Lieve Mariëlla, Nogmaals... petje af. Wat een schitterend artikel is het geworden. Ik vind het heel dapper dat jullie hier zo aan mee hebben gewerkt. Ik kan me voorstellen dat je zegt dat jullie lieve Niels niet voor niets is gestorven. Inderdaad: al is het maar één persoon die hierdoor weer geraakt is en begrijpt wat dit verdriet betekent voor ons allen... dan heeft dit artikel al zoveel zin gehad. Meid, super bedankt! Liefs, Josien
heel erg goed en mooi verwoord. ik herken er wel wat in. vooral de trots en de liefde dat je voelt voor je kindje...
Lieve Mariella Lees nu pas jullie verhaal. Het is heel mooi verteld. Heb het met tranen in mijn ogen zitten lezen. Ik vind het heel knap van jullie. Ik heb verschillendemalen van heel dichtbij meegemaakt dat familie en vrienden een kindje verloren. Ik laat dit verhaal zeker door hun lezen. Sterkte verder. Liefs Jetje
Ik heb jullie verhaal net op internet gelezen, wat een ontroerend verhaal Wat knap en bijzonder dat jullie je verhaal zo met anderen willen delen. Heel veel sterkte! Liefs Naatje
Ik heb helaas jullie verhaal zelf niet gelezen. Mijn schoonmoeder echter wel en die heeft met dikke tranen op de bank gezeten, zo ontzettend herkenbaar! Dank jullie wel dat jullie dit hebben gekund voor ons allemaal en voor onze kleine vlindertjes. Liefs, Miek, mama van vlindertje Sven
Wat een goed geschreven stuk, ik kan me voorstellen dat de verslaggever jullie gevoel goed verwoord heeft. En ik moet zeggen dat ik het knap vind dat je ondanks het verdriet de kracht vind om door te gaan, en ervoor te gaan dat als mensen het zelfde meemaken als jullie ze inderdaad niet in een wachtkamer geplaatst worden met allemaal trotse zwangere mensen, wat zal dat nog extra pijn hebben gedaan, dikke knuffel bambie