Ons uitzicht wordt verpest!

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani11, 27 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha pluk! ik snap dat mensen zich ergeren aan werkbussen (nou ja, eigenlijk snap ik het niet, behalve als er andere plekken zijn dan elke keer voor jou raam) maar ik ben heel blij met werkbussen! om de zelfde reden als yake.

verder denk ik als je goed met mekaar omgaat je zoiets best kunt zeggen tegen elkaar, als dat niet zou kunnen zou ik me pas echt gaan ergeren.

dus gewoon zeggen

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Dames ik weet natuurlijk niet waar jullie mannen werken en hoever het van jullie huis is, ik weet ook niet welke werkbussen er bij jullie in de straat staan en waar die bussen vandaan komen.

Ik weet alleen wat er in mijn straat staat en dat zijn allemaal werkbussen van bedrijven hier uit het dorp, bedrijven die zelf grote parkeerplaatsen hebben die in het weekend helemaal leeg staan met een mooi groot hek eromheen die dan gesloten is.

Vandaar mijn opmerking dat ik vind dat de bussen dan ook wel bij de baas geparkeerd kunnen worden.

Groetjes Anita

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik zou het ook irritant vinden hoor, maar ik ben dan ook een zeikerd in die dingen :D
    Kun je het niet met een geintje brengen, in de trant van: "goh, kun je eens een leuk landschap op die bus schilderen, dan hebben wij ook nog een beetje leuk uitzicht!"
    Waarschijnlijk vindt buurman het wel best zo, want die gaat ervan uit omdat jullie een soort van vrienden zijn, jullie er toch niks van zeggen!
    Ik zou toch proberen om het op een grappige manier kenbaar te maken, want misschien is hij zich er ook wel niet van bewust!
    Hoop dat je gauw je uitzicht weer terug hebt!

Deel Deze Pagina