.

Heb even gezocht mis heb je hier iets aan :Bereken de meest vruchtbare periode tijdens je cyclus.

Je eerste ongi dag is wanneer het rood is! bruin telt niet.

8. Vlammetjuh

3 okt 2011
    60
    0
    0
    Nijmegen
    Bedankt voor alle lieve reacties dat doet ons goed:) :D Ik houd jullie op de hoogte ben best wel zenauwachtig.. Nog steeds niet ongesteld geweest:( maar ja dat komt wel

Deel Deze Pagina