Hallo, Ik ben 22/02 naar de gyn geweest waar ontdekt is dat ons kindje op 8w5d gestopt was met groeien. Ik ben 28/02 gecuretteerd en ben die dag direct met de pil begonnen. Ik heb 20/03 de laatste pil genomen en op 26/03 ben ik ongi geworden. Normaal gezien heb ik 2d veel bloedverlies en mindert dit dan tot het na 5d gedaan is. Nu heb ik 2d alleen wat bloederig slijm verloren en daarna niks meer. Ik heb wel vreselijk veel buikpijn. Heeft nog iemand dit gehad? En hoe lang duurde het voor de pil terug uit jullie lichaam was ( de vorige keer 42d )
Hoi Saartje, ik kan je helaas niet helpen, omdat ik na de curettage de pil niet heb hoeven slikken. Kom jij misschien uit Belgie, ik weet van Flyke dat ze daar de pil wel voorschrijven na een curettage. Misschien kan Flyke je wel antwoord geven, Flyke? Trouwens, mijn cyclus lag best wel overhoop na de miskraam: ik had de eerste 3 cycli last van tussentijds bloedverlies, dus misschien is dat bij jou nu ook wel het geval. Als ik jou was, dan zou ik even bellen met de gynaecoloog en vragen of dit je ongi kan zijn, al was het alleen maar voor je eigen gemoedsrust. Mijn eerste ongesteldheid na de miskraam kwam met horten en stoten: ik had wat rood slijm verloren, en vervolgens stopte het helemaal: Ik heb toen het ziekenhuis gebeld, waar me werd verteld dat je hormoonhuishouding behoorlijk in de war kan zijn van een curettage. Ze zeiden dat dat beetje bloedverlies wel een ongesteldheid kon zijn geweest, maar gelukkig kwam mijn menstruatie na 1, 5 dag pas echt op gang, maar nogmaals ik heb geen pil geslikt. Trouwens, ik wil je nog veel succes toewensen met het verwerken van je miskraam: ik weet uit eigen ervaring hoe verdrietig dit is. Liefs, Marla