Volgens mij ben ik zwanger...ben er nog een beetje ondersteboven van. Heb 3 tests gedaan en 3 keer positief. Ben in shock geloof ik.
In ieder geval gefeliciteerd. Het kan onverwacht zijn en niet gepland, maar als het wel gewenst is: geniet ervan!
haha ik weet hoe overdondert je kan zijn alles lijkt in eens op je af te komen hoe moet je het doen waneeer wat te regelen kan ik het wel ben ik er aan toe noem allemaal maar op maar je zult zien over 2 weken is alles duidelijk
Gefeliciteerd Roos!!! Kom met andere aanstaande mama's 'meekletsen' op Zwanger in Juni onder Zwangerschaps Clubs. Zijn allemaal net zwanger....
Het is nog steeds niet helemaal doorgedrongen hoor. Maar mn eerste reactie was wel dat ik heel blij was. Nu zit ik vooral erg in de stress over vanalles en nog wat. Iemand vroeg nog hoe het kon gebeuren dat ik zwanger ben geraakt. Ik was iets meer dan een maand geleden gestopt met de pil omdat ik er nogal erge stemmingswisselingen van kreeg. Toen zijn we overgegaan op condooms, 1 keer zonder gedaan en de volgende dag een morningafterpil geslikt. En nu toch zwanger....