Gisteren op woensdag 20 februari is loopy haar zoontje Bas* begraven. Loopy staat altijd klaar voor iedereen en daarom wil haar even een dikke knuffel geven en weet zeker dat meer meiden dit willen doen. Loopy gisteren was het een moeilijke dag na zo lang wachten is Bas begraven. Ik hoop dat de dag mooi is verlopen en je veel steun van familie en vrienden hebt gehad. Lieve meid in gedachten was ik bij jou en bij Bas* Ik staar omhoog en zoek naar jou, in de sterren van de nacht. Ik stel mij voor, dat jij daar bent en gewoon tegen mij lacht. Ik sluit mijn ogen en beleef, een intensief moment. Ik weet gewoon, ik voel gewoon dat jij dicht bij mij bent.
Veel sterkte, Loopy. Het lijkt me moeilijk als de begrafenis pas zo laat is. Ikzelf heb de uitvaart (crematie) van Sterre als een belangrijk, emotioneel moment ervaren, en ook wel als een soort allereerste afsluiting van het verlies. Het is waarschijnlijk moeilijk dat jij dit moment zo lang hebt moeten uitstellen. Ik hoop dat je de uitvaart als een waardevol moment hebt ervaren.
loopy lieverd daar heb je lang op gewacht..kan me voorstellen dat het ook een soort afsluiting is van deze moeilijke periode. knuff.
Lieve Loopy, Heel erg veel sterkte meis ... Ik hoop dat het een mooie dag was en dat je veel steun hebt aan de mensen om je heen ... Veel liefs, Salapio
loopy veel sterkte meid. ik hoop dat het een mooie dag is geweest en dat basje vanaf de wolkjes heeft mee gekeken.
Lieve Loopy, Wat heb je hier lang op moeten wachten zeg. Het was gister een ontzettend moeilijke dag, maar ik hoop dat het ook mooi is geweest. Bas* is zo trots op zijn mama! Liefs Leonie, mama van Pippy*
Lieve Loopy, wat heeft het lang geduurd he meis,maar eindelijk kan je het toch een beetje afsluiten.. Ik wil je veel sterkte wensen en geef je een dikke knuffel! Liefs Dais..
Lieve Loopy, Ik wens je heel veel sterkte. Ik hoop dat et ondanks het verdriet toch een mooie dag is geweest. Dikke knuffel voor jou! Liefs Sam
Lieve Loopy, Eindelijk heb je echt afscheid mogen nemen van je lieve zoontje Bas. Misschien geeft het je nu wat rust en kan je het allemaal een plekje geven. Sterkte meis! Liefs, Nelly
ik hoop ook dat het een mooie dag is geweest loopy... eindelijk begraven en kan je het weer een stukje verwerken en heeft bas een eigen plekje xxx
Heel veel sterkte Loopy. Zo moeilijk na een lange tijd. Ik hoop dat je het nu een plekje kan geven en kan beginnen met het echte verwerken. Knuffel, Desiree
Lieve Loopy, hopelijk is het een dag geweest waar je met een warm gevoel aan terug kunt denken. Veel sterkte gewenst en een dikke knuffel van mij.
Lieve Loopy, ik hoop dat het ondanks alles gisteren toch een mooie dag is geweest. Zo kom je iedere keer een stukje verder. Heel veel sterkte. Liefs Miranda