Dag meiden, Ik kan het niet geloven. Zit hier met mijn test in mijn handen en hij geeft een dikke positief aan!! Na amper 3 maanden proberen mogen we hopelijk in januari ons tweede kindje verwachten. Zo vlug, terwijl we voor ons dochter zo veel moeten doen hebben om zwanger te worden. Mijn verstand kan er nog niet bij maar ga er toch al heel voorzichtig van proberen genieten. Groetjes, L
Proficiat Lolake met je zwangerschap. We zijn ongeveer even ver dan (leuk)!Stom he dat moment van ongeloof als de eerste zwangerschap langer op zich heeft laten wachten.Bij ons het zelfde onze 1e zoon heeft ca 1.5 jaar op zich laten wachten.En deze keer 1e ronde raak. Nou geniet er van en lekker op die roze blauwe wolk blijven hangen. groetjes Chantal
Mercikes, Voor jou ook een dikke proficiat!! Bij ons meid duurde het ook 1,5 jaar. Geniet ervan en kunnen samen uitkijken naar ons tweede kindje. Groetjes, T
super proficiat!!! heerlijk opzon roze wolk!! allemaal dingen gaan er nu vast door je heen!!! knuffel mamaatje123