Stel, je vergeet een paar keer de pil en je doet een zwangerschapstest, kan deze dan negatief uitslaan omdat je de pil slikt? Ik kan het maar niet loslaten... Ik ben een paar keer de pil vergeten en mijn menstruatie kwam niet op de verwachtte dag maar wel een lichte bloeding net voor de nieuwe pilstrip alweer begon. Zo "nuchter" als ik ben, gewoon met de nieuwe strip begonnen maar inmiddels zoveel "klachten" die ik alleen maar herken van de keren dat ik zwanger was. Dus nu, tijdens mijn pilgebruik voor de zekereheid een test gedaan (waarmee ik niet bekend ben, C1000 eigenmerk) en deze was negatief. Maar op de een of andere manier kan ik het maar niet loslaten, waarom voel ik alles wat ik voel?!?! Daarom mijn vraag, is het mogelijk dat een test negatief is omdat je de pil nog slikt en dus hormonen slikt? Of zou een test als je zwanger bent dan sowieso positief zijn. Ik wil het zo graag uit mijn hoofd en dacht na een test dat het wel zou lukken maar, nee, voel me gewoon zwanger en heb steeds het idee dat er iets niet klopt. Ik hoor heeeeeeeel graag jullie ervaringen!!
mocht je zwanger zijn, zou je dat dan heel leuk vinden of eigenlijk niet??? Dat vraag ik omdat wanneer je het idee kan hebben dat je evt. zwanger bent en je dat stiekem wel heel leuk vindt, dat je dan misschien ook dingen kunt voelen die er niet zijn. Maar ik weet het niet of dat kan, het lijkt mij niet, omdat het hcg hormoon toch duidelijk wordt ondanks de pil.
Door het missen van een paar pillen, kan je lichaam nu ook aan het proberen zijn een normale cyclus op te pakken. Wat weer niet lukt, doordat je de pil nu wel normaal neemt.. Daar kun je ook klachten als van de zwangerschap van krijgen.. Ik geloof niet dat de pil echt invloed heeft op de testen. Maar er is een heel klein percentage dat sowieso laat pas positief test. Dus als je echt uitsluitsel wil, moet je langs de huisarts voor een bloedtest denk ik..
Bedankt dames! Ik weet ook niet wat het is! @ Tulip, ergens zouden we het wel leuk vinden, het is iig zeer welkom als het zo is maar het was niet ons plan en als het aan ons ligt wachten we liever nog even. Ik heb me nl. het zelfde afgevraagd, ik weet nl. dat als je iets graag wil je lichaam je voor de gek kan houden maar heb dus niet het idee dat dat het geval is. @ Deepfreeze, misschien is dat het wel. Maar ik ben niet een paar pillen achter elkaar vergeten. Het was 2 of 3 x dat ik 1 x de pil vergat en die de volgende dag nam. Ik heb bij beide zwangerschappen 1 dag voor NOD posi getest met cb. Dus denk ook niet dat ik nu later posi zou testen.