Nou meiden, we waren zp gelukkig toen ik op valentijnsdag een posi test had. Was toen al 6 weken zwanger, laatste ongie 6 januari. Maar ik begon op vrijdag bruin te vloeien en zaterdag en zondag werd het echt bloed maar er geen buikpijn gehad. Ik de verloskundigen gebeld en die kon alleen maar zeggen tja afwachten he . Nou ik heb een heel weekend in spanning gezeten en helaas maandag op de echo was er een klein levenloos vruchtje te zien. Het zit er nog wel. De verloskungige zei of het is nog heel pril maar aangezien je bloedverlies denk ik niet dat het goed is. Ik verloos veel bloed. Mijn man en ik waren ik tranen ons eerste kindje en zo snel weer afgenomen. Ik moet op 7 maart terugkomen voor nog een echo om te kijken of het vruchtje eruit is en anders gaan ze spoelen Ik heb geen bloedverlies meer sinds vandaag. Ik heb wel gisteren een zwangerschapstest gedaan want ik wilde het niet geloven en ja hoor negatief dus het is echt voorbij Maar het rare is is dat nog steeds een zwanger gevoel heb dit komt volgens mij omdat ik het niet wil geloven dat ons kindje weg is. Nu hopen we dat het snel weer raak is, we gaan er weer tegenaan Ik had nooit verwacht dat het zoveel verdriet zou geven maar ik kan niks anders dan huilen en probeer ook zoveel mogelijk bezig te blijven. Van het weekend vier ik mijn verjaardag en heb er eigenlijk helemaal geen zin in.
Jeeetje Noesje wat verschrikkelijk! Logisch dat je verdrietig bent en geen zin hebt in je verjaardag.. Wilde jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie kleine ukkie..
Vreselijk zeg. Sterkte ermee. Kan me voorstellen dat je geen zin hem om je verjaardag te vieren, maar het kan wel een fijne afleiding zijn.
Lieve noesje, Wat vreselijk! Ik snap heel goed dat je nu geen zin hebt in een feestje. Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk volgt er spoedig weer goed nieuws. Groetjes Franka
Ik wil je en je ventje heel veel sterkte wensen met dit verdriet. Ik hoop dat jullie het snel een plekje kunnen geven en dat je snel weer zwanger mag zijn. Liefs Jolie
Dank je voor jullie lieve woorden Ik hoop dat we t indd een plekje kunnen geven en snel weer zwanger zijn
PFFFFFFFF,Dit is gewoon het ergste wat een mens mee kan maken, Ik vind het echt super erg voor jullie, Ik krijg er gewoon de rillingen van, Heel veel sterkte
Hier een klein gedichje voor ons wondertje Op valentijn waren we zo gelukkig en blij, Er groeide eindelijk een nieuw leventje in mij. Dit geluk werd ons snel afgenomen, Er is leegte en verdriet voor teruggekomen. Je was nog nog zo pril en klein, En zal niet over 9 maanden bij ons zijn. Op de echo was je een klein zwart stipje, Als we eraan denken trilt weer ons lipje. Hoe klein je ook was we zullen je missen, We zullen je ook nooit uit onze harten wissen. Wij gaan weer beginnen van voor af aan En hopen dat dan alles goed zal gaan.
dank je, ik schrijf mijn gevoelens altijd van me af en dit doe ik vaar door gedichtjes te schrijven. Jammer dat zo'n gedicht mijn gevoelens niet weg kan nemen maar ja
Ja dat is idd jammer.Maar het is wel lekker denk ik om je gevoel op te kunnen schrijven in een gedicht,
Heel goed dat je je gevoelens op schrijft. Praat ook veel met je mannetje. Dat helpt bij mij goed in ieder geval. Heel veel sterkte, rouw goed, dit verdriet is niet 1,2,3 weg.
noesje prachtig gedicht, ik heb ook mijn gevoelens/gedicht neergeschreven, hielp me bij de verwerking, heb ook een aantal boeken gelezen rond MK, sterkte! flyke
Mijn mannetje en ik praten er veel over gelukkig. En s'avonds op bed begin ik erover te piekeren, overdag probeer ik zoveel mogelijk bezig te blijven. Maar vanaf vandaag heb ik het er erg moeilijk mee. ik moest normaal een hele dag werken maar ik mocht om 1 uur naar huis want het ging echt niet ik kon mijn hoofd er niet bijhouden. Ik werk bij Kruidvat dus er komen aardig wat moedertjes met baby's luiers kopen enzo en dan wordt ik toch flink met mijn neus op feiten gedrukt. Bezig blijven helpt niet meer ik kan mijn gedachten er niet vanaf zetten. maar ja dat is toch een rauwperiode. maar het is zo raar omdat het dode vruchtje er nog in zit, ik wil het eruit hebben. Op 7 maart controle echo en als er dan niet uit is tja dan gaan ze het verwijderen