Ons valentijnwonder in 1 klap weer weg

Discussie in 'Miskraam' gestart door Vlinder3, 22 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je wel meis ;)

Ja ik hoop morgen indd meer duidelijkheid te hebben want dat gevoel van onmacht is zo slopend :cry:
    Ik hoop dat we morgen op echo een schone baarmoeder te zien krijgen zodat we weer met volle moed aan de slag kunnen.

Het valt echt niet mee bij mij blijven de tranen vandaag ook stromen, ik ben 2 dagen zonder tranen doorgekomen maar die komen er nu dubbel en dwars uit :cry:

Meis jij ook heel sterkte he.

Liefs Noesje

2. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ik herken het helemaal. Gisteren had ik ook even een betere dag, voorzover je dat kunt zeggen natuurlijk.. En vandaag, één brok ellende.. Ik kan ook niet meer stoppen met huilen.. Lucht je hart, laat je tranen stromen. Het moet eruit!

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik houd mijn tranen niet meer tegen hoor ik laat ze gewoon stromen.
    Ik heb geen zin in weer een depressie, heb ik de afgelopen 5 jaar 2 keer gehad. ivm overlijden vader en er niet over praten en alles opkroppen.
    Ik heb ervan geleerd en kan nu gelukkig erover praten.

Ik kan er goed met mijn man over praten en hij vangt me goed op.

Ooh ik voel me zo machteloos op dit moment ik wil de controlle over mijn eigen lichaam weer terug. :cry:

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Begin nu toch een beetje zenuwachtig te worden voor morgen. Ondanks die 2 bloedingen en nega test spookt toch door mijn achterhoofd: misschien is toch alles nog goed :(
    Ik wil daar niet aan denken maar ik krijg het niet uit mijn hoofd.
    Morgen zal ik daardoor wel een flinke klap krijgen als blijkt dat het echt niet goed is gekomen en weg is :cry: :cry:
    Ik ben er eigenlijk een beetje bang voor moet ik eerlijk zeggen. Ik heb geen erge buikpijn gehad tijdens de bloedingen en zover ik weet geen grote stolsels. Als nu morgen op de echo blijkt dat mijn baarmoeder leeg is heb ik ons valentijntje niet meer gezien :cry: :cry:

Ooh ja hoor nu begin ik weer te janken ook pffff. Ik hoop dat ik morgen snel duidelijkheid heb zodat we weer opnieuw kunnen beginnen en snel weer gezond en goed zwanger zal zijn.

ik laat het jullie weten als ik terug ben

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ben vanmorgen bij de VK geweest en mijn baarmoeder was helemaal schoon :cry: aan de andere kant ben ik wel blij want dan hoef ik niet voor curretage en kunnen we gelijk weer aan de slag en met een gerust hart maandag op vakantie even lekker een weekje bijkomen.

Bedankt meiden voor al jullei steun en dat jullei mijn verhaal willen lezen ;)
    Jullie zijn allemaal toppers.

Liefs Noesje

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Mijn cheffin belde vanmiddag nog om te vragen hoe het was afgelopen bij de vk, dit vond ik lief, ze heeft al 2x eerder gebeld vorige week om te vragen hoe het ging enzo, omdat we niet samen werkten. Echt ongelofelijk gewoon ik werk er nog maar 2 maanden en ze zijn zo meegaand. Ik hoefde ook geen hele dagen te werken maar halve dagen. Ik werk parttime dus kon ze goed verdelen. En als het echt niet ging mocht ik eerder stoppen. Morgenochtend weer een paar uurtjes werken en dan vrijdag en zaterdag en dan lekker een weekje op vakantie.

Momenteel gaat het wel ik heb er vrede mee maar het ongeloof is er nog steeds. :cry:

7. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Noesje, nogmaals een hele dikke knuf en kus van mij! Fijn dat jullie er straks een weekje tussenuit gaat. Het klnkt cliche, maar het zal je goed doen! Hou je koppie op! Na moeilijke tijden schijnt de zon des te feller! XX

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik hoop dat dat zonnetje snel gaat schijnen Marjo ;)
    Die donkere tijd blijft hier hangen :cry:

9. jendo

jendo Actief lid

16 feb 2007
    151
    0
    0
    lerares
    Allereerst heel veel sterkte met jullie verlies. Wij hadden ook een positieve test op 14 februari! Maar vanaf 19 maart ben ik bloed gaan verliezen en dat is in de loop van de week steeds meer geworden. Vrijdag hebben we de bevestiging gehad door een echo dat er wel een vruchtje zat maar overleden is. Nu moet het er nog uit komen. Volgende week vrijdag weer naar de gynecoloog.
    We zijn er erg verdrietig over. Gister wel mijn verjaardag gevierd en het was heel fijn om bij de mensen te zijn van wie we zoveel houden. Van iedereen een extra knuffel gekregen.
    Groet Jen

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Jij ook veel stertke meis ;)

Ik heb ook mijn verjaardag gevierd ze wisten hetniet allemaal maar het was fijn dat het druk was dan stond ik niet de heletijd stil bij onze mk.

Ik heb het op onze vakantie een plekje kunnen geven maar moet zeggen ikheb het er vandaag weer heel moeilijk mee :cry:
    Ik heb vanacht een rare droom gehad, ik gin naar de wc om te plassen en er lag ineens een babytje van ong 10 cm in de pot. Ik pakte het op en liep naar mijn moeder (ik woon niet eens meer thuis):( mam is dit ons kindje? Ze zei ja meid en het leeft nog ook :confused:
    Ik was helemaal de weg kwijt toen ik wakker werd.

Dit komt natuurlijk door die mk en na die mk heb ik nog n tijdje hoop gehad dat toch alles goed zou zijn. Tot we voor controlle naar de vk waren geweest.
    En nu loop ik als het goed is tegen mijn nod aan 31-03 heb op 16/17-03 ei gevoeld en gebruik van gemaakt.. Dus ik denk dat dat allemaal in die droom is verwerkt of zo. Echt raar.

Maar ja voorlopig komen danzij die droom de tranen er vandaag weer in overvloed uitgestroomd.

Deel Deze Pagina